Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Heippa

Voisin ilmoittautua kuumeilijoiden taustailijaksi, toivottavasti pääsen mahdollisimman pian takaisin yrittämään.

Tausta:
Aloimme yrittää vauvaa 01/2010. Kiertoni heittelehtivät 28-58 välimaastossa, joten sain lopulta käyttööni clomifenit. Maximiannoksella (3tbl/pvä) lopulta saatiin elokuussa 2011 ilouutisia.
Sain kuitenkin keskeytyneen keskenmenon rv18 11/2011, syytä ei löydetty. Neuvolakäynnillä ei vaan sydänääniä enää löytynytkään. Sain passituksen ultraan, jossa kamala totuus paljastui. Sydänäänet kuultiin vielä 14+6, mutta jossain välissä sen jälkeen oli käynyt jotakin. Luulin, etten enää koskaan halua edes yrittää, mutta kun siitä edes vähän jaloilleen tokeni, niin oli pakko todeta että kun se halu saada lapsi on niin kamalan kova. Eihän siinä auttanut kuin yrittää uudelleen ja toivoa parasta.

Keskenmenoani hoitanut lääkäri suositteli odottamaan kahdet kuukautiset, mutta juteltuani toisen naistentautien lääkärin kanssa saimme luvan olla luomusti jo yksien kuukautisten jälkeen. Olisihan se aika kummaa jos sitä keskenmennyttä yritettiin 1,5v ja nyt tärppäisi kerrasta. No tärppäsi kuitenkin.

Tiputteluvuoto alkoi 6+3, mutta ultrassa todettiin silti oikean kokoinen vauvan alku ja syke. Muutama päivä myöhemmin vuodot runsastuivat ja lähdin ultraan uudelleen. Lääkäri totesi, että mitta on sama kuin edellisellä kerralla mutta syke on hidas. Kovin hyvin ei mennyt, mutta lääkäri lupasi pitää peukut pystyssä ihmettä odottaessa. Siitä pari päivää ja jo tiesin mitä on tapahtunut. Vuodot loppui, mutta niin loppui oireetkin. Tämän viikon tiistaina en sitten jaksanut enää odotella, vaan pyysin päästä ultraan koska olin jo aivan varma keskenmenosta. Ultrasta löytyi pieni alkio, mutta sykettä ei enää ollut. Ultraava lääkäri passitti samantien kaavintaan, kun epäili rypäleraskautta. Kaavinnan teki sama lääkäri, joka hoiti edellistä keskenmenoani (viime kerralla jouduin osastolle "synnyttämään"). En nähnyt lääkäriä enää toimenpiteestä herättyäni, mutta papereissa luki "epäily osittaisesta rypäleraskaudesta".
Tällä kertaa saatiin yrityskieltoa kaksi kiertoa, koska kohtu ja kohdunsuu ovat nyt kokeneet pienessä ajassa paljon. Kuukauden päästä on soittoaika, toivon todella ettei kyseessä ole rypäleraskaus. Siitä tulee meinaan "raskauskarenssia" 6-12kk, tilanteesta riippuen.

Lyhyesti:
kkm rv18 11/2011
kkm rv8 1/2012
ensimmäistä
yritettäis kunha lupa taas tulee.
Olen aivan loppu ja en jaksa ja on kamalaa. Toivon kuitenkin, että täällä teidän seurassa näen taas onnellisia tapahtumia ja alan taas uskoa, että ehkä meilläkin vielä... Kunhan nyt ensin sais ees surun kanssa elettyä.

Kirjoittelen muuten aika aktiivisesti vauvan puolella, joten hei vaan tutut jos täällä joku on.

-iitu
 
Torstai 2.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..26v........KM 08/11...................................... KP 5/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 7/33
Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 13/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 15/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11...KP 23/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 24/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11
Hannahi1...........KM 12/11........................................KP 29/28-30
pupu75..36v.......KM 1/12..........................................KP ?
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 37/28-30


HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 12/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 16/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11.............................KP 84/28-30
tiiru..................KM 11/11........................................KP 35/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12..........KP 19/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11............................KP 20/30-33
meadow............KM 10/11.......................................KP 29/28
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 15/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09.......................................KP ?
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 2/30
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12..............................KP ?
kultakimpale2....KM 03/09, 12/10.............................KP 51/30-35

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.......KM 07/11........................................KP 17/30-35
Missa-76............KM 04/11........................................KP 16/28-32
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12...KP 24
Filuuri................KKM 1/12........................................KP 30/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11............................KP 25/28-29
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 2/38
Wandii..32v................KM 12/11.....................................KP 1/32
M1n1..33v.......enkelivauva 12/10, KM 09/11....................KP 17/30
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10......KP 1/24

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10........................................KP 15/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12....................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Vaavimasu meillä ei ole haaveissa suurperhe mutta meille suotaisiin 2-3 lasta niin olisin kovin onnellinen. Tosin olen jo NIIN onnellinen tuosta yhdestäkin... mutta samaa mieltä miksei me kaikki saataisi olla onnellisten odottajien puolella ja tällaista palstaa ei saisi olla.

iitu85 hurjan suuret pahoittelut tupla menetyksestä :hug: ... ja vielä noin myöhään tuo ensimmäinen :'(... tippa linssissä lueskelen sun kertomustasi. Kyllä kahden km menon jälkeen pitäsi päästä tutkimuksiin että saataisiin raskaus jatkumaan loppuun asti. Tsemppiä oikein kovasti ja toipumista sekä fyysisesti että henkisesti ja toivon todella että ei ollut rypäleraskaus vaan pääsette pian uudestaan yrittämään!!!
 
meadow: sulla paukkuu kp:t jo yli, onko aihetta testaukseen eli siis oireita?!

sanle: onnittelut hienoista ultrakuulumisista, tosi kiva että kaikki näyttää nyt hyvältä!

scarleth: siis mähän olen kanssa jo 1. keskenmenon jälkeen teettänyt yksityisellä noi hyymistekijätutkimukset ja vasta-aineet. Jännä, että tekivät ne sulle kun niitä ei saisi tehdä ennen kuin 3kk raskaudesta. Eli et siis ole hullu, tai sitten meitä on kaksi :LOL: mut edelleen se 1. km oli pahin, kun niitä lapsia ei ollut, joten toivotaan sydämestä, että tämä jäi myös sinun viimeiseksi.

salasei: mä kyllä ihmettelen miten sulla on voi olla 2 viikkoa km:n jälkeen hcg nollissa, kun raskaus oli noin pitkällä?! Mutta siis parempihan noin päin, kun näin miten mulla, että tuo perkuleen hcg laskee etanan vauhtia...En ole viitsinyt tehdä yhtään mitään testiä, kun maanantaina kuitenkin oli vielä yli 500 ja loppu häntä eli 100>0 laski kaikista hitaiten.

).( noista lääkkeistä on ollut puhetta. Mullahan ei ole todettu hyytymistekijöissä mitään, mutta silti nyt edeltävä lääkäri määräsi Klexanen aloitettavaksi heti plussa-testistä. Musta se on vaan jotenkin niin hurjaa, että jotenkin niin paljon mielummin koittaisin aspirinia tai sitten tuota primaspania kortisonin kanssa. Ensi viikolla on 7.2. hcg ja 8.2. sitten gynen käynti eli ultrataan ja täytyy täyttää kaikki paperit kromosomitutkimuksia varten. Eli jännä viikko tulossa! Sen lisäksi menen ottamaan tatuoinnin 10.2. mä oikeasti olen aika lailla tatuointivastainen, vaikka mies niitä rakastaakin, mutta jotenkin mulla on sellainen olo että mun täytyy saada nyt jokin uusi aloitus elämälläni ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Viimeinen vuosi on ollut niin rankka vanhempien kuolemien ja 2 km:n takia, että jotenkin haluan ne "kirajattavan" jonnekin ja siten pystyisin aloittaa alusta. Mulla on vanha kamala tatuointi, joka siis jää uuden alle. Juttelin pitkään tatuoijan kanssa mitä tehtäis ja mun elämästä, kun sitten hän näytti mulla valmiin luonnoksen mitä oli piirrellyt samall akun puhuttiin. Siinä on kaksi isoa liljan kukkaa molempien vanhempieni kunniaksi (kukka mitä on ollut meille aina tärkeä, niin ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa ainoa mitä käytetty) ja 4 pientä nuppua mitkä eivät ole auenneet keskenmenojen takia. Ja maailman ihanimpien tyttöjen nimet tulee kuvan yläosaan varsiin kirjoitettuna. Kuulostaa tosi tyhmältä mutta ideana ja luonnoksena juuri sitä mitä haluan, ihan täydellinen!! Kulkee siis toisen puolen alaselästä vinottain toiseen kylkeen. Jotenkin musta vaan tuntuu, että mun on pakko tehdä se!
 
iitu85: tervetuloa taustailemaan ja odottamaan, että pääsette yrittämään. Se on jännä miten se mieli muuttuu tuon yrityksen suhteen. Kun viimeksi ultrassa minulle taas todettiin, että sykkeet ovat taas loppuneet ja lääkäri alkoi puhumaan kromosomitutkimuksista, sanoin hänelle ettei todellakaan niitä tarvita ja meidän yritys loppui nyt tähän. En jaksa enää yhtään raskautta, jossa saa koko ajan pelätä onko masussa enää elämään enkä yhtään ultraa missä näkyy liikkumaton sikiö. Sama todettiin miehen kanssa samana iltana, että kyllä tämä oli nyt tässä, kun sitten yöllä heräsin klo 4 ajatukseen, että ei, en voi luovuttaa ennen kuin koitan taas lääkkeiden kanssa, että toisiko ne meille sen onnistuneen raskauden. Ja nyt en jaksaisi odottaa enää yhtään, että tuo hcg laskisi ja pääsisi yrittämään. Tsemppiä teille, kaikista kamalinta on silloin kuin kotona ei ole lapsia viemään ajatuksia pois tapahtuneesta ja pelko siitä takaraivossa, että entä jos en ikinä saakaan sitä vauvaa. Pidetään nyt peukkuja, että kyseessä olisi ollut normaaliraskaus ja pääsisitten menkkojen jälkeen yrittämään eikä tarvisi odottaa. Jaksamisia :hug:
 
iitu85 Tervetuloa! :wave: ja pahoittelut! :hug: Kyllä meille kaikille vielä se vauva suodaan! :heart:

Jep, kyl mä ny oon sitä mieltä et primaspanit aloitan seuraavasta oviksesta heti.. :) sillä pienelleä (50mg) annoksella! Kiitos kaikille infoa antaneille! :)
 
Iitu; voimahali :hug: Voin kuvitella miten rikki olet. Mulla takana vain yksi keskenmeno ja sekin hyvin varhain tullut, mutta koville otti silti. Tässä ketjussa on mun mielestä aika positiivinen meininki ja mäkin ensin ajattelin, että olen vielä ihan liian syvällä suossa osallistuakseni näihin keskusteluihin joissa on jo selkeästi katse eteenpäin ja tsemppi päällä, mutta kyllä tämä on kovasti auttanut suuntamaan omatkin ajatukset taas eteenpäin. Tuolla kerhojen puolella on muuten suljettu ryhmä km-kokeneille, sielläkin voi purkaa fiiliksiään.

Morebabies; varmaan just siksi tk-lääkäri heltyi ottamaan noi hyytymistekijät jo nyt, kun olin ihan hajalla siellä vastaanotolla. Siitä en oo kuullutkaan, että pitäisi odottaa 3 kk raskauden jälkeen ennen kuin ne voi ottaa :eek: Eikä ilmeisesti ollut lääkärikään kuullut, kun ei maininnut asiasta mitään. Tuloksista juuri soittelin, mutta eihän ne vielä ollut tulleet, kun verikokeesta on vasta vajaat 2 viikkoa.

nellielli; mäkin nyt sitten aloitin Disperinit ihan "omalla määräyksellä"; 50 mg annoksella jo muutaman päivän ennen ovista, eli toissapäivänä. Ja oviksen siis olisi syytä olla huomenna, koska irrotuspiikki on pistetty ja inssi on huomisaamupäivällä :)
 
Hellou ja terveisiä Pietarista! Ei oo menkkoja kuulunut eli nyt kp 29/28, mutta en usko olevani raskaana, olo on sellainen. Koko ajan tuntuu että menkat alkais, rinnat aristaa vaan just sen verran kuin ennen menkkoja. Raskauksissa on olleet megakipeät...ja tein negan 27/28, hyvin puhtaan sellaisen...eli en elättele toivoa, vaan luulenpa että yöllä ne alkaa, ovat varmaan viivästyneet tästä työmatkasta ja -stressistä, valitettavasti! Eli raportoinen huomenna alkaneista menkoista ja jos ei näy niin testaillaan sitten lauantaina! :)

Ja pahoitelut menetyksen kokeneille ...tsemppiä ihan jokaiselle!
 
Viimeksi muokattu:
kertokaa onko tää ihan tyhmä ajatus? vai oonko mä nyt ihan hakoteillä..:/
reilu viikon ollu mahassa tunne että jotain siellä olis ajoittain vihlonu yms. voisko se ollakkin ovulaatio? ja nyt voiski viikonlopun aikaan tulla kiinnitysvuotoa,mikä on tullut kahdella edelliselläkin kerralla...että tuo km oliskin sekottanu jotenkin kiertoa...niin tai sitten vaan kestää alkaa menkat.
 
Heips, pitkästä aikaa! Tämän vuoden ketjun selailin tuossa jokin päivä takaperin... Aloittelen oma napaisesti ja kerron missä mennään... kommentoin vähän myöhemmin muiden kirjoituksia.

Mullahan oli marraskuussa hcg vielä koholla vaikka tyhjennyksestä oli runsas kuukausi aikaa. No raskausainestahan siellä oli ja jouduin kaavintaan, joka meni oikein mukavasti... taju meni tosi yllättäen/nopeasti ja vähän hämilläni heräsin heräämössä. Jos vielä joskus pitää valita lääkkeellisen tai kaavinnan välillä, valitsen kaavinnan suoraan. Pitkä prosessi oli: raskautuneesta kierrosta uusiin menkkoihin meni puolisen vuotta, eli mentiin TOOOSI pitkän kaavan kautta. :(

Ekat kuukautiset oli tuossa tammikuun alkupuolella... ja nyt odotellaan testataanko vai vieraileeko täti. Jotain tuntemuksia olen ollut havaitsevanani (mm. repäisykipuja sivuilla), mutta saattavat olla vain toiveikasta unelmointia... Oikeastaan vähän pelottaa, jos plussa tulee testiin... olen varmaankin tavallistakin neuroottisempi ja testejä palaa. =)
 
Moikka moi taas!

Sain kun sainkin tänään lähetteen HCGn mittaukseen kun soittelin neuvolaan muissa asioissa ja kyselin voiko olla jo mahdollisesti ovis ja että vosiko sen hcg:n mitata. Ja iltapäivällä sitten sain tuloksen, tosin neuvolassa oli puhelimessa joku ihme tyyppi jolta en saanut mitään muuta irti kuin että laskenut on, ei pitäisi näkyä missään testissä enää, on normaalia- on lasku niin yksilöllistä ja että ovulaatio se luultavasti on.

Oli niin ihme tyyppi oikeesti että.. pitää varmaan soitella viel huomenna sille oikeelle neukkutädille. Tai kai sekin siis oikea oli.. :p

Mut niin, tein nyt illalla sitten uuden testin, siis ovulaatio ja viiva on edelleen vahvistunut, voisin ehkäpä puhua että ihan samanpaksuinen kuin kontrolliviivakin, tosin kontrolliviivakin on vähän vaaleampi kuin normaalisti.. limaakin on tänään tullut.. en tiedä kuvittelenko sitten vaan, mut peittoja aiotaan heilutella tänään :D

Mun kaverini sai viikolla 17 keskenmenon ja hän tuli heti siitä kierrosta uudelleen raskaaksi, eli oliko n reilu kuukausi km stä kun teki plussatestin ja nyt hällä onkin puol vuotias tyttö. Mä tiedän, tai oon kuullut niin paljon niistä jotka ekasta kierrosta, siis ennen ku menkat ees tullu on tärpänny et varmaan siks on niin suuret toiveet.. Ja sit tullaan korkeelta ja kovaa.

Mut mulle tosiaan gyne selitti, et osalla naisista kaavinnan jälkeen se munasolu tarttuu paljo paremmin, eli on paremmat mahdollisuudet tärpätä heti ekasta kierrosta kaavinnan jälkeen ja että mitä nopeemmin km sta tulee raskaaksi ,sitä pienemmät mahdollisuudet ois uuteen keskenmenoon.. todellista tietopohjaa en sit tiedä, mut paljonhan näistä kuulee.

Mä niin toivoisin että tää ois ovis, en mä niinkään mitenkään ees ajattele sitä raskautumista, vaan pääasia nyt ois että kierto palais heti normaaliksi. Että tulis ovis ja menkat ajallaan. Vielä en oo silleen osannu ees ajatella uutta raskautumista, vaikka en mä kyllä pahaksi pistäisi vaikka tärppäisikin nopeesti.. :p Että toisaalta toiveet korkeella ja toisaalta ei,,

Mut silti mä mietin kun tässä muutama sano ettei oo mahdollista et ois hcg laskenu ku niin pitkälläkin olin, sitä mä itekki mietin et miten se muka vois olla mahdollista, kuitenkin reilu 2vk vasta km stä.. et voiks se olla oikeesti ees mahdollista? Mulle sano se neukku ja lekuriki sillo saikulla et menkat alkaa yleensä 3-6vk kaavinnasta, ja et ovis tulee osalla siinä välissä.. et sit toisaalta taas kai se voi mahdollista olla vaikka hullulta tuntuukin? Mitä te ootte mieltä? Ja verikoe nyt siis ainakin näytti että hcg laskenut, mut se neukku ei sanonu mitään muuta ku et niin alhaalla on et ei näy testissä.. eli paljoko ? Yritin kysyy lukua mut sit se rupes selittää et yksilöllistä on ym ym..


Mulle on tehty kaavinta pari kertaa siis aiemminkin,ekaa en muista, siitä on niin pitkä aika, mutta sillo toisessa mulla palautu kierto ennalleen ihan ajallaan eli menkat tuli kk päästä kaavinnasta, mut oviksesta ei mitään hajua.

Ahdostaa tää asia nyt, tuntuu ihan siltä et ei voi olla mahdollista se ovis, mut en sit tiedä.. voisko se näkyä ovistestissä se hcg jos sitä on ihan vähän vaan enään?Voikse kaavinta eritavalla vaikuttaa siihen hcg n laskuun kuni esim spontaani km tai tyhjennys? miten teillä on tullut ovis eka kerran km jälkeen?

Sori tää kauhee omanapaisuus, ei vaan nyt pysty aattelee mitään muuta. Täytyy huomenna taas tikuttaa, jos ovis on ja menee niinkuin ennenkin niin kaiken järjen mukaan huomenna pitäs olla se vahvin ja sit ruveta haalenemaan se viiva. Heilutellaan nyt sit varalta kuitessi peittoja.. ens viikolle pitäs se ultra varata.. ääh, ahdistaa vaan tää asia, en tiedä ees miks..

Tuosta disperinistä, mulle määrättiin se ekassa raskaudessa rv 12 ku oli niin huonot istukkaverivirtaukset ym ja suuri riski veritulppiin ja nytkin varhaisultrassa laitettiin lähete et viikolla 12 katotaan ne virtaukset ja alotetaan mut jostain syystä sit en saanukaan lekurille aikaa ultraan vaik nimenomaan mulle piti lekurin tehdä kaikki ultrat kuten ekassakin raskaudessa, ja muutenkin tihennetty seuranta. Mut niin.. täälläpäin ei oikein sairaalassa toimi mikään.. Mut ekassa söin disperiniä rv 20 asti ja aion aloittaa nytkin viimeistään kun tai jos joskus se plussa tulee, ehkä jo sitten oviksesta.. kun sellanen joskus varmasti tulee..

Mä en tiedä mitään noista muista lääkkeistä raskauden tukemisessa, haluisko joku kertoo niistä lyhyesti, et mikä lääke on tarkoitettu mihinkin ja millo niitä määrätään ?

Palailen muiden juttuihin myöhemmin, sori omanapaisuus !!
 
salasein mulla arvot oli normaalit jo 5 päivän jälkeen spontaanista keskenmenosta eli mahdollista on. Kaavinnan jälkeen pitäisi olla kaikki raskausmateriaali pois kohdusta joten tilanteen uskoisin normalisoituvan nopeammin kuin ehkä muutoin. Ei muutakuin peittojen heilutusta ja paljon... sitten odotellaan sun plussaa!

Unelma kolme puuhpuuh plussa tuuli sinne!
 
Viimeksi muokattu:
Iitulle :hug: Liian paljon olette tekin joutuneet kokemaan!

Salasein toivottavasti siellä ois nyt ovis käsillä! Kannattaahan se ainakin varmuuden vuoksi hyödyntää ;) Mun on ehkä ihan turha vastata tuohon ovisjuttuun, kun mun keskenmenot on tapahtuneet niin varhain, mutta vastaan silti. Eli ovis on tullut aina ajallaan, noin 2vk keskenmenosta.

Scarlethille tsemppiä inssiin! :)

Klexanesta ja miniaspirinista... Mullekin gyne suositteli tuota aspirinin aloittamista, vaikkei hyytymiskokeita ole otettu. Sanoi, ettei pitäisi olla haittaakaan. Tässä kierrossa ajattelin, että en syö tuota asaa noiden jalkoihin ilmaantuneiden hirveiden mustelmien vuoksi. Jokunen päivä sitten iski kuitenkin järkky päänsärky, jonka kanssa pärjäsin vain levossa. Sitten tajusin napata kokeeksi tuon aspirinin ja kappas, päänsärky katosi. Asan lisäksi gyne suositteli aloittamaan heti seuraavasta plussasta Klexanen. Jospa saataisiin ensi viikon tutkimuksissa sitten lähete myös noihin hyytymistekijäkokeisiin.

On. Menkkajomoja, ei tuhrua/vuotoa. Vain valkkaria. Muut oireet voimistuneet, pissa muuttanut väriään, lämmöt koholla 37,4. Testit polttaa kaapissa.Mä en kyllä totta puhuen tajua edes miksi mä annan itseni toivoa koko plussaa... meillä on viimeisimmät talletuksetkin tehty jo kp 11, eli jos ovis onkin ollut oletettua myöhemmin, on kaikki tämä toivominen ihan turhaa.
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihanaiset. :wave: Tulin lueskelemaan kuulumisia ja jännäilemään. Etenkin Evyan oireet kuulostaa superlupaavilta! Pidän peukkuja ja puheltelen plussapuhureita! :)

Oikein hedelmällistä helmikuuta pinoon!
 
Morebabies, sun tatskasuunnitelma kuulostaa tosi hienolta. Mulla on vaan yks kuva, otettu 15 vuotta sitten, haluaisin kyllä enemmänkin. :)

Scarlethille onnea inssiin!

Mulla näky salasein ovistestissä plussa, vaikka erittäin herkkä raskaustesti oli jo ihan hailakka. Mutta kyllä se oviskin voi ihan hyvin olla. Ipnan järkeily kuulostaa loogiselta.
Minäkin sain sen ovisplussan sitten kolme viikkoa km tyhjennyksestä, mutta se oli minusta kummallinen ovisplussa, ei kestänyt kuin hetken. Mulla on ovisplussa aina ennen kestänyt kaksi päivää, joten olen kyllä melko varma, että en ovuloinut eka kierrossa ollenkaan. Mun keho on tosi herkkä hormoneille muutenkin. Imetyskin estää ovulaation viimeiseen imetyskertaan asti + kuukausi päälle...

Mua haluttaa tilata niin paljon testilöisiä, että sais piinapäivinä testata joka aamu. :saint:
 
Salasein, mä kanssa ihan mielenkiinnosta tikuttelin ja hämmästyksekseni mielestäni selvän oviksen 2,5 viikkoa keskenmenon jälkeen. Tiputteluvuotoa on kuitenkin edelleen (nyt 3,5 viikkoa km:stä), joten mietin kanssa että onko testi voinut erehtyä :confused: Niin, ja siis mulla todettiin keskeytynyt km viikolla 11. Peukut pystyssä että pitää paikkaansa molempien kohdalla, nyt vaan ilo irti peittojen välissä :)

Tsemppiä kaikille muillekin kovasti!

pupu75, toinen lapsi haaveissa (ensimmäinen rakas s. 03), kiertopäivästä ei vielä tietoakaan :-/
 
Oviksesta hieman..

Kyllähän se kroppa yrittää keskeytyneen raskaudenhin jälkeen siihen tuttuun, normi rytmiin.

Eli..Ovistuntemuksia voi olla ja O+ testiin voi hyvinkin tulla(LH-piikki)
..mutta ei kuitenkaan se itse ovulaatio tapahdu, sen verta häiriintynyt kierto km:n jäljiltä.

Itse tikuttelin O-plussan lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen n. vajaan 3vko:n päästä ja tunsin oireethin..lääkäri kuitenkin sairaalassa ultratessaan sanoi, ettei ole ovista ollut.:|

Halituksia tarvitseville:hug:&hyviä vointeja jokaiselle..
..Plussasätehien kera:heart:
 
Viimeksi muokattu:
iitu85 :hug: Pahoittelut että jouduit tulemaan meidän seuraan tänne mutta tervetuloa! ja toivotaan pikaista plussaa!!

Toivottelen myös Scarlethille onnea inssiin! =)
Tänne ei mitään uutta, odotellaan loppu kiertoa ja oireita :saint:
 
P12
Taustalta huikkaan kuulumisia! :)
Mulla alkoi tänäaamuna kp1, eilen oli polikäynti ja nyt alkaa kierronkartoitus, jos siinä kaikki ok, saadaan kokeilla luomusti kesään asti ja sitten alkaa ovulaation induktiot. Askel eteenpäin :) Kuulemma hyvät mahdollisuudet raskautua ihan luomusti, munasarjat ja kohtu on priimakunnossa ultralla katsottuna.

Eli ensi viikolla hormoniverikokeet, sitten folliultra kun alan tuntemaan ovulaatio-oireita, ja oviksen jälkeen progesteroni-verikoe. Sitten kun menkat myöhästyy ja alkaa epäilys raskaudesta, pääsen suoraan tarkkoihin veren hcg-määrityksiin ja alkuraskauden ultraan rv7. Hommat hyvässä hoidossa siis :) Palstailun vähennän lähelle nollatasoa, yritän jättää kaiken ylimääräisen stressin pois.

Plussatuulosia kaikille ja kaikkea hyvää jo alkaneille odotuksille ja tuleviin raskauksiin toivottelee pikkuinen :heart:
 
).( Joo-o..tänään sain tiedon gyneltä mun verikokeiden tuloksista.. mulla ei tapahtunu ovulaatiota viime kierrossa ja tuskin on tapahtunu siis ollenkaan.. :( tää kierto siis menee taas ihan harakoille, koska saan siis clomit, jotka ei enää tähän kiertoon ehdi.. ja taas ottaa päähän kun en vaan menny aiemmin gynelle.. :| ja siis mulla kuitenkin on todistetusti ovis tapahtunu ku kerran oon raskaaks saakka tullu, mut nyt ei sit enää tapahdu..miksiköhän ei? masentaa niin prkleesti..mulla on elämäni aikana ollu aika paljon jo kaikenmaailman sairautta ja muutenkin kaikkee paskaa..olis ees lapsen antanu helpolla, mut ei..miks kaikki aina kaatuu yhden ihmisen niskaan..aargh..
 
Perjantai 3.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..26v........KM 08/11......................................KP 6/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 8/33
Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 14/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 16/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11...KP 24/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 25/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11
Hannahi1...........KM 12/11........................................KP 30/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 38/28-30


HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 13/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 17/?
beebe010..........KM 07/08, 11/11.............................KP 85/28-30
tiiru..................KM 11/11........................................KP 36/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12..........KP 20/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11............................KP 21/30-33
meadow............KM 10/11.......................................KP 1/28
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 16/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09.......................................KP ?
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 3/30
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12..............................KP ?
kultakimpale2....KM 03/09, 12/10.............................KP 52/30-35
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.......KM 07/11........................................KP 18/30-35
Missa-76............KM 04/11........................................KP 17/28-32
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 25
Filuuri................KKM 1/12........................................KP 32/36

HAAVEISSA NELJÄS

johnu.......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu...............KM 08/10, 08/11............................KP 1/28-29
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 3/38
Wandii..32v................KM 12/11.....................................KP 2/32
M1n1..33v.......enkelivauva 12/10, KM 09/11....................KP 18/30
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10......KP 2/24

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10........................................KP 16/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12....................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä