Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Keskiviikko 8.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 5/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 11/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 13/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 19/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...............................KP 21/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 29/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 30/?
Hannahi1...........KM 12/11.......................................KP 35/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11.......................................KP 6/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 8/30
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 18/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 21/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 22/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 25/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 26/30-33
tiiru..................KM 11/11........................................KP 41/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11........................................KP 22/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 23/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 30
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 37/36

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 6/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10....KP 7/24
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 7/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 8/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 23/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 21/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli, unelma kolme

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, kultakimpale2, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
morebabies, millä viikoilla sulla toi viimeisin keskenmeno tuli? Mittasko ne hcg:tä silloin heti ja jos mittais niin mitä se oli?
Eihän niitä voi vertailla, mutta olis kiva kuulla miten muilla on tippunut. Mulla on tosin verikoe vasta 15.1. ja lääkärin soittoaika 1.3.
Ja tuolta luin, että sulla on ollut hematoomia raskauden aikana. Totesiko lääkärit niistä mitään? Tai onko sulla mitään tietoa niistä muuten?
Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa hematooma, joka vuosi rv6-12, sitten loppui vuoto ja kkm tuli rv18. Tässä toisessa keskemenossa todettiin taas hematooma ja se vuosi rv6 alkaen, päättyi siis kkm rv8.
Vuoto loppui siinä aika äkisti ja samalla loppui raskausoireet, joten yhdistin sen vuotavan hematooman siihen elävään sikiöön. Ultrassa kun todettiin sikiö menehtyneeksi, niin lääkäri sanoi, että mulla on koko kohtu aivan täys verta (sitä hematoomaa).
Mietin tässä itsekseen, että jos vika on mun veressä tai limakalvoissa niin pitäiskö mun vaatia hoitoa jo nyt? Lääkärithän eivät tutki ennen sitä kolmatta keskenmenoa, mutta kun itseä vaivaa se vuoto. Ja etenkin se, kun se alkoi molemmilla kerroilla just siitä samasta raskausviikosta.

-iitu


Edit. Nyt huomasin sun viestin tuolla keskenmeno puolella tuosta hcg:n laskusta...
 
Viimeksi muokattu:
iitu85: viimeisin keskenmeno oli rv 7+3, siis silloin ultrassa huomattiin sykkeiden loppuneen edellisenä päivänä. Ei katsottu hcg:n lähtötilannetta. Mutta silloin syyskuussa sykkeiden huomattiin loppuneen rv 9+5 (9+3 vielä sykkeet) ja hcg oli 55000, 16 päivää myöhemmin enää hcg n 180, mutta silti kesti keskeytyslääkkeistä 10 viikkoa että hcg laski alle 5:n. Seurattiin joka viikko ja oli ihan pirun hidasta tuo loppulasku. Nyt siis sykkeet loppui 3 viikkoa aiemmin, joten oletan hcg:n lähtötilanteen olleen paljon matalampi. Siksi mulla soi heti hälytyskellot, kun 18 päivää keskenmenosta hcg oli edelleen n 700. Eivät uskoneet mua vaikka joka viikko olen soittanut, että kohdussa on jotain jäljellä. Mulle hematoomien syyksi on nyt diagnosoitu, että mulla on vasta-aineet koholla veressä. Keho hylkii vierasta kudosta ja siksi menee kesken. Esikoisen raskaudessa mulla aloitettiin kortisonilääkitys heti ovulaatiosta ja se onnistui, kuopuksen raskaudessa lääkitys aloitettiin heti +- testistä ja onnistui. Lääkäri joka totesi viimeksi sykkeiden loppuneen, sanoi että kehoni alkaa heti hylkimään alkiota ja siksi syntyy hematooma.
 
morebabies, oi voi. Kuullostaa just siltä mitä mäkin pelkään; keho hylkii alkiota. Vasta-aineet multa on katsottu, mutta niissä ei ilmeisesti ollut mitään erikoista kun lääkäri ei sanonut niistä mitään..
Toivoa antaa kuitenkin se, että sulla on kaksi lasta, ehkä meilläkin sitten joskus. Ja sulla kolmas! :)
Tosi ikävää, ettei sun hcg laske kunnolla. Sun kokemuksilla toivois, että kaikki sujuis hyvin..

-iitu
 
Micaela minkäs laisia uutisia tuli?? vai eikö sitä touhuumiselta keretä päivittää!! :D

morebabiesvoi surku että kävi näin!! toivotaan että kaavinnalla saatiin nyt kaikki pois :hug:

oon hölmö ja kävin kattomassa heinäkuisten pinoa.. siellä kaikki on jo melkein puolessa välin.. nii oisin voinu itekki olla :(
välillä juilii rintoja mutta samoin ku ( olikohan Scarleth ) joka mainihti että kyll se raskaus kipu rinnoissa on ihan erimaata mutta aina herättelee toiveita.. ekaa odottaessa ne rinnat oli ihan julmetun kipeet,,nyt vaan vihloo välistä.. taitaa taas toiveet murskata :ashamed:
 
Moi pitkästä aikaa.
Meillä sitten hajosi kone ihan kokonaan, hohhoi, hyvä oli yhtäkkiä repiä parin sadan sähköntasauslaskun lisäksi rahat uuteen koneeseen..

Täällä on niiiiin paljon tekstiä, että ihan pari viimeistä sivua vasta kerkesin lukea, täytyykin syventyä kunnolla kohta,

Evya täällä peukut pystyssä että raskaustestin viiva vahvenee ja merkkaa raskautta!

Morebabies olen pahoillani :/ Tuo on niiiin persiistä ettei tutkita kunnolla. Täällähän ei hcg:tä mitata, jouduin sitä vaatimalla vaatimaan ja jt-ultraakaan ei tehdä, senkin ajan sain kun tarpeeksi kauan rähjäsin.
Voimia sulle ja kyllä se siitä nyt!

omanapa Täällä taisi tosiaan olla ovis, se viiva ovistestissä tummeni niin että yhtenä päivänä pamahti tikkuun kontrolliviivaa vahvempi viiva samantien, edellisenä ja sinä ja seuraavana päivänä oli kunnon limat ja oviskivut ja sitten se viiva parissa päivässä hävisi kokonaan. Noh, sinä päivänä kun viiva kontrolliviivaa vahvempi touhuttiin mutta- mulle tuli jotenkin heti pupuilun jälkeen ihan kauhee olo. En mä tiedä, jotenkin hirvee pelko ja paniikki kun kuitenkin oli se määräys että yhdet menkat pitää odottaa.. että en sit halunnut enää seuraavana päivänä pupuilla.

Tavallaan toki kovasti toivon että plussa tulisi (mut tiedän kyllä ettei taatusti tule), (tosin just tänään kaveri kävi kylässä 1v tyttönsä kanssa joka aikanaan plussasi ennen ekoja menkkoja keskenmenon jälkeen) mutta tavallaan myös pelkään sitä. Tuntuu että surutyö tämän menetetyn kanssa on vasta alkanut ja että mieli ei ole valmis uuteen, että haluan käsitellä tämän ensin. Onko kellään muulla ollut samanmoisia fiiliksiä? En osaa oikein mun ajatuksia pukea sanoiksi enkä oikein itsekään niitä ymmärtää, mutta hyvin sekavat ja ihan koko ajan vaihtuvat ajatukset on. Menin sitten vielä heinäkuisten juttuja lukemaan ja paha mielihän siitä tuli, nyt ois itelläkin voinut olla puoliväli :/

Tuntuu etten millään jaksaisi aloittaa samaa rumbaa, siis ne 24h oksentelut ynnä muut toki, mutta sitä kun se alkuraskaus etenee niin madellen.. kun nyt jo tuntui että heinäkuuhun on ikuisuus, nyt ei ole edes tietoa onko seuraavan kerran laskettu aika vuoden, kahden päästä vai milloin :/

Noh, huomenna mulla olis se ultra. Jänskättää kyllä kovasti mitä siellä sanotaan, toivottavasti on kaikki kuosissa..
Palailen sitten niine kuulumisine huomenna, nyt kun on ehjä konekin joka toivottavasti toimii. :p

Rontti sama homma, kävin heinäkuisten kuulumisia just lukemassa ja tosi paha mieli siitä tuli, samat aatokset, pettymys ja viha ja suuttumus ja suru, kun mietin että voisin itsekin nyt juhlia puolta väliä :/
 
hei oho mut on lisätty taustalle kuukauden aikana.. tosiaaan ihan siksi en oo käynyt että oon koittanut olla ajattelematta koko yritystä hetken.. tutkimuksissa ollaan ja nyt vaa ootellaan että saan painoni tiputettua 5kg jotta hoidot voi suunnitella.. oma usko luomu raskautueen on jo 0%.. yk15 menossa vai onko jo 16.. kp26/30-34 ja keskenmeno historia 10/08 , 3/09, 12/10..
 
Torstai 9.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 6/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 12/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 14/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 20/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...............................KP 22/30-32
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 26/30-34
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 30/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 31/?
Hannahi1...........KM 12/11.......................................KP 36/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11.......................................KP 7/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 9/30
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 19/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 22/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 23/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 26/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 27/30-33
tiiru..................KM 11/11........................................KP 42/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11.........................................KP 23/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 24/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 31
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 38/36

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 7/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10.....KP 8/24
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 8/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 9/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 24/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 22/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli, unelma kolme

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Morebabies, ikävää, että jouduit vielä kaavintaankin! :hug:

Kultakimpaleelle tsemppiä painonpudotusurakkaan! :)

Neiti-81 jaksuja parisuhdemyräkkään!


Ihana, kun jaksatte peukutella :) Testailin tänään vuorostaan laimeahkosta pisusta PregCheckillä (vaikka alunperin vasta huomenna oli tarkoitus :whistle: ) ja edelleen haamu sieltä kurkkii. Jotenkin on kumminkin sellainen olo, että eiköhän se vuoto sieltä tule ja tämäkin kierto mene entisen kaavan mukaan. Tissituntemuksia on enää ollut vain vähän, mahaa kyllä nippailee ja kohdunnapukka on tosi kova vielä. Alitajunta antaa merkkejä siitä (unet), että kaikki ei ole hyvin. :ashamed:
 
kultakimpale: minä olin vastuussa taustalle laitosta :ashamed: on ollut niin aktiivista kirjoittelu viime viikkoina, että laitoin muutamia nimimerkkejä mistä ei ole kuulunut mitään taustalle ideana, että heti pääsee takaisin kun haluaa. En vaan muistanut oliko esikoista mitä haaveilitte?

Listalla on edelleen muutamia nimiä mistä ei ole pitkään aikaan käynyt, mutta en tiedä mitä niiden kanssa tehdä, tuntuu tyhmältä pyöritellä Kp:itä, jos niitä ei kukaan tsekkaa.

).( kitokset kaikille lohdutuksista :hug: ei vuodon vuotoa ole tullut kaavinnan jälkeen. Tietty onhan tuo kohtu jo vuotanut jo keskenmenon jälkeen tyhjiin ja nyt sitten vielä kaavittiin koko limakalvo sen lisäksi, että imastiin se istukanpalanen pois. Taas vaan sellainen olo, että kehtaanko soittaa onko tämä normaalia. Nyt olen tyytyväinen, että kohtu on tyhjä ja kun ei niitä menkkojakaan ollut vielä tullut km:n jälkeen niin nythän uskallan sitten niiden jälkeen alkaa yrittää uudestaan. Saadaan priima limakalvo vaan kasvamaan :) 1kk menee, että saadaan kromosomi ja keliakia tulokset. Niissä luki, että pitäisi olla 2kk raskaudesta mutta otettiin silti, koska lääkäri ei nähnyt mitään syytä odotella. Ei kuulemma voi vaikuttaa raskaus tuloksiin. Ei kyllä ihan hirveästi ollut luottoa siihen lääkäriin, vaikka tiedän ettei iällä ole asiantuntevuuteen merkitystä, mutta kyllä silti vähän alkoi naurattaa, kun "tyttö" (tasan 2 v mua nuorempi) oli ihan paniikissa, kun ei osannut laittaa lähetteitä labraan, oli ihan paniikissa miten saa mut sinne kaavintaan ja pitäisi laittaa kaavintaan ym. Yritin siltä sitten vähän kysellä Primaspaneista ja Klexanesta, mutta meni ihan paniikkiin, joten jätin rauhaan.
 
No hyvin kävi!! :) Lupa tuli, 1 aikas iso rakkula oli tullut 15mm ja lääkäri sanoi et uskoo oviksen tapahtuvan pe-su. Käski minun käydä ostaa ovistikkuja sit antaa palaa vaan :LOL: Ja sano et jos ei 5 viikkoon menkat ala ni sit varattava ultra et seurataan ihan koko ajan mun keskenmenojen ja tuulimunan takia. Oli aivan ihana gyne :heart: 50-kymppinen mies ja tästä lähtien haluun vaan tän :D
 
katso liitettä 15089Tässä olisi minun ihmettelyn aiheet eiliseltä ja tältä aamulta:O Eli taitaa ehkä sittenkin olla jotain tapahtunut jossain välissä tai se viimekuun km ei ole ollut km...hiukan on hämillään täällä ja odotan että pääsen hoitajan luokse kun lääkärille on hiukan pidempi matka, mutta hoitaja oli juuri kun soitin niin palaverissa ja pyysi soittamaan huomenna aamulla uudestaan niin puhutaan sitten... Mieskin näki tuon eilisen todellakin ja sanoi että vaikka ei yleensä näe noita minun testejen viivoja niin tuon näkee kyllä ketä vain! No nyt toivotaan että tämä pysyisi matkassa mukana ja olisi kohdussa ja lääkärit vihdoin ottaisivat minut todesta!!! Ainakin on 2 testiä todisteena!
 
Viimeksi muokattu:
Olen käynyt lääkärillä 18.1 ja silloin ei ole näkynyt mitään ja oli vuotoa hiukan, nyt nämä tulokset ja soittoajan sain juuri lääkärillä jolla kävin niin ensi viikon perjantaille kun on silloin taas töissä. Itsekin haluan selvittää mitä tämä on, toivon mukaan juurikin sitä mitä testit näyttää ;)
 
Micaela Hienoa! :) Nyt vaan peittoja pöllyttelemään ahkeraan! ;) ja mulla on kans ollu kerran miespuolinen gynekologi, joka oli oikeesti paras gyne joka mulla koskaan on ollu! :) se selvitti asiat juurta jaksaen ja teki jopa ylimääräisiä tutkimuksia..ja se ei silti ottanu siitä käynnistä kauheeta hintaa..viimeks ku kävin gynellä, niin otti kauheen rahan siitä nopeesta käynnistä..sillon sillä miehellä olin paljon kauempaa ja se oikeesti oli aivan ihana ja myötätuntonen..ja siis molemmat gynet on saman lääkärikeskuksen, ettei oikeesti pitäis hinnoissa kauheesti olla heittoja, mut kyl niillä oli.. : /

carolina30+ Selkeä viivahan sieltä kurkkii! :) nyt vaan pian lääkärin kanssa asiaa selvittelemään! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Micaela
Carolina30+ ihan selvää plussaa... nyt tarrasukkia matkaan mukaan miljoona :)!

Micaela onnea luvasta :D...

).( mä haluun plussia kans :), edes ovistestiin!!! Sunnuntaina taidan alkaa tikuttelemaan edes sitä...
 
Scarleth täällä kans jännitetään seuraavaa viikkoa!! :D huomenna käyn jo valmiix testin ostamassa :p Tuntemuksia että olis tärpänny ni on olemattomat, mutta jokainen raskaus on eri ni ei voi oireitakaan vertailla aijempiin raskauksiin!! seuraava viikko näyttää :whistle:

carolina30+ plussia nuo on mutta ku epäilit et viime kuussa ei oliskaa ollu keskenmenoa ni noiden viivojenhan pitäs olla kirkuvat sillo.. toivotaan että uus tärppi olis jo käyny!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä