Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Hei, eiks täällä ollu puhetta et ovistestit näyttäis menkkojen lähestyvän?
Mä en oo koskaan aiemmin tällästä kuullu, mut nyt eilen ja tänään tehdyt ovistestit näytti molemmat aika selkeetä haamua, et tarkoittaisko se sitä et ne menkat ois oikeesti jo lähistöllä? :p
Kuin kaua aikasemmin ne yleensä alkaa näyttää jotain väriä ennen menkkoja? :p

Muoks. Nyt tuli vessareissulla limaa jossa seassa ruskeaa.. hmm.. jokohan ne menkat ois sit alkamassa :p Enpä muista et oisin koskaan näin venaillu menkkoja :D
Nyt ois DPO 7 tai 8.. mut eikös se sit tarkottas tosi tosi lyhyttä luteaalivaihetta?!
 
Viimeksi muokattu:
salasei: kuulostaisi tosi lyhyeltä luteaalivaiheelta. Vuoto sopisi paljon paremmin kiinnittymisvuodoksi kp:n mukaan? Mulla siis ovistesti näyttää aina haamua, paitsi siis oviksen ajankohtana ja sitten päivää ennen menkkoja testi näyttää taas melkein yhtä vahvaa viivaa, mutta siis vasta päivää ennen.
 
Kodehu voi ei :(

Uusille tervetuloa ja pahoittelut...

).( Edistystäkö...? tosi tosi heikko haamu ovistesteissä mutta ei plussaa. Seksihaluja on sekä limoja ja munasarjaa nippailee ajoittain... Missä se plussa on vai onko tämä vaan sellainen vale ovis?
 
Onpas täällä ollut päivän mittaan sutinaa!!

Kodehu, voi itku sentään :hug: :( Mä niin tiedän miltä sinusta tuntuu nyt. Se pettymys on ihan hirveä. En tarkkaan tiedä mikä teidän tilanne on ja toivon ettei ole typerästä sanottu tämä, mutta eikös kiinnittymisyritys kuitenkin yleisesti ottaen ole hyvä signaali? Hedelmöittyminen on mitä ilmeisimmin ainakin tapahtunut, eli monta mahdollista ongelmavaihetta on jo ohitettu. Toivottavasti suru ja harmi menee mahdollisimman nopeasti ohi, ja jaksat taas suunnata katseen kohti uutta taistoa.

ipna, jess!! Jospa se ovisplussa sieltä alkaa kurkistella!!

Salasein, mulle tuli myös mieleen tuo kiinnittymisvuoto ja morebabieshan sen oli ehtinyt jo kirjoittaakin. Ettei nyt vaan olis sitä itseään!?

Uusille tervetuloa, vaikkei tähän ketjuun ketään kovin mielellään tervetulleeksi toivotakaan. Täällä on kuitenkin niin ihanan positiivinen meininki, että tukea saa aivan varmasti :)

ON: testasin aamulla selkeän negan ja pienenpientä tuhruakin jo oli havaittavissa, joten ehkäpä ne menkat alkaa huomenna. Uskokaa tai älkää, mutta ei edes ketuta! Olin ilmeisesti niin pureksinut tämän asian jo keskiviikkoisen negatestin jälkeen. Eilisen ivf-suunnittelun jälkeen olen jotenkin ihmeen innoissani aloittamassa uutta hoitoa. Tuntuu jopa helpottavalta, kun saa pari viikkoa elää vapaana piinailusta eikä tarvi varoa mitään - aattelin ainakin treenata ihan hirveällä apinanraivolla, kun inssin jälkeisenä aikana olen yrittänyt rajoittaa kuntoilut aika minimiin tai siis ottaa hyvin rauhallisesti. Nyt vaan ne menkat tosiaan SAIS alkaa kunnolla huomisen aikana, niin pääsisin maanantaina piikittämään ja jo SEURAAVALLA VIIKOLLA siitä todennäköisesti olis sitten punktio, jos kaikki menee suunnitellusti! Vitsit, tuntuu, että äkkiäkös se aika siinä hujahtaa :)
 
Tuun taas vaan omanapaisesti, mut pakko joutua nukkumaan kun aamulla hautajaisiin meno.

Mutmut, täällä tuli just äsken vessareissulla sit "ihan kunnolla" verta. Ei siis pönttöön eikä pikkareihin asti, mut pyyhkiessä kuitenkin paperiin, ihan kirkasta verta.

Että onko nää nyt menkat? En usko ainakaan kiinnittymisvuodoksi eikä mulla aiemmissa raskauksissa oo sellasta koskaan ollut. Muutenkin hyödynnettiin ovista vähän liian aikaisin ja ovisaikaan ei sit ollenkaan kun tulikin paniikki et pitää ne ekat menkat odottaa, joka kyl jälkikäteen vähän harmitti, et sikäli en muutenkaan usko raskauteen.

Jipii, menkat alko- mut nyt rupes sit tosi paljo mietityttää toi luteaalivaihe koska sehän jäi nyt tosi lyhyeksi. Kierto olis ollut nyt sen 30, normaalisti 28. Jaja kun se ultraaja viime viikolla sanoi, että limakalvo on tosi ohut, että sen perusteella ei menkkoja ainakaan viikkoon pariinkaan voi odotella että luultavasti venyis siis aika pitkäksi tuo eka ns kierto.

Että mitä se nyt tarkoittaa että limakalvo tosi ohut ja ne menkat nyt sit tulikin? Kannattaako tässä nyt olla huolissaan et se kaavinta ois aiheuttanut jotain? Mites toi lyhyt luteaalivaihe?

Niin ja noista ovistesteistä vielä, että mä oon nyt parisen viikkoa a tikuttanut joka päivä ovistesteillä, ihan vaan että opin vähän tietämään mitä ne missäkin vaiheessa kiertoa sanovat, kuinka kauan ennen ovisplussaa näyttää haamua ja miten äkkiä häviää viiva oviksen jälkeen, ei tartte sit joka kierrossa välttis arvuutella.. kun nuo ovistikut suht uus juttu meikäläisellä.. Niin niin aika äkkiä selkeen ovisplussan jälkeen viiva siis hävisi kokonaa, oisko parin pv päästä jo ollut ihan tyylipuhdas nega, sit oli negaa välissä ku sit nyt parina päivänä ollut se haamu. Ja koko ajan tikuttanut siis samoilla testeillä. Et kai se plussa nyt sit noit menkkoja tarkoitti?

Voi apua! Arvatkaa saanko mä nyt unta! :(

ps. Anteeks, mä oon muutenkin tosi tietämätön näissä asioissa vaikka kakkosya kyllä yritettiinkin hyvän aikaa. Mä oon vaan sellanen tyyppi et tieto lisää stressiä ja en oo hirveesti halunnu aiemmin ees ottaa selvää. Nolona, siis tosi nolona myönnän että esikoinen oli n vuoden ikäinen (esikoinen oli siis "yllätysvauva") kun ekaa kertaa sain kuullam tai siis tajusin että kuukaudessa on yksi päivä milloin voi tulla raskaaksi, ja sain tietää vasta edes mitä ovulaatio tarkoittaa. Mä olin aina ennen luullut et menkkojen aikaan tulee helpoiten raskaaksi, mut minä päivänä tahansa kierrossa voi tulla raskaaksi.. ehkä pari bilsan tuntia joskus jäänyt väliin..

Mut,
Anteeksi omanapaisuus!
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi päivittää kp1/33. :( Vähän meinasinkin, et oireita oli vähän liikaakin ollakseen raskautta...No, ei muuta kuin kohti uusia pettymyksiä!

kodehu: :hug:

ipna: ehkä se ovisplussa tekee siellä tuloaan. Mä ainakin huomasin tässä kierrossa, kun elämäni ekaak ertaa tikuttelin ovista, et vahvin plussa tuli, kun omat olot jo vähän tasaantu eli kovimmat limat ja halut osu just ennen ovista. Eli ikäänkuin luontoäiti tämänkin järjestäis niin, et nainen on halukkaimmillaan ennen ovista, et olis sitten simppoja valmiina odottamassa. :D En tiiä, mut näin mulla ainakin tällä kertaa.
 
Sunnuntai 19.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 3/30-32
Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11....................KP 9/28-30
Hannahi1...........KM 12/11......................................KP 10/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 16/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 18/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 22/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 24/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 30/28
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v......KM 12/11.....................................KP 3/26
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 8/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 9/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11............................KP 9/30-33
tiiru..................KM 11/11......................................KP 10/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 17/28
Ipna..31v...........KM 12/11......................................KP 19/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 23/27
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 31/?
Lilleri82..30v......KM 11/11......................................KP 32/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12.......................................KP ?
Salasei..............KM 09/09...................................... KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12..........KP 7/?
Filuuri................KKM 1/12......................................KP 14/28
Missa-76............KM 04/11.......................................KP 33/28-32
Whisky Peat........KM 07/11......................................KP 34/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö..29v....KM 5/05,9/06,1/07,11/09, enkelityttö 1/11,1/12..KP 5/30-33
M1n1..33v.....enkelivauva 12/10, KM 09/11.....................KP 6/30
Vaavimasu.....KM 08/10, 08/11......................................KP 17/28-29
Wandii..32v....KM 12/11................................................KP 18/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11..................................KP 19/38
johnu.............KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...........................................KP 12/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
salasei: jos toi olisi normaalitilanne, että luteaali olisi noin lyhyt eli oviksesta menisi vaan 8-9 päivää, että menkat alkaisi, olisi se todellakin liian lyhyt. Oviksesa menee se 5-8 päivää, että alkio kiinnittyy kohtuun ja jos luteaalivaihe olisi noin lyhyt, niin limakalvo alkaisi rapistua ennen aikojaan eikä alkio pääsisi kiinnittymään. Mutta sulla taitaa olla vaan km:n jäljiltä ihan sekaisin tuo kierto eli hyvä jos nyt alkaisivat, niin sitten pääsisit aloittamaan "puhtaalta pöydältä" ja hyvällä omalla tunnolla. Ja siis just noin ovistestit käytäytyy eli alkukierrossa nega tai haamua, joka lähtee tummumaan tosi pikku hiljaa tai tasaista haaleta, alkaa oireet: nippailut, limat, halut ym. ensin tulee yleensä tasavahvat viivat ja seuraavana päivänä tummempi testiviiva. Ovisplussa jälkeen tulee yleensä haamua loppukierto paitsi sitten just menkkoja ennen tummenee taas.

ipna: siis missä ihmeessä se sun ovis luuraa? Nyt alkaisi olla aika kierron mukaan, mutta jospa kierto vähän venyy pidemmäksi?! Toivotaan!!

).( mullahan on ollut ongelmana, että mulle on tullut hiiva 2 viimeistä krt oviksen aikaan. Nyt ajattelin, että ehkäisen sitä ja kävin apteekissa. Ostin sellaisen Lacto bac-kuurin mikä tasapainottaa bakteeri kantaa. Selitin apteekkarille tilanteen ja todettiin, että tosi hyvä ajoitus, kun on 7 päivän kuuri niin ehtii just ennen ovista. Apteekkari selitti, että tosi hyvä vauvan teon kannalta, kun sitten bakteerikanta kunnossa niin auttaa siittiöitä elämään pidempään ym. No illalla, kun piti laittaa kapseli, niin ohjeissa nimenomaan mainittiin ettei pidä käyttää jos yrittää vauvaa, koska "lääke" tekee bakteerikannan liian happamaksi ja siittiöt eivät elä siinä ympäristössä. Siis WTF? Sinne meni taas yli 20€ taivaan tuuliin, enhän mä nyt niitä uskalla käyttää.
 
Viimeksi muokattu:
).( ovis plussa (tai nyt viiva on yhtävahva ellei jopa vahempikin), vihdoinkin! Sanotaan näin että jos menisin vain mun kropan tuntojen mukaan niin ovis olisi kyllä aina hukassa... Eilen illalla peittoja jo heiluteltiin mutta tänään pitää varmaan vielä varmistella uudelleen ;-)... Viimekierrossa en kyllä noin vahvaa viivaa bongannut joten veikkaampa että en edes ovuloinut!!! Nyt sitten alkaakin taas jännääminen!!!! Kiitos suuri teille kanssasisarille että ootte jaksaneet mun ovis bongailuja, nyt se odotus palkittiin!!!

Pahoittelut negan saaneille :( mä oisin niin toivonnut teille plussia!!! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: meadow
rontti ja ipna, älkää ny pahotelko mulle kun mua itseä ei kerrankin enää tässä vaiheessa harmita :)
... paitsi mitä nyt vähän se, että ne menkat ei ala, prkl! Hanojen pitäis aueta TÄNÄÄN jotta pääsen huomenna piikittelemään.

ipna!! ONNEA ovisplussasta!!
 
Heippa kaikille! Mut voisi siirtää taustalle tuosta listalta roikkumasta. En ole oikein halunnut käydä täällä edes lueskelemassa viime aikoina, koska elämässä on kaikenlaista hankaluutta juuri nyt. Raskaus on kuitenkin toivottu, joten ehkä jossain vaiheessa saan palailla palstalle hyvien uutisten kera. Nyt kuitenkin vähän taukoa täältä. Paljon onnea elämään teille kaikille <3
 
mame, höh. Nyt vaan toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon.

taraolivialle tsemppiä jatkoon, toivottavasti palaat pian kertomaan meille iloisia uutisia!!

Täällä nyt vaan ei sitten ne menkat ala, vaikka olis jo pitänyt. Mulla alkaa yleensä AINA menkat ihan selkeästi, nyt oli eilen ja tänään just nippa nappa vessapaperiin jäävää ruskeaa värin aavistusta mutta nyt ei taas oikein sitäkään. Niin tyypillistä, nyt kun ne kerrankin sais mahdollisimman pian alkaa, niin ei!! Ja mulla ei KOSKAAN ole tällaisia olemattomia tuhruiluja vaan menkat alkaa heti kuin hanan kääntäis auki. Ettei nyt vaan sitten menis tuo ivf-suunnitelma ihan ketuilleen heti kättelyssä, en tiedä miten paljon siinä pystyy punktiöpäivää säätämään. Pelkään siis, että viikonloppu sotkee kuviot.
 
diidelikissa pahoittelut tädin tulosta. :(

taraolivia mäkin toivon, että palaat pian hyvin uutisten kera! :)

Scarleth toivottavasti hanat aukeis kunnolla, niin pääsisit suunnitelman mukaan piikittelemään.

mame toivottavasti tässä kierrossa tärppäisi!

ipna onnea ovislpussasta! Hyvää hyödynnystä! ;)

Täällä metsästetään myös ovista. Huonolla menestyksellä toistaiseksi. Testeissä on niin onnettoman haaleaa viivaa ettei vaikuta ovis olevan lähelläkään. Pitäisköhän tilata herkempiä ovistestejä niin voi seurata jotenkin sen viivan vahvistumista. Nyt mulla tulee siis yleensä edellispäivänä vähän vahvempi haalea viiva ja sitten kerralla kunnon kirkuva viiva. Mutta nyt ei siis sitä kunnon haaleaa edes, vaan lähes näkymättömiä kaikki. Haluaisin jo päästä piinailemaan ja tää on niin turhauttavaa. :headwall:

Filuuri kp 14
 
Täältä myös pahoittelut kaikille joille ei positiivisia uutisia ole tullut ja onnea ovis plussasta niille jotka sitä ovat metsästäneet;)

Anteeksi omanapaisuuteni nyt, mutta alkaa olemaan vaan pää liian täynnä jännitystä ja ihan ihme ajatuksia ja pelkoja. Siis silloin tiistaina (14.2) otettiin se ultra ja verikoe ja nyt sitten tiistaina olisi uusi aika kun se häiriö oli niin pahaa ettei oikein kunnon ultrausta saatu ja limakalvolla näkyi vain "tyhjä aukko" joka voisi olla raskaus, mutta vaikka minulla on vaikka mitä oireita raskaudesta esim. *saan juosta vessassa useammin * nälkä on ihan kamala ympäri vuorokauden *kuvottaa ja olen jopa oksentanutkin pari kertaa *tissit on turvoksissa, nännipiha suurentunut ja nännit turnonnut ja ARAT on enään vähättelyä, ne on aivan "sika KIPEET":x *niin ja masu on kanssa pikkuisen iltaisin turvoksissa *metallin maku suussa oli jo pari viikkoa sitten ainakin, kun valitin sitä työkaverille... Vaikka on nämä kaikki oireet olen silti "epäluuloinen", peloissani, yritän olla ajattelematta asiaa ja välillä jopa sanon suoraan miehelleni ettn usko että olen raskaana ja että kuitenkin lääkäri sanoo ettei siellä mitään ole ja verikoekin näyttää kuitenkin negaa... Olen ihan sekaisin kun pelkään niin paljon etten saa tätäkään pikkuista elämääni:'( Mies yrittää "lohduttaa" omalla tavallaan ja sanoikin että älä sitten usko että tissisi on suurentunut ja vatsasi on turvonnut jo, mutta kävelenkin kuin raskaana olevat... mies on nähnyt monesta sen että odottaa jo ennenkuin muille on kerrottu ja kerran jo ennenkuin siskonsa itse tiesi asiaa.
 
Carolina30+ toivotaan että siellä olisi pieni elämän alku :)... Tsemppiä kovasti huomiselle!

taraolivia toivotaan että tulet kertomaan tänne meille niitä hyviä uutisia sitten!

Filuuri mä etsiskelin ovista viikon verran ja sunnuntaina sen sitten vihdoinkin sain ja mulla on 10 herkkyys ovistestejä että ettei pitäisi ainakaan siitä olla kiinni oviksen löytyminen ja mä sain tosiaan niin puhtaita negoja ilman mitään haamuja melkein kokoajan.

Scarleth, mite kävi? Avautuko hanat ja pääsitkö piikittelemään?

).( No nyt on sitten mulla taas piinaviikot edessä... tällä kertaa mä luulen että voi olla edes mahdollisuudet kun oviskin ihan testien mukaankin on bongattu :)... Jännää jännää... milloinkohan sitä testais ensimmäisen kerran? Eilisen talletuksen yhteydessä pakko todeta että tämä vauva on kyllä saatettu alulle kunnon nauruilla, sen verran koomista touhua oli :D. (Yhden päälle puolitoistavuotiaan kanssa joutuu käyttämään vähän mielikuvitusta ja seksi ei ole ihan niin spontaania)..
 
Carolina30+, pidän peukkuja! Tuo on aika hermojaraastavaa odotusta, mutta toivotaan nyt että kaikki on ihan hyvin.

ipna, mä jännitän jo sun puolestasi :)

Täällä näyttäis hanat aukeavan juuri nyt, eli piikityspuuhiin päästään huomenna!! Vähän jännittää, että menikö aikataulut nyt ihan sekaisin kun menkat myöhästyi tuon päivän verran siitä, mitä hoidon suunnitteluhetkellä kuviteltiin... mutta soittelen kohta klinikalle niin eiköhän asia siellä selviä. Jännää on, mulla on hirveä stressi tämän hoidon onnistumisesta edes siten, että saatais kaikki piikittelyt, punktiot ja siirrot tehtyä eikä mikään menisi aikataulusyistä persiilleen. No, eiköhän se tästä taas!
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
Carolina30+ Pidän peukkuja, että siellä nyt olisi se pienen ihmisen alku! :heart:

ipna Toivotaan, että nyt olis tärpännyt! :)

Scarleth Tsemppiä! :) Toivotaan, että aikataulut ei menny sekaisin!

Omaa napaa.. Mä en kestä, mut tuntuu, et olis TAAS hiiva..mulle hiiva tulee vaan kun syön antibiootteja esimerkiks..ja siis viimeks oli just sen takia, kun mulla oli se emätintulehdus ja siihen jouduin tietty lääkekuurin ottaan..ja hiiva tuli sit siihen perään ja hoidin sen pois alta..ja nyt on taas sellanen tunne, että olis hiiva..hienoo nyt jos se pukkaa päälle taas.. : / ei voi oikeesti olla mahdollista! Kun just oli ja mulle ei niitä tolleen vaan tuu..ja nyt oon viä vetäny maitohappobakteereja kuurin..aargh..no, jos tää olo ei mee ohi, niin huomenna haettava taas hiivalääke, ettei reissussa joudu kärsiin, kun lähetään tosiaan lauantaina lontooseen miehen kanssa..vaik kyl sitä rupee miettiin, ettei vaan kyse olis jostain muusta kun hiivasta..et ois taas joku uus tulehdus tai jotain..en tiedä..ärsyttää..
 
kodehu, diiselikissa, Scarleth, mame31 :hug:
Uusille tervetuloa, vaikkei kukaan tänne toivoisikaan.

Onnea ipnalle ovis plussasta, nyt vaan pupuilemaan... :D

taraolivialle hyvää kevään odotusta. Toivottavasti tulet pian kertomaan iloisia uutisia.

carolina30+ Toivottavasti olisi salamatkustaja kyydissä. :heart:

nellielli ja morebabies Kurjaa tuo hiiva. Syöttekö paljon vaaleeta leipää tai sokeria? Hiiva alkaa herkästi rehottamaan jos syö paljon makeaa. Mä syön koko ajan Relaa ettei hiiva pääsisi valloilleen. Nyt ei ole ollut oireita, eli kaipa tuosta Relasta on jotain apua.

ON: Nyt on täti pakannut kamppeensa ja oviksen metsätys alkaa taas ensi viikolla. Tylsää odotella kun ei oikein mitään tapahdu. Olen jo henkisesti valmistautunut että menemme AVA:lle toukokuussa. Ehkä sen ajattelu vähentäisi stressiä??

Aurinkoista päivää kaikille!!! :)
 
M1n1 Mä en oikeestaan käytä sokeria..makeutusainetta vaan..ja tummaa leipää syön aina..mut kyl nytkin tietty tuli viikonloppuna syötyä mitä sattuu, mut tuskin se on sitä hiivaa aiheuttanu..muuten syön tosiaan vähän sokeria ja vaaleeta leipää en oikeestaan ollenkaan..ja sitä sokeriakaan en muuten ku just viikonloppuisin jos karkkia tulee syötyä, niin siinä se on..ja siis oon nyt syöny maitohappobakteereita reilun pari viikkoa, et ihmettelen sitä hiivaa kyl.. : /

Mutta aurinkoista päivää sullekin! :)
 
nellielli mulla ei ole ollut koskaan hiivaa mutta olen kuullut myös että valoisenjauhon ja sokerin välttäminen auttaisi siihen...

M1n1 Tsemppiä oviksen metsästykseen.

).( Omaa napaa mä en tiedä miksi mulla on tälläinen olo mutta musta tuntuu että tärppi kävi :D. Joo ekapäivä vasta oviksen jälkeen ja mä tiedän että mä tipahdan korkealta ja kovaa maaliskuun alussa.... milläs mä voisin edistää tätä mun tärppiä (ruokia jne..) vinkkejä? Onkos täällä muita mun kanssa suunnilleen samaan aikaan testaavia ja piinailevia?
 
ipna mä tosiaan oon syöny samalla tavalla jo yli vuoden verran..et tosiaan syön tummaa leipää ja muutenkaan en siis käytä valkoistajauhoa..paitsi leipomisessa tietty sillon tällön..mulla on makaronikin täysjyvää..ja mulla ei oo hiivaa ollu vuosiin..et viimeks tosiaan tuli siitä lääkekuurista, mikä mulla onkin ihan normaalia, et siitä tulee..mut tätä toista kertaa en vaan ymmärrä, et miks tuli kun ei oo lääkekuuria ollu ja en mielestäni oo syöny sen kummemmin ku ennenkään ja maitohappobakteeritkin on nyt käytössä..mut kai se on tänään taas haettava hiivalääkkeet, että sais tän vaivan heti alta pois taas..

Ja toivottavasti on tärpänny siellä! :heart: en osaa vinkkejä sanoo, ku yleistä eli syö terveellisesti! :)
 

Yhteistyössä