Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Scarleth mulla ei tullut oireita ollenkaan... menkkojen alkamiskivutkin oli ihan ennallaan mutta ne menkat ei vaan alkanut vaikka monta päivää odottelin... sitten tajusin testata että olisikohan sitä raskaana :D. Mutta sitten toisilla tulee oireita jo heti heldelmöittymisestä (tiedän yhden kaverin)... No viime kierrossa sitä itsekin kuvitteli kaikenlaisia oireita kuten pahaa oloa, repäisykipuja jne... mutta ne kaikki oli huuhaata.

morebabies hyvä että kivut hellitti! toivottavasti arvot ois ny laskenneet että pääset uuteen yritykseen.

Micaelalle naimalupa ja heti ;-)...

Neiti-81 niin ne pienet vaan kasvaa :), toiset nopeammin kuin toiset... kohta se sitten jo juokseekin!

).( Menkat on ohi ja nyt sitten odotellaan että pääsee testaamaan ovista... aloitan sen varmaan viikonloppuna. sitten sen jälkeen alkaakin TAAS ne piina päivät. Miten ihmeessä sitä saisi ajatukset pois moisesta piinailusta. Plääh plääh...
 
Scarleth Kyselit oireista, niin mulla on ollut tuntemuksia tällä viikolla. Oikeaa nivusta välillä juilii, olen kovin tietoinen kohdusta, ikenistä tulee verta kun pesen hampaat, tänä aamuna oli hetken kuvotusta, nälkä on muidenkin puolesta mutta vain hedelmät maistuvat. Viime yönä oli kohtu/maha oudolla tavalla kipeä, missään asennossa ei ollut hyvä. Aamuun mennessä meni ohi. Ensimmäisessä raskaudessa mulla oli samanlaisia tuntemuksia todella varhain. Mietin että voisiko se johtua siitä että silloin sikiöitä oli kaksi?? Eikös hcg:kin nouse nopeammin jos on kaksoisraskaus?? Toivon todella että olisin raskaana tai sitten kaikki nämä oireet ovat kuviteltua. Se pelottaa ehkä enemmän että onko pääkoppa keksinyt nuo kaikki oireet vai ovatko ne sittenkin totta..

Toivottavasti Micaela saat naimaluvan tänään!! Muista sitten pupuilla munkin puolesta... :D

morebabies Kyllä sua nyt koitellaan tuolla hcg:llä. :hug:
 
Kiitos ihanat tsempeistä! :heart: Kyllä mun on nyt taas tappioni myönnettävä tämän kierron suhteen. Näillä kp:llä testitikkuun pitäisi pamahtaa jo ihan selkeä plussa, jos olisin raskaana, etenkin kun viimeiset siemennökset on tehty jo kp 11. Joten eiköhän nuo hailurat/viivanpaikat taas vaan enteile menkkoja. Ovistestejä oon tuhlaillut nyt viime päivät, niissä selvästi vahvistuva suunta, mutta eikös niiden kuulukin vahvistua ennen menkkoja? Jotenkin ei edes harmita, kun yritys on jäänyt niin vähälle. Jospa tää seuraava kierto olisi lopputulokseltaan parempi :)

Muoks. Laitanpa vielä kuvan liitteeksi testeistä, jos jotakuta kiinnostaa ja jos vaan osaan liittää sen... Puhelimen kamera vähän vääristää värejä (jotkut asetukset varmaan pielessä), sorry. Enkä tiiä, erottuuko tuosta ylemmästä testistä edes toista viivaa, paljain silmin siinä jotain olen näkevinäni.
 
Viimeksi muokattu:
Hiljaa toivotut tulee uusintana la 11.2. klo 12.30 TV1, jos joku ei nähnyt.

Itse otin nauhalle, kun täällä myös on mies yövuorossa. Oon silloin muutenkin liian herkkä kaikelle, saati näin nopeasti km:n jälkeen kun kaikki pyörii mielessä....

-iitu
 
evya: siis onko tuo alempikin r-testi, siinähän on ihan kunnon haamu eikö mikään viivanpaikka? Ylemmässäkin näkyy haamu/viivanpaikka, mutta tosiaan aika haalea olisi jos yhdyntöjä ei ole ollut kp 11 jälkeen. Toisaalta just mulle se lääkäri vakuutti, että kiinnittymiseen voi mennä jopa 14 vrk:tta eli nin kauan kun vuoto pysyy poissa voisi olla toivoa?! :)
 
Viimeksi muokattu:
Evya kyl tossa ylemmässä näkyy viiva, melkeempä paremmin kun peittää ton alemman.. Eikä vaadi mitää isompia tihrusteluita..
Nyt toivotaan vaan et se siitä vahvistuu!!!

Mulla esikosta ei ollu oikeestaan mitään oireita, vasta kun menkat oli kaks viikkoo myöhässä kiinnitin huomioo rintojen arkuuteen. Serkku patisti testaamaan ja huima ylläriplussahan sieltä tuli. Ylläri siksi, että takana kolme vuotta yritystä ja toivo oli jo menny.
Toisesta alkoi pahoinvointi vähitellen ja tajusin mistä se johtuu vasta kun menkat oli myöhässä pari päivää.. Tääkin oli ylläri, kun tärppäskin yk4.
Kolmannesta en muista, taisi olla taas se tissikipu ja heikotus ja testailin samana päivänä kun menkkojen piti alkaa. Häntä tehtiin puolitoista vuotta ja alko olla taas epätoivoinen olo..
Nelosesta mulla on ollu selkeimmät oireet ja bongailin niitä jo aikasessa vaiheessa, ehkä siksi kun kuumeilin täällä ekaa kertaa ja seuras kroppaasa tarkemmin.
Silloin ihan eka oire oli voimakas painon tunne lantiossa kuus pvää oviksen jälkeen ja sitä kesti kaksi päivää. Sillon en vaan tajunnut että mistä paine johtui.. Neljä päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, dpo10, nenään tunki metallin haju, lisäksi toista rintaa vihloi ja suu oli koko ajan täys sylkeä. Ja pian iski armoton väsy
Villahousun kanssa oli tuo sama painontunne vajaa viikko oviksen jälkeen ja sillon heräs ekan kerran epäilys. Aikalailla samoina päivinä tuli ällötys kuin nelosenkin kanssa..

Mä lähen nyt saunaan, pieni on jo nukkuu ja isommat palailee pian luistelemasta.. Pikkuinen hetki omaa aikaa :)

Puskis
 
Kiitos vastauksista Morebabies ja Puskajussi! :) Alempi on tosiaan ovistesti, en huomannut sitä aiempan viestiin kirjoittaa. Ovistestissäkin on ollut tosiaan vahvistuva suunta. Raskaustestin herkkyys on käsittääkseni 20, sunnuntaina sain davidin 10 herkällä myös jonkinsortin hailuran (kuvaa en saanut). Jos vuoto ei ala, niin täytynee testata vielä loppuviikosta. Ihmeenä pidän, jos viiva tuosta vahvistuu.
 
Morebabies sitäpä mä tässä oonkin pelännyt, että se kertoo vaan tädin saapumisesta. Noh, aika näyttää. Oon kyllä ihan jo valmistautunut henkisesti siihen, että lähdetään pian uuteen kiertoon.
 
Evya mutta eikös se ovistesti näytä raskauden ennen raskaustestiä? Mietin vaan että oisitkohan raskaana kuitenkin. Ne siittiöthän saattaa säilyä hengissä 5 vrk:tta joten 11 + 5 on kiertopäivä 16 siihen vielä kiinnittyminen niin kaikki on mahdollista... joo mä tiedän ei pitäisi pistää vettämyllyyn mutta kunhan vaan mietiskelen ja toivon plussia kaikille!
 
Jei, tänään vihdoinkin kontrolliultra!! Katsotaan tulenko huomenna tänne innosta hihkuen vai kuivaa kautta viettäen ;) Mulla on muuten tänään ensimmäistä kertaa elämässäni miesgyne, saas kattoo miltäs sekin tuntuu ku ei oo koskaan aikaisemmin ollut :D
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli
Evya, oon täällä aikaisemmin maininnutkin, että mulla näkyi kyllä raskaus ovistesteissä muutamaa päivää ennen kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Toivottavasti sullakin tuo ovistestin viiva tarkoittaisi samaa!

Micaelalle tsemppiä, toivotaan hyviä uutisia! :cool: Mä oon ollut miesgynejen "kourissa" varmaan lähes yhtä usein kuin naispuolisten, ja ei se oikein sillä hetkellä tunnu mitenkään erityisemmältä mun mielestä. Työtään ne kuitenkin tekee ja ovat oletettavasti nähneet muutaman naisen alapään jo ennen suakin :D

Morebabies, mainitsit noista lugejen oireista ja sitä että mahdollisia raskausoireita on vaikea erottaa. Mulla ei oikeestaan luget oo ainakaan vielä tehneet muuta kuin jonkin verran väsymystä, joka sekin on nyt vähän mennyt ohi. Joten jos alkaa tulla samanlaisia oireita kuin viime kierrossa kun tulin raskaaksi, niin veikkaan että mulla lähtee mopo keulimaan, vaikka miten muistuttaisin itseäni, että lugejen oireet varmaan voi tulla viiveelläkin (?)... mutta joo, ekaan testipäivään ENÄÄ viikko ja väliin mahtuu muutaman päivän lomareissu, joten eiköhän tästä odottelusta nyt jotenkin selvitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Micaela
EVYA, toivottavasti ois sitä itseään! Mä kerran erehdyin lopuilla ovistesteillä testailee kierron lopun ja testit näytti tältä;


Valitettavasti tuo tiesi menkkojen alkamista seuraavana päivänä.
MUTTA mulla on ovistesti raskaudenkin kerran näyttänyt, silloin viiva oli todella tumma.
Niin kauan kuin ei menkkoja kuulu, toivoa on.

MICAELALLE tsemppiä. kerro sit oliko ees hyvännäköinen miesgyne :LOL: sanot vaan et yleensä tarjotaan ees drinkki ennen ku sorkkimaan päästetään :LOL:

SCARLETHille tsemppiä piina viikkoon :)

Mulla on muuten aina raskausoireena ollu poskien kuumotus :D Tuli mieleen.


).(
Täällä ei mitään.
kauhee riita isännän kans kun se on taas ihan idiootti (minussa ei voi olla vikaa :D:LOL: ) Tein oikeen hienon illallisen koko perheelle vähän ajatuksella et isännältä vois herua muutaki ku kuorsaamista, ja eikös se ollu illalla kiukkunen ku ampiainen. Mää sille mitää anna prkl:mad: ku ei osaa ku tiuskia ilman syytä.
Jep, raskas työpäivä.. onneks mulla ei ikinä oo väsymystä kun heräilen 3-5krt syöttämään yöllä... ei, mä vaan sit teen kaikkeni et kaikilla ois hyvämieli ja yks kiukuttelee... ny se koittaa leperrellä viesteillä:kieh::heart::stick: Retale:stick:

semisti siis väsymystä kun pieni vielä jäi vikan syötön jälkeen viereen (mitä en 2 aikasemman kans koskaan sallinu, must on tullu vähä höveli vanhemmite) ja nukuin ehkä maailman epä ergonomisimmassa asennossa aamuyön.. valivalivali:vampire:
pitäskö ottaa kahvia et sais tän valituskoneen suljettua hetkeks :D:LOL:

UGH.
 
Huomenia kaikille!
Mä meinasin jos heittää kirveen kaivoon kun mun juilinta ja jomotus sekä painontunne katosivat yht'äkkiä. Olin varma että kyseessä on kiinnittymiskipuja, eikä pieni ole tarrannut kiinni kun kaikki tuntemukset katos... Puskajussilla oli näköjään käynyt samalla tavalla eli toivoa vielä on... :)

Evya Toivottavasti r-testi vahvistuisi. :heart:
 
Noista raskausoireista vielä; oon lukuisia kertoja kuvitellut itselleni esim. tissikipuja sellaisissa kierroissa kun en oo ollut raskaana. Mutta siinä kierrossa kun raskauduin, tissikipu oli todellakin NIIN erilaista, että näin jälkikäteen sitä ei kyllä mitenkään voisi sotkea normaalien kiertojen kipuihin. Joten kovasti odotan, että vastaavat merkit ilmestyis tässä lähipäivien mittaan :D Perhana, jos noi Luget tosiaan sotkee ja alkaa tehdä jotain ennennäkemättömiä oireita, jotka sitten idioottina onnistun kuvittelemaan raskausoireiksi...
 
Noniin, oli sitten ihan pakko tilata Predictor Early -raskaustesti ensi keskiviikkoa ajatellen.... *huoh* Mainostavat, että sillä raskaus voisi näkyä jo 4 pv ennen menkkojen alkupäivää, herkkyydestä en mitään tiedä mutta voisin veikata olevan sitten melko herkimmästä päästä testejä. Jotenkin luottaisin Predictoriin enemmän kuin halpiksiin, niitä en oo jaksanut tilailla ollenkaan. Tästä se mopo nyt sitten lähtee keulimaan :D

Taisi olla keskusteluakin täällä jo aikaisemmin, mutta kysynpä vielä suositusta halvasta ja oikeasti toimivasta herkästä testistä?
 
Scarleth kerron sitten kun oikeasti olen raskaana ja pääsen testaamaan herkkyyksiä ;) ... mulla on jotain Sofi One Step (herkkyys 10 mlU/ml) testejä.

Äh kun mäkin pääsisin jo testaamaan... mä olen niin kade teille jotka pääse jo ens viikolla testaamaan!
 
Scarleth Menin heti googlaaman noita herkkyyksiä ja mitä on muualla suositeltu, niin sieltä nousi esille juuri tuo Predictor Early ja Gravidan. Tuolla jälkimmäisellä sain plussan viime kerralla neljän päivää ennen kuin menkat alkoi. Gravidan on vähän halvempi. Ostan huomenna Predictor Earlyn. Saa nähdä milloin sorrun testaamaan... Nyt jo polttelis... :LOL:
 
Täältä kotiuduttiin juuri sairaalasta...Hcg oli edelleen 370 ja aamuisessa ultrassa paljastui juuri se mitä mä arvasinkin/pelkäsinkin eli kohdussa oli edelleen 2cm istukkaa. Jäin sitten suoraan sairaalaan ja kaavintaan. Että tälleen..Otettiin sitten samalla molemmista kromosomitutkimuksetn jonka tulokset saa 4 viikon päästä, 3 viikon päästä hcg-tsekkaus. Mahakipua ei ole ollenkaan, mutta aivan järkyttävä pahoinvointi. Kyllä nyt lyötyä lyödään..
 

Yhteistyössä