Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

_Lumi_: Onnea, onnea tuhannesti :) :) :)

Lämmönmittauksista: oli puhetta noista aamulämmön mittauksista. En itse mittaile aamulämpöjä, mutta kun ovisplussa-aamuna herätessäni palelin niin jumalattomasti, siksi mittasin. Ja sehän näytti (digitaalinen, suusta) 36,2 (normisti 36,5). En siis yleensä ole mittaillut aamulämpöjä, mutta tästä kiinnostuneena taidan mitata vielä huomen aamulla omaksi ilokseni. Mutta joo. Luultavasti ihan tavallisia heilahduksia. Mutta kyllä täytyy sanoa, että keskenmenon jälkeen tunnen ovikset ja systeemit kyllä potenssiin tuhat. Ovisplussa tuli kp24 aamulla ja itse ovis kipuili kovin vasemmalla puolella kp25 klo 15-18 ja sen jälkeen kivut hävisi tyystin. Peittoja heiluteltiin kp20 sekä kp24, että nyt sitten piinaillaan pari viikkoa...Menipäs omanapaiseksi; nyt unten maille mars.

Lumi, Lumi, Lumi!!!!:D Mä niin arvasin, ONNEA ihan miljoonasti! :heart::heart: Sä sait sen tammiplussan!!! Aivan ihanaa, nyt onnea matkaan seuraavat 9kk.

nellielli: Ei aiheuta mtn kontrolleja/toimenpiteitä, kun kysta oli niin pieni. Antoi ultrakuvan mukaan, että voi näyttää, jos tarvetta tulee ultrata (toivottavasti pian:D) raskauden merkeissä.

taraolivia: :hug: Harmillista! Toivottavasti tulet kuntoon pian.

PERJANTAI 20.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli...................KM 08/11......................................KP 18/28-32
maikkuliini.............KM 10/10
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 41/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11....................................... KP 11/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11................................KP 32/30-32
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11...KP 10/27

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 38/30-35
_Lumi_................KM 11/11.......................................KP 25/28
diiselikissa..........KKM 11/11......................................KP 3/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 71/28-30
tiiru.....................KM 11/11.......................................KP 22/?
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................ KP 41/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 7/30-33
meadow............KM 10/11.........................................KP 16/28
Lilleri82.............KM 11/11.........................................KP 2/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12.................................KP ?
Miinä................KM 01/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Fantteli............KM 08/11...........................KP 22/26-32
Whisky Peat....KM 07/11...........................KP 4/30-35
Missa-76..........KM 04/11...........................KP 3/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11....KP 28/27-46
morebabies.....KM 08/06, 03/09, KKM 09/11, 01/12....KP ?

HAAVEISSA NELJÄS

johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11.....KP 12/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 26/33-36
Wandii...................KM 12/11................KP 24/32
*Kenguru*.............KM 4/05, TM 1/12 ...KP ??/??
M1n1......enkelivauva 12/10, KM 09/11....KP 5/?
Neiti-81...Gen. kesk. 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10, 11/10... KP 12/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 10/28

HAAVEISSA KUUDES

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, M1n1

:heart: PLUSSANNEET:heart:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2035190-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-syksy-2011-a/ :heart:

Kiitos kiitos ihanaiset. :) Musta tuntuu, etten ole "virallisesti" raskaana ennen kuin menkat on myöhässä. Voihan kyse olla esim kemiallisesta raskaudesta tms. Tosin voihan sekin näyttää plussaa vaikka menkat olis myöhässäkin. Katsellaan. :)

Huomenta :) täällä kun satelee näitä plussia ni oma vauvakuume vaan paisuu ja paisuu :D En oo ikinä kokassu ovulaatio testejä mutta pieni mielenkiinto heräilee niihin. TE jotka käytätte ovistestejä ni ootteko "onnistuneet" raskautumaan niiden avulla? Intoa olis kokasta mutta meillä ollaan suht "seksuaalisia" ni se tieto että ovulaatiota ei ole tapahtunut ni ei muuttas mitään... hmm taidan jättää asian vielä hautumaan :saint:
Micaela Toivottavasti menkkasi alkaiso ku kerran ei plussaa ilmesty testiin.. tai sit jää menkat välistä ja oot aloittanu jo uuden kierron. Toivotaan edes jotain selkoa. Olikos näin käyny ennen että kierto pitkittyy? :hug:

Viimeksi muokattu:
rontti1 käytän ovistestejä, mut en oo kyl niiden avulla raskautunu..mut tiedänpähän koska mulla on ovis! :) ja siis eka keskenmenny raskaus tuli ilman ovistestejä..ei ollu hajuakaan oviksesta sillon..et toisaalta mietin, et kannattaisko ne vaan jättää pois ja harrastaa sitä seksiä tasaisin väliajoin..jos se jotenkin poistais stressiä asiasta..en tiedä.. :D mut yks hyvä ystävä ei meinannu tulla raskaaks ja ei ollu varma ovulaatiostaan..testas oviksen ja tuli heti siitä kierrosta sit raskaaks, kun oli ihan oikeeseen aikaan heiluttelemassa peittoja.. :) et kyllähän niistä on hyötyä, jos ei oikeesti tiedä koska ovis on..

Micaela Ootko siis tehny raskaustestiä aiemmin? Ei enää muista onko tästä ollu jo puhetta..sori.. :ashamed:

Tervetuloa mame31!

wandiille turnauskestävyyttä ;)

Onnea Lumi!!

rontti1 mää oon mielenkiinnosta muutaman kerran tikuttanu oviksen. Mullakin on kuitenki tuntemukset kasvanut keskenmenojen myötä, joten tiiän millon ovis tapahtuu. Raskautuneissa kierroissa en ole tikutellut.

Neiti81 mun arvot on aina vajaatoiminnan puolella. Tai saattaa kontrollissa olla ok mutta kuukauden päästä tulee rytmihäiriöitä yms. ja uusissa kokeissa taas vajaatoiminnalla. Liikatoimintaa ei oo näkyny. TSH on ollu tasasesti 4-7, T4v 8-11. Tällä hetkellä syön kerran päivässä 0,1 milligrammaa ja kolmesti viikossa 25 mikrogrammaa päälle. Suvussa on kilpirauhasen hyvälaatusta liikakasvua, mutta mulla ultrattiin kilppari ja todettiin, että siellä on tulehdusmuutoksia, joten jonku kurkkukivun aikana oonki sairastanu kilpparitulehuksen ja siitä johtuen oma kilpirauhasen toiminta on lähes kokonaan lakannut.

ON eilen raskaustesti positiivinen. Alkoi myös vuoto, hanat auki meiningillä. Pitänee oottaa ja seurailla pari päivää, että mitä mun ruho taas on keksiny pään menoksi..

Taidan toistaiseksi hylätä nuo ovistestit.. kuitenki suht hyvin raskautunut ilmanki niitä let´s see.. :p
kodehu :hug: toivotaan että olis harmiton vuoto ja plussa säilyis! :heart: En uskalla viell onnitella mutta parin päivän päästä onnittelen ;)

Voi kodehu. :( Miltä vuoto nyt näyttää? Toivottavasti olis laantunut. Tuo on nyt munkin pelko tässä, että alkaa vuotaan ihan lähipäivinä.

Alavatsa tuntuu ihan pallollta, samalla tavalla turvottaa kuin ennen menkkoja. Tosin raskauskin tunnetusti aiheuttaa "lievää" turvotusta, joten mene ja tiedä. :) Ei auta kuin odottaa (mutta oon NIIN huono siinä...).

Tänään sai ultrassa tietää että tuulimuna oli :( tuntui oudolta katsoa tyhjää kohtua kun esikoista odotellessa se pamahti suoraan ruutuun :) tästä tunnemyräkästä kun selviää niin vielä päätettiin kokeilla josko tärppäisi. pahalta tuntuu kun oli jo asennoitunut siihen että toinen tulee..

Talletukset tehty. :D Toivottavasti riittää, sillä uusia ei tod.näk enää jakseta, kun huomenna on aikaisin reissuun lähtö, mutta tuo riittänee. Jos ei näillä lähde, niin ei olis lähteny muutenkaan. Mutta sen nyt näkee. Piinapäivät alkaa. Onko ne dpo:t sitten ovisplussasta, kun eihän se ovis silloin oikeastaan ole, vaan hiukan myöhemmin... Hmm.

rontti1: Mulla on niin hyvät kokemukset ovistesteistä, että niitä aina muillekin hehkutan. Mutta varmaan riippuu ihmisestä. Jos vetää oviksesta karseen stressin ja paniikin, niin joillakin se varmaan vaan vaikeuttaa hedelmöittymistä.
Me tjottailtiin vuosi ja laskeskelin päiviä=en raskautunut. Eka kierto, kun bongasin testillä oviksen (myöhemmin kuin olin luullut) niin napsahti ja niin tuli herra kolmonen. Nytkin tästä keskenmenneestä ovistestillä bongattu ovis ja naps, paksuna oltiin heti ekasta yrityskierrosta. Ja nyt tiedän kyllä jo ilman testejäkin oman ovikseni ajankohdan, mutta kyllä ne auttaa alkuun ja ovisoireetkin voi vallan hyvin kuvitella, joten kannattaa tarkistaa testeillä.

Olisko Kodehu joku kiinnittymisyritys/kemiallinen raskaus. Voi harmin paikka!

Pahoittelut irma-liisa ja tervetuloa! Tänne joudutaan, muualle mennään vapaaehtoisesti, mutta itse olen ainakin kokenut tosi tarpeelliseksi paikaksi vuodattaa keskenmenokokemuksia ja pelkoja taas uudesta km:sta.

Viimeksi muokattu:
kiitokset tervetulotoivotuksista joskaan olisin suonut ettei niitä olisi tarvittu mutta kokemuksenahan tämä on otettava ja kasvattavana sellaisena. liian hyvin se olisi mennytkin että heti sallitun ajan kuluttua paukahtaa uudelleen ja kaikki menee hyvin. noh, ensin vanhat ulos ja kohta toivottavasti uutta perään:) ja itsekin tunnen tarvitsevani jotain juttuseuraa kun kukaan muu ei tästä vielä tiennyt kuin minä ja mieheni enkä halua muille asiasta vielä kertoakaan. molemmat vähän hajalla ja hämmentyneitä mutta kyllä tämä tästä

Irma-liisalle tervetuloa, ja pahoittelut TM tuomiosta:hug:

Kodehu,voi hitsin vuoto :( tekisi niin mieli sanoa että monella on harmitonta, reiluakin vuotoa, mutta.. :/ Mulla on ollut vuotoa joka KM:n merkkinä :( Mut toivoa on kuitenkin!:hug: Tsemppiä

Mulla on muuten kanssa rytmihäiriöt ollut vajiksen oireena vuosia, nyt ovat jääneet pois. Mulla myös sukurasitteena tämä vajis, että oli ihan odotettavissa...ja sen takia sitä on tässä vuosien saatossa jo seurailtukin. Tosi nihkeesti lähtivät lääkitsemään.. vasta kun km:ja km:n perään tuli niin näkivät sen jo oireiluna kilpirauhasesta.

OVISTESTEISTÄ: meillä ovistestit tavallaan turhia kun harrastellaan peittojen pöllytystä ihan joka päivä, mut myös siitä kierrosta josta mä piruuttani testailin, niin siitä raskauduin. Mulla ovis oli lyhyestä kierrosta ja oireiluista huolimatta pari pvää myöhemmin kuin olin oireista päätellyt!

T:Neiti81

Kyl mä uskon et ne on vaan jotenkin nyt myöhässä. Jos laskisin siitä kun hymynaaman sain, olisi menkkojen pitänyt alkaa eilen, mutta ei näkynyt eilen eikä tänään. Lämmöt on koholla, mut rinnat ei oo yhtään kipuiset mitä ne on aina just ennen menkkojen alkamista. *huoh* :headwall: Odottelua odottelua, keskiviikkona tein testin ja nega tuli et en tiedä jäiskö sit välistä? Ei oo kyl koskaan käynyt niin!

micaela Höh! :| No, ei vielä kannata luopua toivosta! :) ehkä sieltä vielä plussa tulee!!!

Tuli tossa mieleen tällanen asia, et onko kellään ovisoireena ollut nuhaa? Mulla oli viime kierrossa nuha just oviksen aikaan ja nyt sama juttu! ihmettelen, et miten sattuiskin just samaan aikaan..nenä vuotaa ja kutiaa välillä ihan hulluna ja aivastelen välillä koko ajan..kuitenkaan ei oo yltynyt siis kauheeks..et suht pientä nuhaa..mut ärsyttävää silti!

Mä sain joulukuun alussa keskenmenon :(... no seuraavat menkat alkoi sen jälkeen 3.1 vaikka toivoinkin että olisin raskautunut heti km jälkeen...

No päätin sitten että tilaan nuo ovistestit kun edellisen synnytyksen jälkeen (7/2010) ehti tulla vain yhdet menkat ennen tuota keskenmenoa. Ja tuon synnyksen jälkeen minulta poistettiin myös toinen munasarja kun iso kysta teki kuolion siihen. Eli en yksinkertaisesti tiedä kiertoni pituutta ja ovuloinko ollenkaan... no eilen sitten olin bonggavinani ovulaation (kivut, himo, testeissä ei yhtä tumma kuin testi viiva mutta lähes kun aikaisemmin ei mitään eikä nyt tänään enää tullut mitään ei edes hailakkaa viivaa). Eli edessä on nyt piinaavat seuraavt 2 vkoa :)... ennekuin uskallan testata tai odottaa menkkoja tulevaksi.

Eli suuret plussa onnet kaikille ja eteenkin Lumille joka näyttää plussansa saaneen.

Nellielli: Just tänään aivastelin ja niistelin ja mietin, että hiisi nuhakin tulossa! Ja siis ovistestissä plussa tosiaan. Sama tuli itsellekin mieleen, kun on minusta aiemminkin ollut näin... Ihme juttu! :O

Tervetuloa ipna kuumeilemaan uutta! Mulla ei lähes yhtä tumma viiva tarkoita ovista, vaan puolet kierrosta näyttää semmoista, mutta se on tosi yksilöllistä, kaikilla ei juurikaan viivat tummene. Meillä on samat piinailupäivät. Mutta en kyllä oota kaks viikkoa varmasti olen jo ensi viikon lopuilla testailemassa. :D T: malttamaton Wandii

Micaela Mulla oli esikoista odottaessa yhtenä "oireena" juurikin tuo normaalin rinta-aristuksen puuttuminen ennen menkkoja. Rinnat pamahti kipeiksi sitten vasta kun menkat oli jo useamman päivän myöhässä. Pidän peukkuja sulle! Testaahan uudestaan. :)

Niin ja tervetuloa uudet irma-liisa ja ipna! Ikävää, että jouduitte tänne, mutta toivotaan hyvin lyhyttä visiittiä kumpaisellekin. :)

Lillerille onnittelut menkoista! Täällä on iloittu samasta asiasta. ;)

ipna ja irma-liisa: Pahoittelut ja tervetuloa joukkoon! :hug:

ovistesteistä: mä en syksyllä onnistunu niiden kaa ollenkaan. Testailin ovisoireiden aikaan clearbluen hymynaamoilla ja ei hymynaamaa tullu. Mut peittoja heiluteltiin kerran ovisoireiden aikoihin ja raskauduin!! :) Eli ei oo mun juttu. Nyt ehkä huvittais kokeilla halvemmilla liuskatesteillä, et ylipäänsä tiedän alkaneeni uudestaan ovuloimaan, mut taitaa mun kohdalla mennä hukkaan, ku en osaa käyttää!!!! :LOL:

).( Täällä monsuunimenkat jatkuu. Jos kohdun limakalvon perusteella ei isoa vuotoa pitäny tulla, niin mä en edes halua tietää, mikä se runsas vuoto olisi ollut, koska ei tämäkään mun kategoriassa niin pieni vuoto ole...Mut hyvä näin, kroppa toimii, tai ainakin vuotaa hyvin!! :)

Yhteistyössä