Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

ipna, säkin vielä :D Teiltä on kyllä _ihan_ turha yrittää tilata jäitä hattuun :D
Mä en kyllä usko kuitenkaan että oon raskaana. Ei ole tosiaan mitään oireita, ja eilinen dpo 11 nega tietysti palauttaa maan pinnalle... mutta, onhan tässä nyt tavallaan ihan kiva vielä pari päivää jännäillä :) Kunhan ei päästä toiveita niin korkealle, että putoaa liian korkealta.
 
Scarleth kuten jo aikaisemmin kerroin ensimmäisestä raskaudesta testasin dpo 11 aikaan ja negaa tuli sen jälkeen tuli nuo menkkakivut ja odottelin menkkoja alkavaksi ja kun ne ei sitten 4 päivään alkanut niin testasin vahvan plussan :)!!!

Micalela sunkin oireet kuulostaa todella lupaavilta. Eli lähipäivinä on tiedossa lisää plussia.

MÄKIN HALUUN PLUSSIA!
 
joo ipna, mutta mulla oli selkeästi oireita kun olin viime kierrossa raskaana, ja nyt ei oo mitään. Eikai ne nyt heti kahdessa peräkkäisessä raskauskierrossa vois noin paljoa vaihdella. Nyt on tosin käytössä no Luget, mutta kai nekin lähinnä tekis LISÄÄ oireita eli tuskin nekään nyt sentään vie mahdollisia raskausoireita pois :)
Ja lisäksi vielä tuo mun eilinen dpo 11 testi oli tehty herkällä testillä eli olis pitänyt joku haamunen varmaan näkyä.
 
Joo, no katellaan... tissit on ehkä inasen turvonneet mutta ei kyllä eroa normista loppukierrosta, jos ihan rehellisiä ollaan. Ja mahassa tuntuu terävä kipu, myöskin täsmää menkkoihin kyllä ihan täysin. No, yritän tässä nyt tosiaan jotenkin kärvistellä testaamatta sunnuntaihin asti :)
 
Torstai 16.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11....................KP 6/28-30
Hannahi1...........KM 12/11......................................KP 7/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 13/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 19/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 21/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 27/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 29/30-32
taraolivia...........TM 11/11......................................KP 38/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10....................KP 5/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 6/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 6/30-33
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 7/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 14/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 16/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 20/27
Mame31..32v......KM 12/11......................................KP 26/?
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 29/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 29/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12..........KP 4/?
Filuuri................KKM 1/12......................................KP 11/28
Missa-76............KM 04/11.......................................KP 30/28-32
Whisky Peat........KM 07/11......................................KP 31/30-35


HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11.............KP 3/30
Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 14/28-29
Wandii..32v...........KM 12/11.......................................KP 15/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 16/38
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...................................... .....KP 9/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Täällä mitattiin juuri lämpöä 37.4 tai 37.5. Toivottavasti olisi erittäin hyvä merkki ;) Tai sitten oon tulossa kipuiseksi. Paleltaa vaan niin pirusti niin mittasin sitten ja nyt on 3 tuntia pysynyt tossa. Ei oo yhtään kipeä olo ;)
 
Scarleth tsemppiä täältäkin. Toivottavasti se viivan vahvistuminen kertois siitä raskaudesta :heart:

Ja Micaelalle myös peukut pystyssä!

ON: Sain tänään kuulla eilen testatun hcg:n tuloksen; 42,7! Jihaa! 2vk kaavinnasta ja sinä päivänä se oli vielä 37000. Tulee siis hienosti alaspäin, kieliskö tämä sitä, että rypäle-epäily jäis pelkäksi epäilyksi... Toivottavasti! Kauhee hinku päästä taas yrittää, mutko pitäis jaksaa venttailla vielä ne kahdet kuukautiset. Murrr. Siinähän menee vähimmälläki laskuopilla ainaki 1,5kk vielä! Minä en jaksa odottaaaaaa!
Sitä paitti nyt tuli 2vuotta siitä ko on alkanu yrittää, ni tuntuu koko kumisähellys niin pettämiseltä :D
Ja oviksen aikaan hormonit sekoittaa mun pään ja yritän kaikin tavoin saada miehen unohtaa sen kumin... Ei se kyllä unohda. Pirun mies ku noudattaa kirjaimellisesti kaikki ohjeet. Pitäis varmaan kirjoittaa sille itte uudet ohjeet! :D :D

-iitu
 
iitu; toi odottaminen on NIIIIIN tappavaa!! Nopeastihan se aika menee - siis sitten kun katsoo taaksepäin, tuntuu että se oli yksi hujaus. Mutta tuossa vaiheessa tuntuu, että päivät matelee!! Voimia odotukseen. Lyhyt aikahan se OIKEASTI on :)

Micaela, peukut on pystyssä täälläkin! Sulla on tosiaan vielä niin vähän aikaa oviksesta, että oireet ehtii kyllä hyvin tulla :)
 
Iitu sano sille miehelles että kyllä se luonto hoitaa itse jos ei ole valmis raskaaksi ;-)

).( ovis testi edelleen niin nega kuin nega voi olla... tänään on tuntunut muutamia nippailuja vasemmalla siinä ainoassa munasarjassa ja limat voisi ehkä vähän kertoa oviksesta mutta ei taida ovis plussaa tulla tänne :(
 
micaela: kuulostaa tosi lupaavalta, jee!!

iitu: miksi sun pitäisi 2:t menkat odottaa, luulisi että yhdet riittäisi?! Meillä mies aina kanssa kuuntelee ohjeet vähän liiankin tarkasti, mutta osaan puhua sen ympäri tai siis selittää ja se uskoo. Tokavika keskenmenossa sanottiin just julkisella, että täytyy odottaa ne menkat ja sehän oli heti samaa mieltä. Otin sen sitten jälkitarkastukseen mukaan yksityiselle, koska tiesin että yksityisellä ei olla samaa mieltä. Joten päätti uskoa 2/3:sta eli mua ja yksityistä lääkäriä joka sanoi ettei kiellä muttei suositellekaan yrittää heti putkeen. Tosin mulla ehti ne menkat tulemaan ennen kuin hcg oli tarpeeksi matala ovulointiin.

scarleth: aiotko malttaa sunnuntaihin asti testaamista? Mulla oli clomi/luge kiertojen kanssa silleen, että ekassa kierrossa oli muka kaikki r-oireet, mutta en siis ollut ja tokassa kierrossa ei mitään muuta kuin ne aikaisin alkaneet menkkajuilinnat ja raskaana oltiin. Musta tuntuu, että oma pääkin vaikuttaa oireisiin. 2:ssa viimeisessä raskaudessa on ollut oireita ensin, mutta nega testin tehtyäni en ole enää tarkkaillut oireita eikä tuntunut enää mitään kun en tiennyt olevani raskaana. Mutta heti kun raskaudet on todettu rv 6 (eli myöhään) on kaikki oireet pelmahtaneet eli ihan varmasti ovat osaksi psyykkisiä. Tokavikassa keskenmenossa kärsin tosi pahasta pahoinvoinnista, oksensin just ennen ultraakin. Kun siellä todettiin, että sykkeet ovat juuri loppuneet, loppui oireetkin kuin seinään. Ei oksettanut tippaakaan, kun tiesi ettei sisällä ollut enää elämää. Hcg oli kuitenkin 55000 ja hitaasti alkoi laskemaan, mutta pahoinvointi loppui kuin seinään.

Hip hei, viikon päästä pääsen aloittaa ovistestailut. Tänään piti testata ihan vaan harjoittelumielessä ;) Oletettu haamuviiva ilmestyi.
 
morebabies, olet kyllä oikeassa - mäkään en enää usko erottavani, mitkä oireet on todellisia ja mitkä on oman pään tuotosta. Parempi olisi, kun ei yrittäisi ollenkaan kuulostella kroppaansa, mutta no, helpommin sanottu kuin tehty.
Ja joo, ajattelin kyllä olla niin sissi, että testaan vasta sunnuntaina ellei menkat oo siinä vaiheessa alkaneet :)

ipna ,mä niin toivoisin että saisit sen ovisplussan!! Odottaminen on raivostuttavaa...
 
Scarleth, tuohan kuulostaa jännältä! Oiiii!

ipna onpa kurjaa :/ kyllä se ovis sieltä vielä tulee!

Micaela oijoi, jänskää!

iitu nuo kaks kiertoa tuntuu varmaan niiiin pitkältä, tsemppiä!

Heräsin aamulla ihan varmana, että tämä on tässä. Oon ihan varma, että menkat alkaa viimestään viikonloppuna. Kattelin jo vaihtoehtoja yksityisistä täällä päin, hakeudutaan varmaan nyt ainakin perustutkimuksiin. Julkisellehan ei päästä ennen elokuuta tai seuraavaa keskenmenoa. Vielä ku keksis, mistä säästäis, että rahat riittäs.
 
Mitä hittoo?! Olin bongaavinani vaaleenpunasta vakkkaria ei len illanna ja ny oli sit sellasta lohenpunaista pikkarissa.. Onko tää nyt sit jotain tiputteluu vai hä?? Kp jotain 22

Mullei kyl oikeestaa koskaan oo tiputellu, pistiks toi km nyt kropan ihan sekasin. Mulla oli ky hiivaoireita ja laitoin Canesten-puikon toissailtana, et limakalvotkohan sielä vuotaa
Noh lähipäivät näyttää et oisko menkat aluillaan jo nyt
Outoa..
 
kodehu, äläs nyt :/ Mistä nyt tuommoinen olo tuli? Koska sulla oli aikomus testata uudelleen? Jos tuntemukset vaan on sellaiset että menkat lähestyis, niin voihan se kuulua ihan raskausoireisiinki, eikös? Toivotaan nyt kovasti että olisit väärässä!!
 
Huomenta. Heti itsekeskeistä vuodatusta; voihan hitto, menkat selkeesti tekee tuloaan. Ei muita tuntemuksia kuin ajoittainen nipistely alamahassa. Ei kerrassaan mitään, mitä voisi parhaalla tahdollakaan tulkita raskausoireeksi. No, olin jo varautunut tähän mutta valehtelisin jos väittäisin ettei vituta! :headwall: Olisin NIIIIIIN halunnut sen plussan heti tähän kiertoon..... onneksi aamupäivällä on ivf:n suunnitteluaika lääkärin kanssa. Ehkä se vähän piristää mun mieltä ja tuo taas toiveikkuutta. Jospa ensi kierrossa sitten.

Nyt vaan odottelen menkkoja alkavaksi, mutta pitääköhän noi hiton Luget niitä nyt sitten loitolla...? Mullahan tulee kierrosta epäilemättä ainakin 29 pv koska ovis oli hippasen myöhemmin kuin yleensä, mutta pitäiskö noi Luget nyt sitten lopettaa, jotta vuoto pääsis alkamaan kutakuinkin ajallaan?

Mites menee kodehulla? Entäs ipna, onko tän päivän ovistesti tehty ja näkyykö mitään?
 

Yhteistyössä