Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

[/URL][/IMG]


Tällainen pamsahti ovulaatiotestin ikkunaan tänään. Tiedämme siis mitä illalla ja huomenna teemme ;) Ja hauskinta oli että tein tämän kuuden aikaan aamulla ja kun hymiö tuli ruutuun, menin herättämään poikaystäväni ja näyttämään tulosta. Hänen aito reaktionsa oli: YES!!!. Tais tulla ihan sydämestä saakka; puutteesta tai sitten ihan siitä että clomit toimivat :LOL:
 
Salasein täällä kanssa pikkasen pelkoo ja paniikkia ilmassa, oon kieltäytyny tän viikon seksistä, jopa ehkäisyn kera. Mulla tosin tuo hätä niiden koepalavastausten takia.
Kammottaa ajatus, että tulisin raskaaksi ja jos tilanteeni vaatisikin hoitoa, joka lisäisi keskenmenoriskiä tai pahimmassa tapauksessa pitäisi keskeyttää raskaus.
Oonkin yrittäny tsemppaa itteeni, että pari kuukautta sinne tai tänne ei haittaa.. VAIKKA mulla tulikin just pyöreet 40 lasiin. Tik-tak kuuluu kirkolle asti, mut ei maha mitään:|

Mulkii kävi mielessä käydä kurkkii heinäkuisten pinoo, mutta en oo siihen valmis. Raskausuutiset ja vauvamahat ei enää tee oloo surkeeksi, mutta tarkat sepustukset niistä raskausviikoista missä itse olisi, niin.. Ei, ei kykene.

Vaikka ulkona paukkuu (enää) -26 pakkanen, niin taidan pakata pojan rattaisiin ja käydä reippaalla puolen tunnin lenkillä.
Maha on ihan käsittämättömän kipee, taas. Mä oon tän keskenmenon jälkeen tuntenu menkkakivut ja ovisoireet potenssiin kymmenen. Kehon julma tapa muistuttaa paluusta arkeen. Mulla on kuitenkin kohtuullisen kova kipukynnys, en oo ees synnytystä kokenu hirveen kivuliaana..
Toivon että tasoittuu jossai vaiheessa. Ainakin ulkoilu antaa hetkeks helpotusta, tää paikallaan olo taas lisää kipuilua

Evyalta oottelen uutisia miten tilanne on kehittyny.. Kattelin tuosta listalta et sulla on paljon km:ja, onko ne ollu kemiallisia vai miten? Oon kyllä lukenu syksyn pinon, mutten enää muista..

Kaikille muillekin plussapuhureita ja juurikin pysyviä niitä, Puskis :wave:
 
Micaela Hienoa! Ihana reaktio mieheltäsi! :D Toivottavasti omalla miehellä sitten samanlainen reaktio kun ensi kierrossa clomit otetaan käyttöön ja päästään toivottavasti touhuamaan ja ovis tapahtuu oikeasti kunnolla! :)
 
Carolina30+ Varovaiset onnittelut plussasta ja tarrasukkia matkaan!

Micaela Ihana mies! :heart: Meillä olisi varmaan noitunut kun siihen aikaan olisin herättänyt..

puskajussi Toivottavasti ei olis mitään vakavaa.

morebabies Mulla on kp26/30. Jos viitsisit päivittää jossain vaiheessa. Mikä muuten on vointi? Onko kipuja? Jaksuja :heart:

ON: Sen verran on menkkamaisia juilintoja että taitaa tää eukko tippua keskiviikon testiporukasta. Vielä ei näy tädin rättisitikan etuvaloja, mutta oireita on havaittavissa. Pitihän se arvata kun tiistain jälkeen oireet ovat vähentyneet. Tiistaina olisi kp 30/30.
 
Aloitanpa röyhkeästi omanapapäivityksellä: täällä jumitetaan taas tässä fucking kierron loppumisessa. Testin viiva ei vahvistu, mutta merkkiäkään vuodon alkamisesta ei ole. :ashamed: Vois tämä tilanne nyt johonkin suuntaan lähteä menemään...

Puskajussi nuo kaksi viimeisintä on kemiallisia (ehkä vois ne poistaakin tuosta listalta, jotteivät vie harhaan) ja kolme ensimmäistä ehti vähäsen pidemmälle.

Tsemppiä piinailijoille! Odotan jo testailujanne :)
 
nellielli, mulla pyörii kans tuo sama asia mielessä. Meillä olis ollu LA 10.4., mutta meni kesken rv18. Hetken jo luulin, että meillä oltais ohitettu tuo päivämäärä onnellisesti uudelleen raskaana, mutta noup, keskenhän sekin sitten meni :/
 
Morebabies: Voi, kurjaa, että jouduit kaavintaan... :( Mä en lääkkeelliseen tyhjennykseen enää usko, kun kahdesti lääkkeellistä yritettiin ja lopputulemana kuitenkin kaavinta. Jos jokin vaivaa soita ihmeessä ja kysy... itsekin olen luuriin useamman kerran syksyn aikana tarttunut, myös kun ekat kkm jälkeiset menkat alkoivat, koska tulivat alkuunsa todella hulahtamalla. Eiköjän hcg nyt ainakin laske ja vauhdilla!

Evya, tsemppiä! :hug: Mulla pysyi nuo pregcheckit pitkään haamuina: tänään tein sitten lähes viikon tauon jälkeen viimeisimmän ja nyt pärähti tummemmaksi kuin kontrolliviiva ja nopeasti (oviksesta 19 pvää).

Micaelalle, puhtia viikonloppuun! ;)

).( Varasin tänään ekan neuvola-ajan. Ultrat kauhistuttavat, niissähän sen totuuden vasta näkee... jotenkin kuvittelen, että jos on keskenmeno tullakseen, tulee taas keskeytynyt eikä spontaani. Anteeksi, että täällä palloilen en vielä uskalla siirtyä odotuspuolelle... : /

Plussatuulia kaikille niitä kaipaaville ja nopeita negoja hcg-arvojen kanssa kamppaileville! Helmikuulle lisää plussia!
 
Unelma kolme kiitos noista toivoa herättävistä sanoista. :)

Oon kyllä jo osittain lyönyt tämän kanssa hanskat tiskiin... Mutta jokin pieni osa minusta toivoo vielä silti, kai siitä kertoo tämä himotestailukin. Jos ette pahastu, niin laitan taas tämän päivän testistä tihrustettavaa. (Kuvan laatu tällä kertaa ihan pee, en saanut parempaa). Ylempi r-testi, alempi o-testi.



On se varmaan hitusen vahvistunut ainakin siitä keskiviikkoisesta. Mutta taitaa vahvistua silti liian hitaasti. Ajattelin ottaa kuitenkin nuo luget käyttöön ja tsekata maanantaina, mitä testi näyttää. Eipä sillä nyt niin suuresti ole väliä, jos kierto pikkuisen venyy.
 
Evya - kyllä siellä viivanen kurkkii=)
..sille viivaselle, vahvistuvaa punaväriä lisää toivon!:heart:

Muistitkos, että ei se viivanen päivittäin pakkaa vahvistumaan, vaan n. 24-36h välein!
..eli..jos keskiviikkoinen viiva haaleampi, kuin tämän päiväinen..miusta ihan Ok:heart:

Kyllähän se pelko peppusessa vaan on jos niitä hailuroita viivasia on jo nähnyt aiemmin, jotka ei vahvistuneet:(..maltamattomana vaan odottaa, että "vahvistu, vahvistu"

Kovasti d=)b:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Lauantai 11.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 8/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 14/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 16/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 22/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...............................KP 24/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 32/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 33/?
Hannahi1...........KM 12/11.......................................KP 38/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11.......................................KP 9/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 11/30
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 21/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 24/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 25/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 28/25
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 29/30-34
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 29/30-33
tiiru..................KM 11/11........................................KP 44/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11.........................................KP 25/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 26/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 33
Filuuri................KKM 1/12...................................... ...KP 6/28

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 9/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10.....KP 10/24
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 10/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 11/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 27/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 5/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli, unelma kolme

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
micaela: onnittelut ovisplussasta ja varmasti mieluisista talletuksista, kun mieskin oli noin innoissaan :LOL:

Toivottavasti päivitykset meni oikein, kun piti päivittää 2 päivää eteenpäin kun en eilen käynyt koneella.

).( olo on ok, siis kaavinnan puolesta. Ei vuotoa ollenkaan, mutta lääkärin mielestä normaalia. Päätin, että tiistaina teen raskaustestin toiveissa nega. Silloin olisi 5 viikkoa tyhjennyslääkeistä, viimeksi muistaakseni menkat alkoi muutaman päivän yli 5 viikkoa km:n jälkeen. Sitä siis toivotaan! Siis olo ok kaavinnan takia, mutta muuten olo kun ruoskittu. Kävin eilen ottaa sen tatuoinnin mistä puhuin ja en tiedä johtuuko siitä, että veressä oli vielä raskaushormonia vai mitä, mutta sattui ihan pirusti lopuksi. Mulla oli kaksi pientä kuvaa mitkä peitettiin ja en muista että ne olisi sattunut yhtään. Luulin omaavani korkean kipukynnyksen, kun olen synnyttänyt luomuna ym, mutta eilen se kipukynnys oli todellakin hukassa. Yleensä pystyn rentoutumaan ja sulkemaan kivun pois, nyt olin kireä kun viulun kieli ja tunnustelin joka ikistä neulan pistosta. Ehkä se johtui tatuoinnin rituaalisesta merkityksestä mulle, viimeisen vuoden ja kuolemien hakkaamiseen ihoon ja uuteen siirtymiseen.

evya: hitsi noiden sun viivojen kanssa, niin haaleaa, mutta kun siinä silti näkyy jotain. Pitäisikö sun koittaa jotain muuta testiä? Tyhmää, kun vähän niin kuin lupaa, mutta ei silti anna uskoa?!?! :(
 
unelma kolme: odotustilassa, kun odottelin leikkausta, vannoin itselleni etten enää ikinä halua lääkkeellistä vaan suoraan kaavintaan, jos vielä näin käy. Mutta täytyy sanoa, että kyllä vähän leikkaussalissa alkoi jännittämään ja nolottamaan, kun leikkaushoitaja sattui olemaan vielä tuttu (olipa kiva maata paikat levällään, jalat kattoa kohti nukutettuna tutun edessä, kun hän oli se kuka mut riisui ja puki ym), porukkaa pyöri ihan hulluna. Täytyy sanoa, että on pikkaisen eroa lääkkeellisellä tyhjennyksellä ja kaavinnalla...
 
*mur-mur* kiitos sinulle :heart: oon koittanut pitää mielessä tuota 2-3vrk:n tuplaantumisaikaa, mutta "pessimisti ei pety"-asenne tuntuu jotenkin järkevämmältä tässä tilanteessa... Viime yön vessareissulla havaitsinkin jo punertavaa limaa, jotenka eiköhän tämä ollut tässä. Kunnon vuotoa odotellessa...

Morebabies jätän nyt kaikki testailut ja jään odottelemaan vuotoa. Kyllä se vahvistumisen hitaus taitaa olla meikäläisen kropasta kiinni eikä testeistä :ashamed: Onpa mukava kuulla, että sun kaavintasi on sujunut ilmeisen hyvin, vaikkakin onhan se tilanteena varmasti hyvinkin epämiellyttävä. Toivotaan vielä, että tiistain testi olisi nega. Oisit kyllä jo ansainnut sen negatestin ja siirtymän uuteen, onnelliseen kiertoon :heart:
 
Ei taida tämän tytön tarvita keskiviikkona testailla! alko vuoto kirkkaana mutta ei viell paljoo,, eli kp.t ei vielä pyörähä ykköseen mutta tää enteilee jo sitä! :ashamed:
"näin toissa yönä unta että menin käymään jostain kumman syystä ultraan ja lääkäri sano et siula irtos just munasolu et jos haluut miehes kanssa sen vauvan ni nyt on aika, no siihen itse hämmästelin et eikös tuo ole ole myöhänen ovis ku seuraavalla viikolla pitäs menkat alkaa":LOL:
 
Täällä 5 viikkoa tyhjennyksestä ja aamun testissä enää haalea haamu :D (Raskautta toivoessa en kovin luottavainen tollaiseen testiin olisi..) Ensi viikolla varmaan enää testaile kun nega luultavimmin on. Testit vaalenneet tasaisesti. Mies lähtee huomenna viikon työmatkalle ja sen jälkeen voikin sitten yrityksen aloittaa :popcorn:

Tässä loppu viikolla jälleen limat lisääntyneet ja vetistyneet, joten olisko jälleen valeovis? No alkais ne menkat niin olis vähän helpompaa edes arvata.
 
Evya voi sentään, mä olen täällä niin myötäelänyt sun viivan vahvistumista. Pidän täällä peukkuja nyt vielä jokatapauksessa, josko se siitä... Eikö se niin mennyt, että siihe asti on kaikki mahdollista kunnes hanat aukee. Toivottavasti ei aukee! Ja samaa toivon sinulle rontti1!

morebabies, toivottavasti saisit sen negan sieltä nyt sitte! Mä saan aika helposti pummattua neuvolasta ja lääkäriltä hcg-testejä, joten ei tarvi testeihin luottaa. Eka testaus olis keskiviikkona, sitten on 2vk kaavinnasta. Mulla on kans ollut yksi lääkkeellinen (rv 18) ja sitten tämä kaavinta (rv 8). Olihan se kaavinta sillai kivampi, että se oli kerrasta siinä eikä tarttenu kärsiä siinä pöydällä moneen kertaan. Tietty mulla oli se eka jo niin pitkällä, ettei se ollu senkään puolesta helppo. Vähän kaavinnasta ahdistaa, että siinä on oltu kintut levälläs eikä edes tiedä tapahtuneesta mitään. Mutta ne traumat mitä siitä edellisestä jäi... kyllä vaan tää kaavinta sittenkin on parempi... =)

Ja unelma kolme onnea! En varmaan muistanut vielä onnitella. Tarrasukkia siis sinne suuntaan! :heart:

-iitu
 
Micaela, mulla ei tullu clomeista tissikipua, mutta olen kyllä kuullut että sellaista vois tulla.. Mä olin vaan toisen clomikierron aikana varsinainen hormonihirviö, voi mun mies parkaa :D Selasin joka päivä nettiosoitteet missä se käy ja vollasin kaikki sen naispuoliset fb-kaverit ja kehittelin kauheeta draamaa kaikesta... Ihme että tuo mies jaksoi ottaa kaiken huumorilla, kyllä muakin näin jälkikäteen naurattaa, kun ei tuollainen ole yhtään mun tapaista.. :D
Niin ja onnea matkaan niille talletuksille ;) ;)
 

Yhteistyössä