micaela: jännittyneenä odotamme sun testailuja
pikkuinen: toivotaan parasta!!!
morebabies: jostain muistan lukeneeni, että monella laskee raskaushormoni todella hitaasti, useita viikkoja saattaa mennä. Mut jos siellä on jotain rippeitä, jotka pitää lukemaa ylhäällä?
scarleth: Mä olen tosi skeptinen kaikkiin asioihin, joita ei ole tieteellisesti todistettu, mutta esikoista yrittäessä sen kolme vuotta (saimme totaalisen lapsettomuustuomion, korkeintaan ISCI-hoidoilla annettiin toivoa, koska mulla erittäin paha endometrioosi, jota hutkittiin ja tutkittiin, muttei voitu tehdä mitään), joten lapsettomuuspuolelle jonottaessa (julkiselle, jonotus palttiarallaa 1-1,5v.) menin joutessani akupunktioon eräälle punkteeraajalle, joka mainosti antaneensa paljon lapsettomuushoitoja. No, niinhän siinä sitten kävi, että himpun ennen lapsettomuushoitojen alkua meidän esikoinen ilmoitti itsestään. Mä en kyllä ihan vältisti usko juuri akupunktioon, koska samaan aikaan operoitiin jälleen kerran veks yks endometriooma, muttei siitä punktiosta varmaan haittaakaan ollut
Liikunnasta sen verran, että tällä hetkellä kolmen alle kouluikäisen vanhempana ja okt-asujana ei ryhmäliikuntoihin ole ollut aikaa. Mutta liikunta sinänsä hoituu kävellen, riehuen, luistellen, pulkkaillen, lumitöitä tehden, klapeja hakaten jne. Mutta mun suuri rakkaus on tanssillinen liikkuminen sekä kuntosali. Molemmissa saa tehdä yksilösuoritusta, kun en ole oikein joukkueharrastaja. Ehkä taas jossain vaiheessa tulee se aika, että saa mennä YKSIN jollekin ihanalle tanssitunnille tai salille.
ON: rupes naurattamaan kaikki te ihanat testaus-kaimani; mä olen myös tosi testi-friikki ja yritän lukea niistä jopa rivien välistä vai sanotaanko viivojen välistä
jotain. Miten voikin fiksu (?) ihminen näin hurahtaa ylipäätään tähän raskauden yrittämiseen (meidän piti miehen kanssa alunperin "katsoo ihan rauhassa, heilutella peittoja kun siltä tuntuu ja antaa tulla, jos on tullakseen")? No eihän tällä luonteella anneta minkään asian mennä ihan omalla painollaan, vaan pakko yrittää kontrolloida, säätää ja huseerata ikäänkuin se jotain auttais. Mäkin meinasin tänä aamuna testata, mutta sain itseni pois kylppärin kaapilta. Herranen aika. Tänään on siis dpo 7, eihän siellä joka tapauksessa mitään näkyis. Muutenkin mennyt jo omaisuus testeihin...
Oireita suuntaan tai toiseen ei oikeastaan ole. Alavatsaa välillä repii noustessa äkkiä ylös, mutta muuten ei mitään ihmeitä: Flunssa on karsea ja sitä kautta tietty väsymyskin. Katsoin viime kuun merkintöjä kohdasta dpo 6-9:"menkkakipuja, huono olo, rinnat turvonneet". Ja menkat alkoi siis dpo13 (dpo12 jo pientä tuhrua). Joten se niistä raskausoireista