scarleth: täytyy sanoa, että 1. keskenmeno oli kaikista pahin. Silloin kun ei ollut ketään kotona viemään siitä ajatuksia pois ja pahin oli se pelko mikä jäyti takaraivossa eli saanko minä ikinä vauvaa? Nyt kun takana on 4 keskenmenoa ja 2 lasta, pettymys on kova, mutta ei mitään verrattuna siihen 1. :hug: elämä ei aina vaan ole reilua, mulla on viimeisen vuoden aikana kuollut äiti ja isä+ 2 keskenemenoa, joten kyllä mullakin on mielessä muutaman kerran käynyt, että eikö tämä taas jo yhdelle ihmiselle riittäisi...Mutta kiva, että pääsette heti takaisin hoitoon. Mulla on 2 raskautta lähtenyt heti keskenmenosta, jota tietty nytkin toivon tapahtuvan...
micaela: tosi harmi tuo sinun tilanne, mutta onneksi sait nyt gynen ja toivottavasti saat clomit avuksi. Mulla kanssa lähti esikoisen raskaus 2. clomikierrosta.
Mä voisin periaatteessa päivitella listaa, tulen täällä kuitenkin pyörimään, kun ei tiedä kauan taas kestää hcg:n laskussa. Ovistestissä toissa päivänä ihan melkein musta viiva, tilasin perjantaina lisää ovistestejä ja mukana tuli raskaustestejä. Ensi viikolla ajattelin uskaltaa tehdä raskaustestin, jos vaikka jokin ihme tapahtuisi ja näyttäisi jo negaa niin voisi sitten alkaa testaa ovistakin. Tosi jännä muuten, että nyt oli tyhjennyslääkkeistä laskettuna kp 14 ja kuvioissa mukana ovislimat ja vasen munasarja tykyttelee, ns ovisoireet vaikka tiedän ettei vielä vois olla tulossa, kun hcg niin korkealla. Mutta sama oli viime km:n jälkeen, tuli ovislimat, kivut, ultrassa munarakkula, mutta ei se sitten irronnut, kun hcg koholla. Viimeksi kehitteli itsensä sitten kystaksi, mutta toisaalta edellinen raskaus lähti vasemmasta munasarjasta ja se jomottelee eli kyseessä on varmaan jotain keltarauhaseen liittyvää.