Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Hola täältä reissun päältä! Olen ollut vähän ulkomailla resetoimassa ajatuksia näistä vauvahommista. Oon kyllä lukenut teidän kaikkien kuulumiset, mutta kun oon tän mobiililaitteen varassa, niin ei jaksa pitkästi kommentoida. Evyalle kuitenkin voimahali!! Ja rontti voi ei, ei meidän testiryhmästä nyt saa kukaan tipahtaa, kun kaikkien piti plussata :/

).( Alan kyllä itsekin olla tappiomielialalla tän kierron suhteen. Ei oikein mitään oireita - tosin ei ollut silloinkaan kun raskauduin muuta kuin tissien "omituisuus" mutta nyt ei ole sitäkään, ainakaan vielä. En oikein muista missä vaiheessa se viimeksi alkoi, nythän on tosin kyllä oviksesta vasta viikko... Äh, mä NIIIIN toivon että olisin väärässä, ja tärppi kävis kuitenkin.
 
Täällä pienen palstatauon (melkein viikko :D ) jälkeen ihan pihalla kun juttua on tullut niin paljon.

Menkat alkoi vajaa 5 viikkoa tyhjennyksestä, eli en ollut yhtään liian toiveikas kun ajattelin, että muutama päivä voisi mennä ekstraa tai max. viikko, kun lääkäri puhui mulle 6-8 viikkoa tyhjennyksestä juttuja. Mulle voisi päivittää huomiselle eli sunnuntaille 7/28.

morebabies ikävää, että meni kaavintaan, mutta oikeassa olit, että hcg laski liian hitaasti. Pitäisi varmaan aina uskoa itseensä noissa jutuissa. Toivottavasti pääsette pian uuteen yritykseen.
 
Täälläkin vähän taukoa pidetty panikoinnista ja odoteltu ovistestailun alkua. Aika käy pitkäksi. Huoh! Greipeillä heitetty kuikkaa, teki ihan järkyttävän turvotuksen. Ihme juttu. Pitäis mennä tk:hon siihen hcg:n veritestiin. En vain viitsis, kun pitää kävellä sinne tuo taapero :heart: pulkassa kiljuen. Hcg on ihan nollassa, tiedän sen, ja testit näyttää. Jos vaan unohtais koko homman. :saint:

Nuo davidin ovistestit toimii mulla loistavasti. Ei mitään ongelmia. Ihan mielenkiintoista ois vertailla digin kanssa, että miksi ns. liuskat ei kaikilla toimi, mutta digi kuitenkin toimii.
Ja sitte niihin vaikuttaa se vitsan koostumus varmaan paljon. Niihin ei saa pissata aamulla, eikä saa juoda ylettömästi ja virtsan oltava tarpeeksi väkevää ainetta. Lisäksi toisilla menee huippu niin nopsaan ohi, että voi silläkin missata sen.

Morebabies: Niin tyypillistä! Tiesit, että jotain on vialla itse, mutta lääkärit vaan lässyttää. PERKELE!

Evya: Kauhea tilanne, kun ei voi viivasta tikussa enää ilostua, vaan pikemminkin vain huolestuu. Jaksamista täältäkin, toivottavasti teilläkin pian tärppää se vahvistuva viiva, jos ei tämä ole se.
 
Täällä jatkuu sama oire, eli tissit ja nännit on niiin kipuiset. Oviksen bongasin siis perjantaina ja siitä pe illasta asti ollut ihan kosketurarat :stick:

Koskas muilla piti sitä testailua olla?? Ootan jo mielenkiinnolla tuloksia :popcorn:
 
Kiitos *mur-mur*, iitu, Scarleth ja Wandii ! Kyllä tämä tästä, lopputulos oli odotettavissa. Nyt sitten katse kohti uutta kiertoa, joka taitaapi olla maaginen yk 12. Jospa niistä verikokeista selviäisi jotakin.

Morebabies, mulle saisi päivittää kp 2/27-30.
 
Micaela keskiviikkona piti olla.. ite olen kyll sitä mieltä et mie en testaamaan pääse.. :ashamed:

vuoto on tiputtelua mutta kirkasta ja välillä tulee enemmän TAAS vaan on et mistä tuon kierron lähtis laskemaan..eilisestä vai millo!! koska jos oisin viime kierron tiputtelusta alottanu laskemisen ni kp.t olis nyt ollu 31/ 30-33 mutta ku otin siitä milloin hanat aukes ni se oli ollu 29/30-33 on tää niin vaikeaa.. oisin halunnu päästä testailemaan ja plussailemaan keskiviikkona.. mutta toisaaltaan ei tarvii miettii ku asiaa ku tää peli on pelattu..:'(
 
rontti1 jaksamisia :hug:

Mua pelottaa ja tämä odottelu, koska perus pessimistinä tiedän jo et tää ei varmasti tule onnistumaan ekalla kerralla ja vaikka onnistuisi, keskenmenon riski on niin suuri :(
Ei pitäisi tällaisia asioita miettiä ja stressaa mut ei oma pää vaan periksi anna..
 
Rontti1 ja Evya oisitte nyt plussanneet kunnolla :hug: samoin kaikki muut testailijat teille kovasti plussia!!!

).( tänään voisin alkaa vähitellen testailemaan bongaisinko oviksen... on tämä vaan niin tylsää. Mulla on vielä vähän tuota kevät masistakin ilmassa. Ei oikein mikään innosta niin ois tosi kiva jos plussia bongailis testeistä ;-)!
 
Evya ja rontti1 :hug:

Mulle saa päivittää kem. 02/12. Viime sunnuntaina sain haalean vaaleanpunaisen plussan, mutta selvän sellaisen. Vuoto alkoi kuitenkin eilen.. :ashamed: Kävin gynellä keskiviikkona, jossa ultraamalla oli kohdun limakalvot selvästi paksuuntuneet, sekä keltarauhasrakkula vasemmalla puolella oikein nätissä kunnossa.. Hcg verestä olikin sitten tuolloin jo nega.. Jatkotutkimuksiin ei kuulemma ole tarvetta vielä, kun yritystä on alle vuosi jäljellä ja kun meillä on jo yksi lapsi entuudestaan, mutta henkistä helvettiähän tämä on..
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän tiedän.. epätoivoista mutta... eilen juili mahaan kaksikertaa aika kovaa ja n. 2h jälkeen alkoi tuo kirkas vuoto. eilen laitoin siteen joka aamulla vaihdoin uuteen ( siteeseen oli tullu vaan muutama veriviiru) aamuseen siteeseenki on tullu hieman ja pyyhkiessä tulee paperiin muuten ei.. voiko esim:kiinnittyminen tapahtua näin myöhään?? tämän tänne jaoin six että mitä mie ääneen sanon ni ne menee päin vastoin joten alkas kunnon vuoto tai loppus!!
 
rontti1 tee testi :)... alkuraskaudet vuodot ilmeisesti on aika yleisiä ja niitä yleensä on menkkojen aikoihin. Kiinnittyminen tuskin noin myöhään tapahtuu... eikös se yleisesti ottaen tapahdu 5-7 päivään sisällä hedelmöittymisestä.

Dyra voi pahoittelut...
 
Rontti, mä muistan lukeneeni että kiinnittymiseen vois joskus mennä pidempäänkin mitä ipna mainitsi, mutta kyllä mäkin enemmän tulkitsisin tuon joksikin alkuraskauden vuodoksi, jos ei ole menkkojen alkamisesta. Toivottavasti kyseessä olis tuo iloisempi ja toivotumpi vaihtoehto!

Mulla on tämä päivä mennyt melko kipakoita alamahanipistelyitä ihmetellessä. Olisipa tämäkin sitä ihteensä mutta edelleen tohdin melko vahvasti epäillä, kun olo on muuten niin tavallinen eikä yhtään raskaana oleva. Vähän turhauttaa jo nyt, mutta katsotaan nyt kuitenkin kierros loppuun...
 
Maanantai 13.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,...................KP 3/28-30
Hannahi1...........KM 12/11.......................................KP 4/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 10/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11...................................... KP 16/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 18/33
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... .KP 24/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...............................KP 26/30-32
taraolivia...........TM 11/11...................................... .KP 35/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10....................KP 2/30-34
tiiru..................KM 11/11........................................KP 4/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 11/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 13/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 17/27
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 23/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 26/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 27/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12.....KP 30/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 31/30-33
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12.........KP 1
Missa-76............KM 04/11.........................................KP 27/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 28/30-35
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 8/28

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 11/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10....KP 12/24
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 12/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 13/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 29/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 7/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12.....................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli, unelma kolme

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Evya ja Dyra: Pahoittelut ja :hug: molemmille! Aina ei ymmärrys riitä, miksi elämä osalle meistä antaa liikaa vastoinkäymisiä. Jaksamista!

rontti1: toivottavasti pieni vuoto oli harmitonta ja se plussa sieltä vielä pärähtäisi. :heart:

morebabies: Kovia olet sinäkin taas kokenut. Toivon pikaista toipumista kaavinnasta, että pääsette uuteen yritykseen. :hug:

).:) täällä alkaa ruuvi kiristymään korvien välissä siihen malliin, että eiköhän sitä menkkoja voi loppuviikolle odotella. Alavatsa nippailut tuntuu nyt keskittyvän vaan tonne P#*&¤leen kystapuolelle, eikä oloja muuten oikein ole plussan puolesta, joten...Äh!
 
dyra: pahoittelut!!! Miä mieli uuteen yritykseen?

rontti: testitulosta odotellaan :)

Mitenköhän carolina:n testitulosten kävi, vahveniko viiva vai oliko kyseessä edellisen km:n aiheuttama plussa? Toivotaan parasta!!

).( pinna on kireällä kun viulun kieli, mahaa turvottaa, kipuilee ja tulee aavistus vaaleanpunaista valkkaria eli voisiko nämä olla menkat? Kun eihän siellä ole limakalvoa mitä vuotaa, niin täytyy yrittää oireiden perusteella dianosoida kiertoa. Kaavinnan jälkeisestä vuodosta tuskin on kysä, kun aikaa kuitenkin jo 4 päivää. Ovistestissä enää haalea viiva eli toivoa on saada huomenna nega r-testiin.
 
dyra ja evya: jaksamista molemmille!

Muille plussatuulia kaikkeen testailuun!

ON: hiljaiseloa pidellyt. Ahdistaa ja v*tuttaa niin suunnattomasti. Menkat alkoi kahden päivän tuhrulla, jatkui kuuden päivän menkoilla ja tuhrulla nyt kuudetta päivää. Menkka- sekä munasarjakivut on kovia aika ajoittain :( En keksinyt soitella muualle kuin terv.asemalle aikaa, kun veikkaan pitkittyneen vuodon jälkeistä kohtutulehdusta tai endon leviämistä. Menen torstaina lääkärin pakeille ja toivon saavani lähetteen labraan ja ehkä jopa ultraan naistentautien polille. Jotain häikkää on hormoneissa selkeästi.

Osaako joku kertoa paljon maksaa noin suunnilleen yksityisellä ultraus+verikokeet? Kotihoidontuella kun täällä porskuttaa parilla sadalla kuussa, niin ei oikein pystyis mennä omalla rahalla, mutta pakkohan se on, jos lääkäri antaa buranaa ja käskyn kotiin päin :(
 
iitu85 Kyllä sitä itekin jo kuvitteli olevansa sen keskenmenneen lasketun ajan aikana raskaana, mutta ei hyvältä näytä..tästä kierrosta ei vielä tärppää..ens kierrosta ehkä kun clomit saa käyttöön, mut jotenkin en jaksa uskoa..ja se keskenmenneen laskettu aika olis huhtikuun alussa tosiaan..et saa nähä onko siihenkään mennessä viä raskaana.. : / Ja toivon, ettei musta tuu clomeilla kauheeta hormonihirviötä! :LOL:

Pahoittelut tädin kohdanneille! :hug:

Ja kauheesti plussatuulia kaikille! :heart:

Rontti1 Pidetään peukkuja, että olisi alkuraskauden harmitonta vuotoa! :)
 
Mamiksi monelle maksaa aika paljon vaikka saakin kelakorvauksen varmaan about 100-200 €. Tosin mä en julkiselle mene naistenvaivojen takia vaan suoraan yksityiselle, näin tein keskenmenossakin. Sinne pääsee nopeasti ja niillä on ainakin varmasti hyvät laitteet ja ovat oikeasti erikoistuneet naistenvaivoihin. Eivät panttaile verikokeiden tai muidenkaan kokeiden kanssa vaan ne otetaan. Mutta mä käynkin töissä joten se on vähän eri asia kuin kodinhoidontuella.

).( mä sain haamun ovistestiin ;-), nyt odotellaan sen vahvistumista sitten jee... mä vähän luulen että viimekierrossa kun en saanut haamun haamua LH ei noussut tarpeeksi munasolun irtoamiseen asti. Nyt on ehkä paremmat tsäänssit!
 
Hei kaikille, niin uusille kuin vanhoillekin!

Minä olen pysytellyt poissa palstalta jo pidemmän aikaa ja koittanut vaan elellä päivän kerrallaan.Nyt ajattelin kuitenkin piipahtaa pikasesti kertomassa että edelleen raskaana ollaan ja oikein kunnolla, ei pysty vatsaa peittelemään (enkä kyllä haluaisikaan enään)! LA on kesäkuun alussa joten yli puolivälin on jo päästy. Pikkuinen on kovin vilkas tapaus, pyörii ja potkii pitkin päivää ja kaiket yöt.

Joten ei muuta kun oikein mukavaa talvea ja kevään odotusta teille kaikille, käyn jossain vaiheessa ilmoittelemassa kuinka tässä käy, mutta nyt näyttää jo valoisalta!

Kitikat3 ja pikku heppu
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli ja ipna
Tsemppiä ja plussasäteitä kaikille!

Täällä tuli himppa takapakkia, joka väsyttää.. Kkm todettiin 5 viikkoa sitten maanantaina, jolloin lääkkeet mukaan. Negaa testailin jo 2 viikon päästä, mutta vuoto jatkui jonkinmoisena tiputteluna kunnes alkoi reilu viikko sitten uudelleen. Luulin että ne oli ekat menkat, mut joo ei. Vuoto lisääntyi koko ajan, kunnes keskiviikkona meni hermot kun kolmatta päivää oli vaatteet koko ajan veressä :( Kättärillä (nihkeästi) ultrasivat torstaina ja sain sekä hoitajan että lääkärin toimesta puheen että "kyllä ensimmäiset kuukautiset vain voivat olla vähän runsaammat". Just, runsaammat joo, mut kun sitä tuli ihan holisemalla. No, ultrassa se sit paljastui, kohdussa oli joku kalkkeutunut raskausmateriaalin jäämä. Tuntui siltä, et tää ei lopu koskaan.. Perjantaina kaavinta, odottelin melkein 8 tuntia vuoroa kättärillä, pelotti kamalasti, ja kadutti, etten heti aluks valinnut kaavintaa. Hoitajat sanoivat että suurin osa lääkkeellisistä onnistuu. Mahtavaa olla aina siellä epäonnistumismarginaalissa :p

Positiiviset uutiset oli että kaikki meni hyvin ja uutta raskautta saa kuulemma yrittää heti kun jälkivuoto on loppunut, koska mulla on jo se negatesti takana, eli raskaushormoonit on ollu poissa jo kuukauden. Ja jeee, mulla ei oo juuri mitään vuotoa, joka tuntuu suorastaan euforiselta ton 5 viikkoa kestäneen jälkivuodon jäljiltä :)
 

Yhteistyössä