Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

P12
Suuret onnittelut plussista ipnalle ja nelliellille! :)

Sunnuntaina kannattaa siis käydä kurkkaamassa tätä pinoa, plussa-aalto tulossa ;)

Täällä vihdoin uusi kierto pyörähti käyntiin, ja huomenna alkaa clomit. Soittelin polilta progesteroniarvon, oli huikeat 71 eli mahdollisuudet raskautumiselle pitäisi olla sen puolesta ilman clomejakin. Mutta kokeillaan nyt niitä pari kiertoa ainakin.

Pysyttelen edelleen taustakuumeilijoissa, en meinaa edes r-testejä ostaa tähän kiertoon kun sovittiin niin miehen kanssa. Meidän haamukiintiö on täynnä, seuraavaksi ihaillaan kunnon plussaa sitten kun menkat jättää tulematta :) En vaan tiedä miten himotestaajana pärjään loppukierron ilman tikkuja, hirvittää jo etukäteen :D Ei vaiskaan, nytkin olin dpo10 eteenpäin ilman testejä kun "tiesin" että menkat alkaa viikonloppuna. Oli kyllä mukavan stressitön menkkojen odotus kun ei tarvinnut joka välissä miettiä pissaako tikkuun vai ei. Siitä tuo päätös testittömille loppukierroille sitten tuli ja siinä pysytään :) Joutuu panostamaan oireiden kyttäilyyn sitäkin enemmän ;)
 
vaavimasu, rontti ja scarleth ja malttamaton,
tulen teidän testiporukkaan sunnuntaille, jos uskallan,
on mulle kyllä vähän aikasta, jos kiertoni nyt pitää paikkansa.
Viimeistään maanantaina testaan, jos en uskalla jo sunnuntaina kanssanne.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Hei taas pitkästä aikaa!

Täällä on sairastettu oikein urakalla, koko perhe ja oltu vuoron perään sairaalassakin.. vieläkin kipeitä mut ehkä jo ihan elävien kirjoissa..

Eipä siis kovin oo voimia ollu mihinkään.

Ehkäpä nyt alkais elämä voittaa ja ois aikaa ja voimia ja intoa taas vauvantekpuuhiinkin ja palstailuunkin. Nyt ois ainakin eka yk menossa ja tänään tulikin kunnon ovisplussa testiin että kai se on pakko jaksaa hyödyntää se.. ainakin tänään ja huomenna..

Mistähän muutes johtuu et toissailtana mulla tuli vähän rusehtavaa vuotoa? Siis ihan vähän pikkareihin ja paperiin pyyhkiessä.. sellasta ihan ruskeaa limaa. Sit eile oli vähä vahvempi viiva testissä ja tänään yhtä vahvat.. mitään kipuja tmv ei oo ollu.. et onkohan mun kierto ihan sekasin.. tai ei kierto, ihan ajallaanhan tää ovis kai tuli, mut siis elimistö sekasi? ei oo ennen koskaan tullu oviksen aikoihin verta :eek:

Ihania plussauutisia! Tosi tosi paljon onnea kaikille plussanneill?
Voi kumpa iteki sais pian tollasen tuloksen.. en malttais odottaa millään..

Mut mä palaan taas, jos paranis ja sais innostusta koko tähän puuhaan :)
 
Salasein, kiva kuulla sinustakin! Toivotaan, että voimat on palautumaan päin :)

Onpa meitä melkoinen porukka sunnuntaina testaamassa. Ihme on, jos kukaan ei saisi plussaa! Mutta mehän tietenkin plussataan kaikki, eikös!

Muoks. Nännit on ihan sairaan kipeät. Olisi niin kiva pitää sitä raskausoireena, mutta koska sellaisia ei varmaan oikeasti voi olla 4 päivää siirron jälkeen, niin täytynee syyttää Lugesteronia? Joku jossain ketjussa kirjoitti, että Pregnyl kipeyttää nännit, mutta mä en ole kyllä aikaisemmin huomannut vastaavaa, vaikka Pregnyl on ollut tätä ennenkin neljässä kierrossa käytössä.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mame31
Tiistai 6.3.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Hannahi1..........KM 12/11...................................... .KP 7/28-30
jenksula...37v....TM 10/11...................................... .KP 9/24-28
Scarleth..35v......KM 1/12...................................... .KP 16/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 19/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11...................KP 25/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 32/28-30

HAAVEISSA TOINEN

Sanniz..34v.......KU 3/11, KKM 1/12..........................KP 2/28-30
meadow............KM 10/11......................................KP 4/28
Toivotonko.........KKM 11/11, KM 1/12.......................KP 13/27
Lilleri82..30v......KM 11/11......................................KP 14/35
Salasei..............KM 09/09......................................KP 17/30
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 17/32
Mame31..32v.....KM 12/11.......................................KP 19/26
kultakimpale2....KM 10/08, 3/09, 12/10......................KP 24/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12...KP 25/25
rontti1..28v.......KM 09/11, 12/11.............................KP 25/30-33
tiiru..................KM 11/11......................................KP 26/?
Fossiili...............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä.................KM 01/12.......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat........KM 07/11....................................KP 16/30-35
malttamaton..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12......KP 23/?
Filuuri................KKM 1/12....................................KP 30/28
Missa-76............KM 04/11....................................KP 49/28-32

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö.29v.KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 21/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11......................KP 22/30
Wandii..32v..KM 12/11...................................... .........KP 34/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11................................KP 35/34

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .......KP 26/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela, Johnu, Idylli?
Maaliskuu: Nellielli, Ipna

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia, vaavimasu, Suerte

Linkki odotuspuolelle siirtyneisiin: http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2106856-keskenmenon-jalkeen-plussanneet-kevat-2012-a/
 
Viimeksi muokattu:
Hienoa et meitä on monta testaajaa sunnuntaille,, toivottavasti jaksan sinne asti odottaa ku testit huutelee jo kaapista :D
En halua ketään ryhmätestailuun lähtevää lannistaa, enkä tiedä kenenkään tuntemuksia tai petipuuhia, mutta miula on sellanen tunne et ainaki Scarleth plussaa :D Vaikka mix ei kaikki voitas plussata jos nii vaan sovitaan!! :heart: Olishan se tosiaan outoa et kukaan ei meistä plussais! oi oi,, kulkispa aika nopeesti!!
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Huomasin päivittäessä, että muutamilla alkaa olla kp:t täynnä eli duello, dyra, filuuri, Wandii, mamiksi monelle ja miss bamse:llakin tosi lähellä :wave:

Samoin huomasin, että Idylli on plussannut ja siirtynyt odotuspinoon. Oikein paljon onnea sinne!!
 
Ohhoh, ompas sunnuntaina testaajia :), toivotaan jokaiselle plussaa ja niitä varmaankin satelee!!!

).( tämä raskaus tuntuu jotenkin NIIN erilaiselta kuin tuo km raskaus... siinä mä olin menossa heti varhaisultraan nyt on sellainen olo ettei tarvitse ja on muutenkin jotenkin paljon levollisempi olo vaikka koko ajan pelkäänkin että vessassa käydessä tulee vuotoa jne... no toivotaan että kaikki menee hyvin.
 
Voi rontti ja malttamaton, kiitos kauniista sanoistanne :heart: :hug: Mä en ole itse lainkaan niin vakuuttunut omasta plussaamisestani, mutta kaikki on tietysti tässä vaiheessa vielä mahdollista. Kyllä mä sanoisin, että kaikki meistä olisi sen ihan yhtä lailla ansainnut :) Hei, mutta sunnuntaihin on enää 5 yötä nukuttavana! Voihan se olla, että osalla meistä on vielä ihan liian varhaista silloin, mutta väliäkös sen. Testaaminen on kuitenkin niin kivaa ;)
 
Voi, toivottavasti kaikki sunnuntain testaajat saa plussan testiin! :heart:

ipna mulla myös samanlainen fiilis, et kun siinä km raskaudessa mä mietin heti alusta, et kaikki ei voi mennä hyvin loppuun saakka..mut nyt oon jotenki paljon positiviisempi..vaikka pelkäänkin koko ajan vuotoa..eilenkin kun oikein kunnolla tuli menkkajuilintaa, niin hyvä etten juossu vessaan paniikissa kattoon, et nytkö se vuoto alkoi..mut ei onneks! :D
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
nellielli ja ipna, ihanaa kuulla että ootte molemmat nyt melko huolettomin mielin! Uskotaan, että teillä molemmilla pysyy plussat matkassa!

rontti, mulla kans testit polttelee ja varmaan tulee suurensuuri kiusaus ottaa varaslähtöä jo ennen sunnuntaita :p No, tajuan toki että SIINÄ nyt ei olisi mitään järkeä, sunnuntaikin on kuitenkin melko aikaisin... veritestipäivä mulla olisi torstai, mutta tajusin juuri että oon to-pe työmatkalla eikä mitään mahiksia päästä labraan, kääk!! Joutunen siis menemään veritestiin jo keskiviikkoiltapäivänä koska viikonlopun yli en kyllä pysty odottamaan.
 
Palstataustailija ilmottautuu! Käyn täällä päivittäin lukemassa kuulumisia, mut oon kaikkiaan niin huono kirjottelemaan, et aktiivisemmin tulee pyörittyä vaan tuolla pikkukakkosissa.

ipna ja nellielli Lämpöiset onnittelut molemmille ja onnea matkaan! :heart:

Sunnuntain testiryhmälle paljon tsemppiä ja peukutan plussaa teistä jokaiselle!

).( Itse saanen jatkaa vieläkin kuumeilua. Nyt kahdessa peräkkäisessä ovulaatiossa olen ollut kauhean flunssan kourissa ja peiton heiluttelut jääneet vähemmälle, kun ei ole edes hyvän asian puolesta oman voinnin takia kertakaikkiaan pystynyt. "Nauroinkin"(melkein itken) just miehelle, et joku kohtalon sormi ilmeisesti vastustelee nyt kovasti meijän yritystä. Ens kierrossa/seuraavissa kierroissa yritän jättää ovistikut kaappiin ja toivon luonnon positiivista yllätystä. Saan nimittäin kauhean stressin ja kiukuttelua aikaiseksi, jos tikut huutaa punaisena ja jos jostain syystä ei petihommat mene kohilleen, kuten nyt esim. näiden flunssien vuoksi. Toivottavasti kuintenkin kaksi viivaa yllättää iloisesti meidänkin perheen tässä kevään aikana! :) Tällä hetkellä siis ihan positiiviisin mielin eteeenpäin, vaikka kyllähän tässä tätä yritystä alkaisi olemaan riittävästi takana.
 
Ihanaa aurinkoista aamua kaikille!

Olen tarkoituksella yrittänyt olla roikkumatta täällä ja puuhaillut kaikkea muuta. Saan ihan hirveän stressin kun laskeskelen vain päiviä..

Paljon onnea nelliellille ja ipnalle hienoista plussista!

Suerte pahoittelut ja tervetuloa joukkoon mahtavaan. Täällä saa vertaistukea parhaimmillaan.

Neiti-81 toivottavasti saat hyviä uutisia huomenna. :heart:

Pahoittelut kaikille tädin kohdanneille. :hug:

Kiva kuulla susta salasein ja pikaista paranemista.

Voisin myös liittyä sunnuntain testailijoihin vaikka se todennäköisesti onkin liian aikaista. Tosin aikaisemmin kierto oli 26 joten ehkä saattaa jo jotain näkyäkin jos on näkyäkseen...

Lähetän täältä sulle Scarleth loput jäät meidän pihalta hattuusi jos sä sitten lapot loput mulle...:LOL: Meinaa taas toiveet nousta liian korkealle ja oireita alkaa ilmaantumaan jos jonkinmoista... Menkkajuilintaa löytyy, turvotusta, jatkuvaa päänsärkyä, nenätukkoisuutta, tissit aristaa ja vähän kuvottaa. Kaikki nuo oireet käyvät muuhunkin kuin raskauteen... :ashamed: Huoh, olo ei vaan muuten ole kuin raskaana olevalla. En tosin tiedä voiko niitä edes vielä ollakkaan.. Jos nyt laskin oikein niin olisi dpo09 meneillään.

Nyt täytyy vielä tilata testejä ja sitten jatkaa töiden tekoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Kiitos M1n1.

Mulla oli tässä kesken menneessä raskaudessa sellainen oire, että tein raskaustestin aivan järjettömän pahoinvoinnin takia. CB:n digi näytti silloin raskaana 1-2. Eli oli meneillään rv 3 tai 4. Seuraavalla viikolla alkoi järjetön oksentaminen, joka loppui 4. viikon päästä kuin seinään, keskenmeno, joka havaittiin viikolla 11 ultrassa sikiön koon perusteella, jolloin sydn vielä heikosti löi. Sikiö menehtyi siitä hyvin pian.

Sitä edellisessä raskaudessa pahoinvointi oli alkanut viikolla 7 ja kesti viikkoon 12, ja esikon kanssa sitä ei ollut. Jos pahoinvointi alkaa tulevassa raskaudessa noin aikaisin, niin olen varmaan aivan paniikissa... :(
 
Scarleth Heh, eiköhän tuo järjesty.. Pyydän vaan isäntää ottamaan rekkaan lumet meidän pihalta. Saat vielä kaikki jäätkin kaupan päälle... :LOL:

ON: Ihan kuin menkat olisi koko ajan alkamassa, turvoksissa kuin pieni possu (tai noh iso possu) ja juilii vähän väliä. Mitä lie ihme oireita olen taas kehitellyt... :ashamed:
 
Huoh.. Täällä vuotelu vaan jatkuu. Pikkuhousun suojalla siis parjää, ja eniten tulee vessakäynnillä pyyhkiessä. Eilen alkanut mukana tulemaan limaa. Mietin vaan että voiko ovulaatio tapahtua tuosta vuotelusta huolimatta ja mites sitten mahdollinen jatko jos tuo ei meinaa loppua? Tästä kaiksesta ihmetyksestä sekaisin tilasin CB digi ovistestejä jotka toivottavasti tulevat torstaina. Mulla viimeksi ollut 30 päivän kierto ja vähän niinkuin sen mukaan tälläkin kertaa lasken. Jos olisikin 28 ja ovis tulisi vuotelusta huolimatta niin pe pitäisi heti puikon mulle hymyillä ;) No en kauhean positiivisin mielin tässä ole ja aika mieli maassa ettei meille varmaan ainakaan marraskuussa pientä tule, jos joulukuussakaan :(

Mutta siis onko mun menetettävä toivoni kokonaan tuon vuotelun takia?
 
malttamaton
En käynyt mittauksissa, ei kuulu täällä jälkiseurantaan, mutta negatesti on tehtynä. Tyhjennyksestä nyt 2kk. Ei kipuja eikä mitään muutakaan.

Kaipa vaan on hormoonit niin sekaisen kaikesta mitä viimeisen 6kk aikana on tapahtunut (synnytys, raskaus ja keskeytys/tyhjennys)
 
  • Tykkää
Reactions: puskajussi
malttamaton, joo, jotan koomista tossa meidän kimppatestauksessa kieltämättä on :D

Mulla on melkoiset "menkkakivut" tulleet tässä iltaa kohti, ja koko ajan nälkä :p Nälätys olis kiva pistää raskauden piikkiin, mutta joo, ehkä se(kään) oire ei oikeesti vielä tässä vaiheessa vois tuntua. Huh, minkähän määrän "oireita" mä ehdin kehitelläkään ennen sunnuntaita...
 
Scarleth mä olen miettinyt sua ja miten sun dpo:t lasketaan. Meillä normaalisti hedelmöittyneillä kestää sen munasolun matka 5-7 kohtuun, mutta sä saat ne hedelmöittyneet alkiot suoraan kohtuun, eli veikkaisin että ne myös kiinnittyy nopsaan. Eli todennäköisesti jo kiinnittyneet ja raskaushormoonia alkaa erittymään eli myös oireita alkaa tulemaan.... Tsemppiä!

Sunnuntain testi ryhmä, mä niin jo odotan teidän plussa tuloksia :heart: , teillä taitaa olla myös vielä marraskuussa sitten LA?
 

Yhteistyössä