Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

morebabies, onpa ärsyttävää :/ Toivotaan nyt, että tilanne ratkeaa äkkiä. Kärsivällisyyttä sinne siis! Mulla itsellä tapahtui km niin varhain, että hcg ei ollut kovin ylös ehtinytkään, koska jo muutaman päivän päästä vuodon alkamisesta se oli enää 7. Ainahan se kyllä on helpompi, että tilanne on mahdollisimman äkkiä ohi ja voi taas katsella eteenpäin.
 
morebabies no höh.. :( Toivottavasti nyt pääset ultrattavaksi, että näkevät, ettei mitään ole jäänyt kohtuun.

Filuuri Kiitos infosta! :) Mulla ei tollasta tiputtelua kyl ollu ollenkaan..et jos ny mulla se luteaali olis ihan ok..ja jos nyt vaikka toi tulehduksen hoitaminen pois auttais asiaa..ja selviäähän se suunnilleen viikon päästä, et millaset noi mun keltarauhashormoniarvot on, et saako luget..
 
salasein mut kaavittiin synnytyksen jälkeen kahteen kertaan... istukka oli niin tiukkaan kiinni. No tosin mä joudun 5 päivää synnytyksen jälkeen leikkaukseen kun iso kysta kiertyi toisen munasarjan ympärille ja teki siihen kuolion (synnytystuskat ei ole mitään verratuna kuolio kipuu) ja sitä tutkiessa/leikatessa huomattiin että kaikki ei ollut tullut ulos ja kaavittiin myös uudelleen. Kaavinnan jälkeen vuotoa ei ollut enään kuin maks viikon verran muistaakseni.

Pikkuinen ihania uutisia!!!!

morebabies toivottavasti pääset nyt ultraan... mä vaan mietin sitä mahdollisuutta että olisitkin uudelleen raskaana keskenmenon jälkeen? Jotenkin tuo arvo kuulostaa niin huimalta...

Wandii toivottavasti sun olo pitää paikkansa.... mulla näköjään tuntemukset vaihtelee. Eilisten "oireiden" jälkeen kuvittelin että varmasti olen raskaana. Tänään voisin sanoa että en varmasti ole raksaana ja mietin peruisinko sunnuntaisen testauksenkin koska vaikka jos olisinkin raskaana se varmasti testissä edes näkyisi :(...
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Mietityttää kyllä kovasti tuo Hcg nyt. Mulla oli ensimmäinen keskenmeno ihan samoilla viikoilla, eikä silloin annettu mitään ohjetta testata viiden viikon jälkeen, että arvo on normalisoitunut. Ja nyt pitäis sitten odottaa se 5vko ja viedä pissanäyte, eikä sais yrittää uutta raskautta ennen sitä. Onko se todellakin vaan sen takia, että jatkossa lasketun ajan laskeminen helpottuu, kun yhdet menkat välissä? Mulla ei tehty kaavintaa, vaan spontaanisti kohtu lähti tyhjenemään. Keskenmenosta nyt kohta viikko aikaa ja vuotoa tullut tänään enää vähän, loppunemaan päin ilmeisesti. En vaan malttais millään odottaa...... : /

pikkuiselle onnea plussasta ja paljon tarrasukkia!! :)

).( keskenmenon suhteen vointi on kyllä ok, paljon on tuo lapsi kyllä auttanut kun huomattavasti helpommalla päästiin noin niin kuin henkisesti, kuin ekassa keskenmenossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
nellielli..

Bakteerivaginoosi voi löytyä oireettomalta naiselta sattumalta papa-kokeessa, jolloin sitä ei tarvitse hoitaa. Yleensä oireellinen tulehdus hoidetaan reseptilääkkeillä. Lievä tulehdus voi hoitua itselääkinnällä.:)

Tännehin puolelle: Pikkuiselle Onnen pipanoita matkaan!:kiss::heart:

morebabies..voihan kurjuus tuo HCG..halitus:hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkuinen12
Mut saa poistaa listalta.
Palailen sitten jos ja kun alkaa olemaan toivoa pysyvään raskauteen hoitojen avulla. Tän aamun liuska tismalleen yhtä haamu kuin eilinen ja mä vaan tiedän että tiistaina alkaa vuoto, tää on jo niin tuttua. Tulen uudella nimimerkillä takaisin, kirjaan tän ulos. En muista salasanaa tai sähköpostia kun olen ollut pysyvästi sisäänkirjautuneena, pikkuinen12 poistuu kuvioista. Toivon sydämeni pohjasta pysyviä plussia teille kaikille, kiitos kun olette jaksaneet tsempata tässä keskenmenojen suossa :heart:
 
Voi Pikkuinen :hug: :'( NIIIIIN toivon, että aavistuksesi olisi nyt väärä, ja kävisikin toisin kuin kuvittelet! Tiedän kyllä senkin, miten ärsyttävää on yrittää toivoa silloin jos "tietää" / kuvittelee sen turhaksi... kävi miten kävi, toivotan paljon tsemppiä jatkoon ja muista, että jos tämä ihmisenalku ei jaksa elää, sekin kerta vielä tulee ihan varmasti, kun kaikki meneekin loppuun asti hyvin.

On tämä elämä kummallista. Onnea ja epäonnea vuoron perään. Niin paljon iloisia onnistumistarinoita, ja sitten niin paljon keskenmenoja ja muuta murhetta. Mutta, mehän emme periksi anna huononakaan hetkenä, eikös niin mimmit!

Oma fiilis on ihmeen hyvä, maanantaina on jo se ultra ja selviää, onko alakerrassa mitään elämää. Toivottavasti en ole turhaan syönyt clomeja. PIeni varjopuoli on se, että mies on suurimman osan ensi viikosta työmatkoilla, joten inssin ajoituksen kanssa voi tulla ongelmia. Mutta sitä en jaksa murehtia vielä, murehdin maanantaihin asti nyt vaan sitä, että onko ylipäätään tarvetta koko inssille :)
 
Pikkuinen iso hali sulle :hug: ... mä en ymmärrä miksi ne jotka lasta oikeasti haluaa eivät sitä saa :'( ...

).( eipä ole juurikaan oloja suuntaan tai toiseen... huomenna nähdään tuleeko edes mitään haamun haamua!
 
Voi että onkin tekstiä tullut kun olen pois koneelta ollut :)

olimme siis keskimmäisen likan (6v) kanssa helsingissä, huSuKessa leikkauksessa, ja kotiuduimme eilen. tiistaina tyttö siis leikattiin, suulaki pidennettiin ja nenää yritettiin oikaista ja tuubit (yhdeksännet!) laitettiin korviin :) Mulla siis sytyi tuo keskimmäinen tyttö 2005 kera laajan huuli-ien-suulakihalkion, ja sen vuoksi siis operaatioita aina toisinaan. On leikattu 4kk:n iässä ekan kerran (huuli-nenäplastia) ja vuoden iässä (suulaensulku).
reipas tyttö oli ja mulla oli vauva sit vaan mukana siellä ja taisikin tuo pikkusisko olla paras lohduke :)

viikon päästä pitäs kai kuukautiset alkaa.. hmm. oloja ei ole mihinkään suuntaan. Vauvakilot ovat alkaneet pudota!VIHDOIN. ohan niit silti tuossa vielä :D

jos sit lukis kuulumisianne :) hauskaa ja tärppirikasta viikonloppua kaikille! :)

T:Neiti
 
Lauantai 28.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..............KM 08/11...................................... .KP 26/28-32
Micaela.............KM 11/10, 04/11.............................KP 2/33
Idylli.................KM 09/10, 10/11
taraolivia...........TM 11/11...................................... .KP 19/?
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 10/30-32
Evya..................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11..KP 18/27
Scarleth.............KM 1/12...................................... ...KP 8/28

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2....KM 03/09, 12/10..................................KP 46/30-35
diiselikissa.........KKM 11/11...................................... ....KP 11/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11..................................KP 79/28-30
tiiru..................KM 11/11...................................... .......KP 30/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12................KP 14/25
rontti1...............KM 09/11, 12/11..................................KP 15/30-33
meadow............KM 10/11...................................... ......KP 25/28
Lilleri82.............KM 11/11...................................... ......KP 10/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12....................................KP ?
Miinä................KM 01/12...................................... .......KP ?
Salasei..............KM 09/09...................................... ......KP ?
Ipna.................KM 12/11...................................... .......KP 26/30
Cannes.............KM 11/09, 1/12...................................... KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat....KM 07/11...................................... ...........KP 12/30-35
Missa-76.........KM 04/11...................................... ..........KP 11/28-32
morebabies.....KM 08/06, 03/09, KKM 09/11,KKM 01/12...KP 19 (km jälkeen)
Filuuri.............KKM 1/12...................................... .........KP 25/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu..................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..........KM 08/10, 08/11................................KP 20/28-29
Mamiksi monelle..KKM 10/11...................................... ..KP 35/38
Wandii................KM 12/11...................................... ....KP 32/32
M1n1..enkelivauva 12/10, KM 09/11..............................KP 12/?
Neiti-81..Gen. kesk. 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10, 11/10...KP 20/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ....KP 18/28
Carolina30+......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
pikkuinen: voi sua:hug:

Tässähän alkaa jo jännittämään kuinka monta plussaa saan päivitellä huomenna listaan?!?! Listasta puheen ollen, on ihan tyhmä, että vaikka omalla vastausnäytöllä tuo näyttää ihan siistiltä, ei välejä, kaikki rivit tasan ym niin sitten kun sen "lähettää", niin tulee ihan tyhmän näköisesti näkymään.

neiti: hurjan kuuloinen leikkaus :hug:

).( kätilö soitti sairaalasta vielä iltapäivällä juteltuaan lääkärin kanssa. Oli sitä mieltä, että hcg on kuulemma laskenut hyvin: WTF? Ihan oikeasti, kyllä sen todellakin pitäisi olla matalampi. No maanantaina käyn uusissa verikokeissa, niin katsotaa kuinka paljon on laskenut edellisestä arvosta.
 
cannes: noissa on tosi paljon erikäytäntöjä. 1. keskenmenossa (spontaani), mun käskettiin tehdä kotona raskaustesti 3 viikon päästä eikä mitään muuta. 2. keskenmenossa (spontaani) ei muistaakseni ollut mitään seurantaa, paitsi että mentiin yksityiselle jälkitarkastukseen 3 viikon jälkeen, jossa huomattiin jo kypsä munarakkula ja käskettiin mennä kotiin "jumppaa". Näistä jumpista syntyi kuopuksemme. 3. keskenmenossa (keskeytynyt) hcg:tä seurattiin 10 viikkoa joka viikkoisella verikokeella, niin pitkään että oli neutraali eli 3. Nyt tässä 4. keskenmenossa seurataan verikokeilla ja sitten ultrataan 4 viikkoa keskenmenosta.
 
Hei kaikille! Aika hiljaista ollut minun suunnaltani, en edes palstalla oikeastaan ole käynyt. Tyhjennyksestä on nyt 3 viikkoa ja testi edelleen plussaa, joten yritysta ei voi vieläkään jatkaa :( Ehkä kirjoittelukin tiivistyy kun pääsee jälleen yrittämään. Meillä ollut tässä viime aikoina kaikkea niin ei oikein uskalla ja jaksa suunnitella tulevaa kovinkaan. Päivä kerrallaan ajatelulla mennään.
 
Moi!
Mut voisi lisätä toisesta lapsesta haaveileviin. KM 27.12 ja nyt ois kp 7.Oon lueskellu kyllä kaikkien viestit, mutta oma mieli jotenki aika maassa, ni ei oo jaksanu ottaa puheenaiheitakaan esille. Kaikkien jutuista kyllä saanu voimaa, ja kanssaelämisen makua ? ja onnellinen oon kaikista plussista !!!
Mua piristäisi jos ihmiset kertois miten on huomioinu toivotun raskauden esim. ravinnossa tai vitamiineissa. Onko jollakin hurjia onnistumiskertomuksia helokkiöljyistä tai d-vitamiineista ? ?
 
mame31 tervetuloa mukaan ja pahoittelut :hug: ...

En ole huomioinut muutoin raskautumista kuin syömällä foolihappoa (tämä oli keskenmenossa mukana olleen lääkärin mielestä erityisen tärkeää) ja siitä on ollut täällä palstallakin puhetta. Kuntoplussassa oli juttua ruokavalion vaikutuksesta raskautumiseen ja yhtä blogiakin luin jossain vaiheessa jossa oli puhetta ruokavalion vaikutuksesta raskautumiseen. Hormonihyrinää – Trendi tuolla on ainakin juttua... mä viime syksynä muutin ruokavaliota (söin viherpirtelöjä jne) enemmän raakaravinnon suuntaan ja nopeasti raskauduinkin, jos tästä kierrosta ei tärppää niin pitää taas harkita jos sitä alkaisi muuttamaan ruokavaliotaan (kun en enää sitä ruokavaliota noudata)...

morebabies pitää huomioida se että se raskaus ei välttämättä vielä näy missään :)... seuraava testaus päivä varmaan on tiistai sunnuntain jälkeen jos plussia ei näy :)?
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
Pikkuinen12..Hei hei parempia vointeja:heart:
Olen todella pahoillani jos siusta tuntuu, ettei tämäkään plussa ollut kestävää:'(
..halitusmutistus:hug:

Palaathan tänne pian uusin voimin!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
Pikkuinen12. toivottavasti kaikki kuiteski menisi hyvin :hug: meinasin jo aijemmin kommentoida et siun nimimerkki taitaa olla ennustus että pikkuinen syntyy 2012

mutta asiasta toiseen.. ku on tullu kommentteja tuosta että kannattaa tehdä ovulaatiotestejä että se avustaa raskautumaan ku porukka luulee ovuloivan kp 11 ja kierto on 33, jos näissä esim. minua tarkoitettiin niin noissa aikaisemmissa jutuissa selviää että kkm.n jälkeen menkat alkoi ja loppui, alkoi ja loppui kunnes hanat aukesi. ni sillä en ole varma että mistä sen kierron alkas laskemaan. onko se kierto oikeasti alkanut vasta silloin ku hanat aukeaa vai milloin.. sekava teksti mutta ärsyttää ku kaikki ei mene niin kuin oppi kirja sanoo. oli miten oli ni en jaksa tressata moisesta,
kaikki nippailut ja limat sekä rintojen arkuus lähti siis viime viikolta pois vaikka kierron mukaan se ovis ei kuulema olisi voinut olla, joten jos se ovis on tuloillaan ni kuivaa on : / ei uskoa raskauteen tässä kuussa :ashamed:

Peukut niille jotka jännäilee tulosta.. toivotaan huomisex monta haamua vahvistumaan :D
 
Juu, tiistaina sit uudestaan jos/kun huomenna ei näy viel mittään... :D

Juu, en rontti tarkoittanu sua, sillä ovulaatiojutulla. Lähinnä oon törmänny tuolla yleisellä puolella näihin. Keskenmenon jälkeen kierrot tuntuu olevan itse kullakin ihan sekaisin. Mut varmaan pelasti vähäiset viikot. Keho jatkoi siitä mihin jäi...

Jännä muuten, miten keskenmeno herkistää tuntemaan kohdun paremmin, näin ainakin mulla on käynyt. Nyt mulla himpun verran huolettaa semmoiset vähän samantyyppiset pistävät kivut alapää/kohdun alueella, joilla viimeksi huomasin keskenmenon ja verenvuoto alkoi. Hmmmm. Mitään ei kuitenkaan vuoda, joten yritän ottaa tämän positiivisesti, ehkä sillä joku kaivaa pesää ja kipuilu johtuu siitä...

Pikkuiselle halit, voi kun vielä pikkuisen toivois, että nyt meniskin toisin. :hug: Tervetuloa takaisin!

Tuosta seurannasta. Täällä ei käytännössä ole mitään km-seurantaa. Tai joo, on mulla lappu, millä mennä verikokeisiin 5 viikon päästä, katsomaan, että hcg on laskenu. Eli se ois ens viikon lopuilla.
Ajattelin mennä joo... varmistamaan, että se on taas noussu!!! :LOL: :saint:
Saa nähä, mitä ne sanoo jos ois tosiaan jo taas raskaana. Mun erittäin empaattinen neuvolatäti ainakin olis tosi ilonen! :heart:
 
Pikkuiselle voimia! :hug: toivon vielä kuitenkin sitä parempaa lopputulosta teille tässä kierrossa! :heart:

Mame31 sorry, nyt tulee varmaan semmoinen vastaus, mitä et ole toivonut. Oon kokeillut edellisissä kierroissa varmaan kaikki vitamiinit ja vaikka minkälaisilla yhdistelmillä. Oon ymmärtänyt, että tuota helokkiöljyä ei suositeltaisi raskauden aikana, mutta sen sijaan oon kokeillut vehnänalkioöljykapseleita, jotka selvästi paransivat limakalvojen hyvinvointia. Pysyvää plussaa ne eivät kuitenkaan ole toistaiseksi tuoneet. Foolihappo on mennyt kaikissa kierroissa ja viimeisimmissä tupla-annoksella. Myös aspiriinilääkitystä oon kokeillut, mutta tuntuu, että lopputulos on ollut aiempia onnettomampi. Vahvaa d-vitamiinia oon syönyt myös ja c-vitamiinia, myös jossain kierrossa vaihdoin nuo johonkin monivitamiiniin. Tässä kierrossa olen joutunut syömään autoimmuunisairauteeni kortisonia, saas nähdä oisko siitä apua kiinnittymiseenkin, käytetäänhän sitä ilmeisesti tuolla lapsettomuuspuolellakin estämään hylkimisreaktiota (korjatkaa jos oon väärässä).

Rontti oon henk.koht. sitä mieltä, että kyllä omaa kroppaa kannattaa kuunnella näissä ovisasioissakin eikä pelkästään uskoa sokeasti tikkujen viivoihin ja oletettuihin ajankohtiin. Nuo keskenmenot kummiskin sotkee kiertoa ja kroppaa. Mä tikuttelin tässä kierrossa oviksen kierron alkuun (sain silloin tosi vahvan viivan tikkuun) ja toista niin vahvaa ei ole kuulunut. Viivat kävivät heti tuon jälkeen haaleina ja nyt ovat tasaisesti vahvistuneet. Ovislimat puuttui kierron keskivaiheilta, nyt valkovuotoa on alkanut taas olla runsaasti, mutta se ei muistuta millään tavalla ovislimoja (on siis paksua ja valkoista). Lämmöt on pysyneet koholla olettamastani oviksesta, rinnat ovat kipeytyneet (mulla ei normikierroissa ole mitään tissituntemuksia), nännipihat tummuneet jne. En millään jaksa enää uskoa, että ovis olisi vasta tuloillaan.
 
Pikkuinen toivottavasti ei menisi niin kuin pelkäät, mutta oletan, että niin monen peräkkäisen ikävän kokemuksen jälkeen olet jo aika tuttu tuntemusten ja viivan värien kanssa, että saman kuvion toistuminen vetää fiilikset maahan. Pidän peukkuja kuitenkin sille, että tällä kertaa olisit väärässä ja kaikki olisi hyvin. :hug: Tervetuloa takaisin sitten kun siltä tuntuu.
 

Yhteistyössä