Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Kodehu, sun on kyllä pakko plussata!! :D Mä en tiedä ehdinkö / haluanko testata vielä aamulla, mulla on vähän sellainen päivä että pitäis olla skarppina enkä halua murehtia ja märehtiä sitä negaa pitkin päivää. Mutta viimeistään illalla toki testaan, kun kerran näin sovittiin...
 
Olishan se ollut liian hyvää ollakseen totta että tärppää heti ekasta yrityksestä pillereiden jälkeen. Esikoinen sai alkunsa toisesta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Eli tähtään nyt sitten tähän toiseen kiertoon... :p Ja noi pillerit oli tässä välissä ihan sen takia että mun hormoonitaso taas nousis. En tosin enää suostu syömään niitä tai sitten kyllä isäntä ottaa eron musta kun hormoonihirviö nostaa taas päätään... Täytyy vaan aloittaa taas greippimehun lipittäminen. Mietin vaan että tekeekö se liian paksun limakalvon jos sitä juo liikaa?? Mietin myös sitä disperinin aloittamista.. Punaviiniä täytyy sit lipittää oviksen aikoihin... :LOL:
 
M1n1, mulla on ollut käytössä disperinit, punaviini ja varmuuden vuoksi Espanjan reissulla vielä pari lasillista cavaa :D Toivottavasti nää auttaa.

Tuli mieleen kysymys Lugeista: venyttääkö se menkkojen alkamista, vai alkaako ne yleensä ajallaan Lugeista huolimatta? Onko tietoa kellään, joka on joskus Lugeja käyttänyt?
 
Scarleth :D Eikös se ole niin että kaikki keinot ovat sallittuja?? Mä kokeilen vielä yhden kierron greippimehulla ilman disperiiniä. Jos se laskee vielä mun verenpainetta kovin paljon alaspäin niin en kestä tolpillani kun muutenki on matala verenpaine. Tota cavaa mulla ei ole, mutta enköhän mä Alkosta jotain juotavaksi korjaan lääkkeeksi löydä... :p Lugeja mulla ei ole koskaan ollut.
 
scarleth: mä en muista yhtään, koska aina kun mulla on ollut luget käytössä, olen tullut raskaaksi. Sen muistan, että esikoisen kanssa ne tosiaan lopetin kesken, kun kuvittelin että sitten menkatkin alkaa ja päästään siihen IVF:n. Mutta ei siis alkanut. Tuosta tulikin mieleen, että täytyy ensi viikolla hakea ne apteekista. Ajattelin alkaa tikuttaa ovista perjantaina eli kp 12.

rontti testasitko?
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille ja jaksamista meille kaikille toivottelen näiden asioiden kanssa.

Onnea Neiti-81 toivottavasti pysyy pieni mukana :)

ON: Omituista kun laskujen mukaan ovis olisi ollut lauantaina, niin nyt vasta kunnon juilimista ja vatsan turvotusta (mun normaalit ovisoireet). No eilen illalla tuli kyllä vielä puksuteltua, mutta pitänee yrittää saada mies vielä tänään hommiin :) Käytän itse oviksen laskuun tuota Libresse sivuilta löytyvää (vaati rekisteröitymisen) kalenteria. Siinä vaan joutuu tekemään aika paljon muutoksia, kun tosiaan km:ien jälkeen on kierto melko sekaisin ollut välillä. Mutta ihan hyvin toiminut ja puksuttelupäivät pääsee sinne merkkaamaan (minäkö seuraisin niitä?) ;) ja jälkikäteen katsomaan että miten osuivat puksuttelut oviksen kanssa yhteen jne.

Onko muilla jotain "nettikalenteria" oviksesta yms? Ja hyvää Ystävänpäivää kaikille.
 
).( Anteeksi omanapaisuus mutta parina päivänä saanut ovistestiin haamun tänään en yhtään mitään?? Ei haamunhaamua :(... mä en tajua parin päivän päästä pitäisi olla periaatteessa ovis mutta mun haamutkin katoaa ovistesteistä. Taitaa tulla taas ovuloimaton kierto :( prkl. No jatketaan testailua... ehkä sieltä vielä plussan bongaan tai sitten ei... Tämä koko oviksen haku on muutenkin vähän hakuammuntaa kun en tiedä oikein miten mun elimistö käyttäytyy yhden munasarjan kanssa tai mikä mun kierto on. Turhauttaa tänään vaan tälläinen kun ajattelin että saisin vahvistuvan viivan ovistestiin.

Plussatuulia teille muille, eikös huomenna ollut se testauspäivä ;)... oih saadaan varmaan monta plussaa!!!!
 
Onnea Neiti-81 plussasta:heart:

Itsellä sellaisia uutisia että lääkäri uskoi testeihin kun ne näytin sille ja nyt on verikoe otettu ja ultrattu, mutta minulla kuulemma klipsit aiheuttaa ultrassa häiriötä ja lääkäri sanoi että siellä näyttäisi jonkin näköinen "tyhjä kohta" olevan limakalvossa ja paksu on limakalvo ja oireetkin täsmää täysin raskauteen. Nauroi vain tätä minun raskautumistani kun on sterilisaatio ja oli pilleritkin samalla 8O Ensi viikolla uuteen ultraan ja toivon mukaan nyt siellä sitten näkyisi jo paremmin jos siellä matkalainen on mukana. Tissit on ainakin niin kipeät ettei edes tyttöä voinut pitää sylissä kun korvia piti katsoa :/ pahaa oloa on ja maha turvonnut jo hiukan ja nälkä on kokoajan ja syön vaikka kuinka ja kaikkea mahdollista mitä ei ennen ole oikein edes tykännyt syödä ja mies sanoo että kävelen kuin ankka ja takaapäin sen kävelyn oikein erottaa kunnolla! Töissä pomokin jo arvasi mistä on kyse, samoin hänen vaimonsa ja yksi työntekijöistä, eli ei tarvitse ensi viikon lääkäriä selitellä erikseen kun voi vain sanoa että menen ultraan. Niin ja huomenna olisi jo ensimmäinen neuvola, mutta nyt varauksella ihan keskustelua ja alustavia papereiden täyttämisiä. Edes hedelmöitys ajankohta ei ole varmaa ja lääkäri epäili että se viimekuun keskenmeno epäily toiselta lääkärilrä olisi voinut ollakin menkat ja niistä laskettuna tulokset on ihan ajallaan olevia ja ultrassakin löydös oli sen kokoinen että voisi olla juuri niin. Tämä lääkäri tänään oli vjohtava lääkäri vielä että uskon että osaa asiansa ja laittaa nyt tietoa sairaalaan että klipsit aiheuttaa ultrassa häiriöitä!!!
 
morebabies kierrosta en tiiä.. mut huomenna testaan ja jos se on nega ni oletan tämän vuodo olevan sit menkat.. ilmottelen huomenna mitä testi näyttää,, negaa odottelen!

te joilla on runsaat menkat yleensä ni onko km. muuttanu niitä?? km.n jälkeen ekat menkat olivat normaali eli runsaat ja kipuja välistä, nyt pärjää yhellä siteellä koko päivän (vaihdan kyllä yöksi uuden elkää säikähtäkö ;)) mutta pönttöön kyll tippuu tippoja, eikä mittän hyytymiä/kipuja ole. huomen aamulla teen kyll testin jonka oletan negaa näyttävän.. mietin vaan et muuttaako nuo keskenmenot menkkoja noin paljon :headwall:
 
Scarleth mä oon käyttänyt parissa kierrossa lugeja. Ekassa menkat alkoi pari päivää viimeisen lugen jälkeen, toisessa vuoto tuli lugejen läpi (en kylläkään käyttänyt oviksesta asti, vaan aloitin vasta reilu viikko oviksen jälkeen).

Onnea plussanneille :heart:

Nyt ois kysymys teille, jotka ootte kokeneet kemiallisia. Milloin teillä on lähtenyt laskemaan hcg kemiallisen jälkeen? Testasin tänään, kun vuoto on ollut sangen outoa ja pregcheck antaa yhtä vahvan (tai heikon, miten sen nyt ottaa) haamun kuin perjantainakin ennen vuotoa. Blaah, kai siellä sitten on vielä jotain tulematta ulos. :ashamed: muoks. Mulla on siis yleensä kemiallisissa käynyt niin, että hcg on laskenut jo ennen vuodon alkamista niin alas, ettei oo näkynyt testissä.
 
Viimeksi muokattu:
Carolina30+ Onnea! :heart: Ihan mahtavaa! :) Nyt tarrasukkia kauheesti ja toivotaan, että ultrassa näkyisi jo seuraavaksi jotain konkreettista! :)

ipna se plussa voi tulla siihen ovistestiin ihan puskan takaa, että tee testiä vaan! :) Pidän peukkuja, että ovisplussa pian tulee! :)
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
Huomenta. Testailin heti aamulla ja ihan tyylipuhdas negahan sieltä tuli. Äh. Tänään siis dpo 11, joten aina voi toivoa että se vielä plussaksi kääntyisi, mutta kun ottaa huomioon tämän täyden oireettomuuden, niin voi olla aika turhaa toivoa :stick: Nyt sitten pitää alkaa suunnittelemaan sitä ivf:ää vaan ensi kiertoon, pöh :headwall:
 
Mieki tein sen testin ja hyvin nega se on.. eli tää vuoto on siis menkat ja KP 5/30-33. Sinänsä tästä normaalia niukemmista menkoista ei pitäis valittaa ku yleensä menee 4 sidettä päivään ja saattaapa jopa ylivuotoakin tapahtuu,, ni nyt ei tarvii koulussa odottaa taukoa et joko tulvii yli :D voishan tää olla et jos en ovuloinu ni six tällaset!! pyh ja pah.. ei ku eteenpäin!!
 
Carolina30+ onnea!!

Meinasin jättää aamun testauksen väliin, ku huomasin, että olinki tilannu (tai sitte saanu) ihan normi 25 testejä herkkien sijaan. Haamu sieltä kuitenkin kurkisteli, pietään peukkuja että se vahvistus eikä olis kemiallinen niinku viime kierrossa..

Scarleth jospa se sullakin vielä muuttuis! Ei kannata vielä nakata kirvestä kaivoon.
 

Yhteistyössä