Moikka!
Hirveesti on tullut taas tekstiä !
Mulla meni kone rikki, niin en oo päässy linjoille, puhelimella käyny aina nopsaa lukemassa mut tällä on niin ärsytys kirjoittaa etten oo viittiny.
Mut tänään pitäis kone korjaantua et jospa sitä tänään, toivon!
Mut sellasta on nyt pakko tulla kyselemään, taas sorry, että täällä kun teidän " testihullujen" ;DD juttuja lukenu, niin meninpä sit minäkin piiitkästä aikaa tilaa ovis- ja raskaustestejä. Stressataan sit, toisaalta taas ehkä mä stressaankin vähemmän nyt kun on noi testit, tiedä häntä..
Mut niin, nyt on siis kaksi viikkoa keskenmenosta. Eilen tein raskaustestin joka puhdas nega, ei haamun haamua ei viivanpaikkaa. Tein myös ovistestin johon tuli sitten viiva, ei kontrolliviivan paksuinen läheskään muttei kyllä ihan mikään haamukaan, että ihan selvä viiva. Tänä aamuna viiva vähän vahvempi, muttei vielkää kontrolliviivan vahvuinen.
Mä oon tehnyt aina näillä samoilla ovistesteillä, viime kerrasta kyl on aikaa varmaan se 6kk, ja mulla on aina näyttänyt niin että joitakin päiviä ennen ovista ilmestyy testiin hailakka viiva joka sit päivä päivältä siitä vahvenee. Sit oviksen jälkeen menee pari pv et viiva kokonaan häviää, mut vaalenee kyl heti selvästi. Vaikka ovistesteissä kai ei haamu merkkaa mitään?
Raskaustestinä digi ja se ihan selvä nega. Voiko se olla mahdollista et raskaushormoni ois jo kokonaan hävinny? Vai voiko olla että sitä on vielä nii vähä että ovistesti sen havaitsee? Vai voiko olla mahdollista että ovis ois tulossa ?
Mulla on vielä tullut vähän verta, siis sillain et ei enää pariin pv oo tarvinnu sidettä mut välillä pyyhkiessä tulee paperiin vähän suttua. Nyt eilen se verilima oli ihan samantyyppistä kuin ovislima, venyvää ja.. yöh.
Et sitä mää nyt vaan kyselen että voiko se ovis olla jo tulossa? Km sta tasan 2vk ja mä olin kuites jo 15viikolla.. vai oisko vaan sitä hcg:tä? Täällä eivät sitä labroilla kontrolloi, kuten ei mitään muutakaan.. soitinki hoitajalle et voivatko sen hcg:n kattoa mut eivät. kummaa :S
Mut kiitos jos kehtaatte auttaa, vielä enemmän kiitos jos annatte mulle pieniä toivonmuruja
D
Mut mukava päivää kaikille, mä yritän palailla illalla