Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Maanantai 6.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 3/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11...................................... KP 9/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 11/33
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... .KP 17/28
kodehu..............KM 4/11, 8/11................................KP 19/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 27/27
taraolivia...........TM 11/11...................................... .KP 28/?
Hannahi1...........KM 12/11...................................... .KP 33/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11...................................... .KP 4/28
Ipna..31v...........KM 12/11...................................... .KP 6/30
Mame31..32v......KM 12/11...................................... .KP 16/?
Lilleri82..30v......KM 11/11...................................... ..KP 19/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11...................................... KP 20/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 23/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 24/30-33
tiiru..................KM 11/11...................................... ..KP 39/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12...................................... ..KP ?
Salasei..............KM 09/09...................................... ..KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12...................................... ...KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11...................................... ..KP 20/28-32
Whisky Peat........KM 07/11...................................... ..KP 21/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 28
Filuuri................KKM 1/12...................................... ...KP 35/36

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 4/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10....KP 5/24
Wandii..32v...........KM 12/11...................................... ..KP 5/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 6/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 21/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... ....KP 19/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli, unelma kolme

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, kultakimpale2

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea ja tarrasukkia Unelma kolmelle

kodehu Liity joukkoon piinailevaan... Testaillaan kaikille plussat, jookos? :D
Mistä tilaat erittäin herkkiä testejä? Tahtoo kans. Mulla ainakin toimii cb:t.

ON: Nyt ei ole ihan niin varma olo että olisin raskaana. Saa nähdä mitä testi näyttää ensi viikolla..
 
P12
Taustalta kurkkimassa, onnea ovis- ja raskausplussista niitä saaneille! :)

Morebabies ym. oli kyselleet meidän gynekäynnistä. Lääkäri oli aivan selvä Luomutapaus, toisaalta se ei mua haittaa kun ei ole ennen ollut vaikeuksia raskautua. Syynä tähän ongelmallisuuteen gyne piti vuoden takaista synnytystä, kohtu ja hormonit ei ole vielä valmiita vastaanottamaan uutta raskautta. Mutta sen pidempään kuin kesään asti ei tosiaan luomuna yritetä. Kävin tänään antamassa alkukierron verikokeet (LH, FSH jne) ja follikkeliultra + progesteronikoe tulee sitten kun bongaan ovulaation, eli vähän viedään jo asiaa eteenpäin. Mies menee simppanäytteen antamaan myös. Matalaa profiilia pidetään nyt vauvanteon kanssa, r- ja o-testit jää kauppoihin ja stressiä vähennetään kaikin mahdollisin tavoin. Ihan pihalla olen täältä palstaltakin jo, ehkä ihan hyvä juttu kun täällä tätä kimppapiinailua aina harrastellaan ja paineitahan tulee jo siitäkin :D
Kyllä sen ilman testailuakin sitten varmasti havaitsee kun vihdoin on saapuneet pullat uuniin ja sitten pääsen heti veren hcg-seurantaan ja ar-ultraan.

Onnekkaita kiertoja kaikille ja ihanaa kevään odotusta!
-pikkuinen
 
Meillähän ei ole käytetty ehkäisyä sitten syyskuun 2010 kun kierukka poistettiin ;) Jälkivuoto ja tyhjennysvuoto ajat ei kiinnosta muutenkana niin ei tarvinnut sillonkana huolehtia.. Joten vaikkei meillä vielä yritetä niin onhan se jo mahdollista ;) Mutta siis kunnolla yritys alkaa negatestin, viimeistään menkkojen jälkeen. Viikonloppuna tuli kyllä kamalasti limaa ja mietin ei kai se voi oviksestä johtuvaa olla, testissä kuitenkin vielä plussaa...? No ihan sama mistä johtuu. Jos menkat on tulollaan niin tulisi sitten että pääsee yrittämään! Tää "turha odottaminen" on ihan takapuolesta.
 
eikös nuha voi olla merkki raskaudesta ;) tää neiti ei nuhaile ja nyt tuli nuha... no toiveitahan saa aina kylvää,, välistä rintoja vihloo.. taijan ite itelleni hallaa tehä : / tais kiinnostuneita tulla kimppa testiin keskiviikkona.. ei ku vaan kaikki mukaan kellä kierto sallii :D ite meinasin räväyttää sen digin ja sano se sit mitä sano.. tais täällä olla jotain et apteekin oma ja digi olis herkkyydeltään samat joten silloinhan se tosiaan on sama digi tehä :p
 
Scarleth: noin mäkin olen ajatellut ettei voi käydä niin hyvä tsäkä, että heti perään tulisi uudelleen raskaaksi, mutta silti viimeiset 4 raskautta on lähtenyt yk 1 vaikka on aikoinaan käyty lapsettomuushoidoissa ym...
Morebabies, ihanaa kun kerroit tämän!!! Lähestulkoon valaa uskoa, että mullakin olisi edes joku mikroskooppinen mahdollisuus raskautua jo nyt uudelleen :)

Ketäs kaikkia meitä nyt sitten onkaan ensi viikon keskiviikon testiryhmässä? M1n1, rontti, kodehu, oliko vielä joku muu?

Ja mitäs kuuluu Evyalle?
 
).( täällä ihan kauheat menkkakivut x10 ilman vuotoa, siis mitä ihmettä tämä nyt on?!? Kohtu ihan piukeana, aivan kamalaa supistusta, mutta ei mitään vuotoa. Ihan kiva, että on se lääkäri keskiviikkona ja kuulee tuomion onko tuolla kohdussa jotain jäänteitä.
 
morebabies Ei todellakaan kivaa :| ethän sie voi noita kipuja keskiviikkoon kattoa,,mars lääkäriin. Toivottavasti ei ole kohtutulehdusta.. kylläpä teitä koetellaan :hug:
M1n1, rontti, kodehu ja Scarleth ovat miun mielestä seuraavan vkn. keskiviikkona plussaamassa.. jos joku jäi ni eiku ilmottautumaan :D
 
Hei vaan pitkästä aikaa!
Olo on ollut niin saamaton, etten oo jaksanu kirjata itteeni sisään |O ja ikuinen kiirus noiden menojen kanssa.. Mut joka aamu aloitan päiväni lukemalla teiän kuulumisianne.

Ihan ekaks Onnee kaikille plussanneille, mikäli vielä käytte täälä kurkkimassa

Tuli tosta Morebabiesin kivuista mieleen omat kivut tossa viikko sitten. Ihan oli rinnastettavissa kohtalaisiin synnytyskipuihin jotka tuli ja meni aaltoillen.
Mulla tosin oli pientä tuhruvuotoa muutaman päivän ajan, to-su, niin katsoin ne menkoiksi.
Kävin siellä kolposkopiassa sillon maanantaina ja lääkäri kummasteli kovin, kun yleensä ekat menkat on kuulema tavallista runsaammat.
Katsosin siis, että täällä menossa kp13.. Ja hirmuiset ovislimat päällä, kauheesti tekis mieli hyödyntää, mut pakko tsekkaa toi kohdunkaulan tilanne ensin:(
Tulokset koepaloista pitäs tulla parin viikon kuluttua..
Mulla tuhruttaa "onneksi" vielä ton toimenpiteen jäljiltä, niin ei pysty antaa kiusaukselle periksi. Miesparka hyppii seinille, kun taas joutuu olee ilman

Ite oon ovistestaillu vaan davidin testeillä ja hyvin ovat toimineet, ei se koskaan kirkuvan punainen oo ollu, ei aina ees samoissa control-viivan kanssa, mut selkeä viiva kuiteskii.
Oon sitä mieltä, et se lh-huippu on joillain niin hetkellinen, ettei aina välttämättä osu sen testin kanssa yksiin. Ite oon testannu yleensä aamupäivisin, joskus oon testihimoissani testannu iltapäivällä ja onnistunu nappaa sen vahvimman viivan sit siihen. Seur aamulla taas se semivahva dippaus..

Vitskuista oli puhetta, mulla on reseptillä foolihappo, tosin oon nyt ottanu vaan 2mg päivässä, sitten kun joku onnellinen päivä plussaan, niin alan napsimaan sen määrätyn 4mg.
Kalsium-deetä nappaan säännöllisen epäsäännöllisesti ja aloin tossa vuodenvaihteessa ottaa joka aamu ruokalusikallisen kylmäpuristettuu rypsiöljyy hyvien rasvahappojen takaamiseksi. Aivotki pelaa (ehkä) paremmin..

Tällästä omanapaista rapsutusta, hengissä oon ja hengessä mukana!!

Plussapuhureita,

+++++++++++:whistle: Puskis
 
Tiistai 7.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11............KP 4/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 10/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11...........................KP 12/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 18/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11...............................KP 20/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11,11/11,12/11..KP 28/27
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 29/?
Hannahi1...........KM 12/11.......................................KP 34/28-30
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

meadow............KM 10/11.......................................KP 5/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 7/30
Mame31..32v......KM 12/11.......................................KP 17/?
Lilleri82..30v......KM 11/11........................................KP 20/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11......................................KP 21/?
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12...........KP 24/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 25/30-33
tiiru..................KM 11/11........................................KP 40/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12................................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Missa-76............KM 04/11........................................KP 21/28-32
Whisky Peat........KM 07/11........................................KP 22/30-35
morebabies..31v..KM 08/06,03/09,KKM 09/11,KKM 01/12..KP 29
Filuuri................KKM 1/12.........................................KP 36/36

HAAVEISSA NELJÄS

Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 5/28-29
Neiti-81..Gen.kesk.12/08,KM 06/09,06/10,10/10,11/10....KP 6/24
Wandii..32v...........KM 12/11........................................KP 6/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 7/38
M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11..............KP 22/30
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10..........................................KP 20/28
Carolina30+.......KM 05/07, 06/10, 01/12......................KP ?

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli, unelma kolme

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, kultakimpale2, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
puskis: multa puuttuu vaan se vuoto kokonaan, mutta ehkä ei ole mitä vuotaa :LOL: No tänään verikokeet ja huomenna lääkäri.

Katsottiin eilen miehen kanssa se "Hiljaa toivotut" ja kyllä tuli itku silmään molemmilla :'( niin surusta keskenmenojen takia, kun muistaa niin nuo samat sanat "valitettavasti...", mutta toisaalta myös ilosta, siitä että meillä on nuo maailman ihanimmat prinsessat eli vaikka ei nyt onnistuisi tämä kolmannen yritys, meillä on jo enemmän kuin mitä voi toivoa!!
 
morebabies :hug: Kyllä siuta nyt koetellaan. Menehän jo lääkäriin, jos noin kipeä olet! Tsemppiä!

unelma kolmelle suuret onnittelut ja tarrasukkia matkaan! :heart:

Oi, miten täällä on jännät paikat monella! :heart: Peukut pystyssä "testiryhmän" puolesta ja toivon jokaiselle ++++plussaa!! :)

Katselin eilen sen dokkarin Hiljaa toivotut ja kyllähän siinä tippa linssissä oli monessakin kohtaa. Mutta on se jännä miten nämä asiat ei juuri omassa kädessä ole, kun se monta vuotta hoidoissa käynyt pariskunta sai sen luomuplussan ja vauvan juuri kun olivat lyömässä jo hankoja tiskiin!

).( Täällä ovis oli ja meni. Viime vkon ke alkoi "oireilla" ja parahiksi saapui davidin ovis-tikut(, vaikka olin luvannut etten nyt tikuta yhtään mtn...:D ) Itsellä kovimmat ovis-oireet olivat ke ja to, mut 5pvää testailin ja vahvimman viivan testiin sain vasta la-iltana(siltikään ei tasapaksua tai vahvempaa kuin kontrolli), millon omat oireet jo loppu??!! Torstaita lukuunottamatta jäi ovis hyödyntämättä, kun oon ollu toooooosi kauheessa räkätaudissa ja petihommat sitten niin viimesimpänä mielessä. Tylsää! Joten toiveet ei kovin korkealla ole tämän kierron suhteen, jos sitä alkais sit jo odottelemaan seuraavaa ovista siellä "miljoonan" pitkän, pitkän viikon takana.
 
Ens keskiviikkona siis luvassa plussa-aalto ;)

M1n1 tilasin nyt mammaksilta Davidin testejä. Mietin kyllä itekki, että pitäiskö CB olla mielummin.. No, ehtiihän tässä vielä vaikka apteekkiin, jos niikseen tulee.

morebabies onpa kurjan kuulosta :/ Toivottavasti ei oo mitään vakavampaa!

Minäkin katsoin niiskuttaen eilisen dokkarin. Mies oli vielä yövuorossa, oli aika ahdistavaa olla yksin kotona. Mut toisaalta dokkarin loppu oli toivoa herättävää. On tämä mielen vuoristorataa.

Ai niin, mulle saa päivittää iäksi 28.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Hiljaa toivotut oli kyllä katsomisen arvoinen! Laitoin miestä varten nauhalle (meni aikaisin nukkumaan), joten pitänee katsoa vielä toistamiseenkin. Nessupaketti kourassa minäkin istuin. Loppu oli lohdullinen ja antoi toivoa, mutta kyllä mää silti sanon, että on tämä elämä niiiin epäreilua. Ei kenenkään tulisi joutua käymään tuollaista taivalta läpi. Dokkari kyllä pisti miettimään omalla kohdalla, että kuinkakohan monta vuotta sitä itse jaksaa tätä schaissea.

Törkeästi nyt vaan omanapailen. Meillä oli eilen käynti siellä gynen polilla. Otetut verikokeet ok, ultralla kohdussa näytti olevan kaikki ok. Sain lähetteen hysteroskopiaan ja nyt otetaan vielä labrat hyytymistekijöistä ja kromosomeista (molemmilta). Ja kilpparikokeet otetaan vielä varmuuden vuoksi uusiksi pyynnöstäni (edelliset otettiin huonoon ajankohtaan).

Uuden testin teen illalla, kun saan postista paketin. Tissikivut on vaihdelleet kovasti viime päivinä. Välillä aristaa hirmuisesti ja yhtäkkiä aristus on kokonaan poissa. Vähän epäilyttää. Kohdunnapukka on kuitenkin vielä tosi kova ja korkealla, joten tuskin menkat vielä tänään alkavat. Lämmötkin on vielä koholla.
 
morebabies Hyvä, että nyt meet lääkäriin! Kuulostaa kurjalta toi kipu.. :(

Testiryhmälle Paljon plussia! :)

Mua harmittaa, etten tajunnut katsoa sitä Hiljaa toivotut.. :( Höh..vaikka itkemiseksihän sen kattominen olis menny!
 
Testaaville Plussaonnea!


Täällä ei mitään uuta auringon alla
Edelleen vuodan, ja voi luoja mitkän menkat onkin olleet! :mad: Vuotanut nyt 6 päivää ihan hulluna jo olo ihan nuutunut.... Mutta ainahan mulla runsaat menkat on ollu mut... HUH HUH.. eiks imetyksen pitäs niitä hillitä? Vauva on 3,5kk ja mulla oli siis 4. kuukautiset

No, joskos kohta loppuis ja pääsis vähän peittoa pöllyyttelemään
Tää on tätä kierron tylsää aikaa.

BTW, mun VAUVA ryömii eteenpäin. Siis apua. Mulla on aikasemmat lapset kääntyneet 4 ja 5kk iässä, tämä 2 pvää vaille 2kk:n iässä, ja nyt se ryömii:O Tääki tapahtunu yleensä vasta 6kk:n jälkeen:O Kamala kiire sillä tuntuu olevan :/

Nyt kahvia koneeseen ku muksut koulussa/eskarissa ja pienin nukahti :D
 
Micaela Tsemppiä! :) ja toivottavasti naimalupa heltiää! :LOL: Mä NIIN odotan sitä, et itekin ens kierrosta pääse niitä clomeja ottaan ja sit siihen seurantaultraan.. :)

Neiti-81 On kyllä kiireinen vauva! :heart: Kohta se jo kävelee! ;)
 
kenguru: sulla on kanssa valeovis niin kuin mulla oli viime viikolla, paitsi että mulla tulee taas ovislimaa...

).( kivut hellittänyt ja hcg:ssä käyty jälleen kerran. Ajattelin vaihteeksi tänään tehdä r-testin ja ovistestin, huomenna kun sitten kuulee hcg:n arvot niin näkee vähän mihin arvoihin noi Davidin testit reagoi.

micaela: onnea huomiseen, toivotaan että clomit olisivat tehonneet :)

evya:n testitulosta odotellaan...toiveikkaana :)
 
Heippa kaikki! Täällä onkin kommentoitu tuota eilistä dokkaria. Jätin itse sen ihan tarkoituksellisesti katsomatta. Vaikka ollaankin oltu hoidoissa, niin nyt olen viime ajat ollut sen verran positiivisin ja toiveikkain mielin, että en halunnut kaivaa tuota lapsettomuus-moodia pintaan. Pelkään, että siitä lähtee kaikenlaisten turhien mietintöjen kela päälle; "Mitä jos mä en koskaan tuu saamaan omaa lasta" jne...

Taas on odottavan aika pitkä. Testailuun reilu viikko, hohhoi. Hei, milloin teillä joskus raskaana olleilla on tulleet ekat oireet? Mietin, että koska vois alkaa kuvittelemaan oireita :D
 

Yhteistyössä