ipna, evya, scarleth ja muutkin oireilijat.. Noista oirehtimisista ja kropan kuulostelusta.. Ite ainakin oon ihan hirvee kuulosteleen kroppaa..ensin kuulostellaan koska olis ovis ja yksikään nippaus ei jää huomaamatta.. sitten aletaankin oviksen jälkeen kuulosteleen kaikkee mahdollista..olisko tissit kipeet, entä nännit, mites toi maha, joko vähän nippailis, tuntuuko ny siltä et menkat alkais jne.. siis et vaikka kuinka yritän olla miettimättä asiaa, niin kyl mä vaan kummasti huomaan heti, jos vaikka vatsassa tuntuu kummalliselta..odotan vaan, et tuleeko mitään viitteitä kiinnittymisestä tms..ja vaikka kerran oon raskaaks tullu ja tiedän oireet, niin ne voi kuitenkin olla erilaiset toisella kertaa..ja ekalla kertaa en itseasiassa ehtinyt edes kuulostella sen paremmin oireita, kun en uskonut tulevani vielä raskaaksi..vasta sitten kun alkoi tulemaan pientä vuotoa ja tissit kipeytyä hirveesti, niin aloin miettiin, et voisko olla..kun siis mulla tuli valemenkat..luulin ensin, et menkat alkoi, mut sitten ne loppuikin ja seuraavana päivänä taas jatkui..sellaista ihan pienen pientä vuotoa..