Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Nellielli kiitti tsempeistä, toivotaan että ovisplussa vielä tässä tulisi...

Scarleth toivotaan sulle vielä plussaa... mulla ei välttämättä noin aikaisin näy plussa vielä joten toivoa on :)

kodehu ihanaa ihanaa, onnea haamusta :)!!!! Jee plussia satelee täällä onneksi joillekin ja toivottavasti mullekin joskus!

rontti no höh... mä jo kuvittelin että oisit raskaana :(... pöh ei kun vaan uuteen kiertoon.
 
Kodehu, jee!! :heart: Pidän peukut pystyssä, ettei olisi kemiallinen tällä kertaa. Ihanaa että joku plussaa! Nämä valaa aina itseenkin uskoa.

ipnalle tsemppiä :)

Itse yritän nyt takoa päähäni, että tässä kierrossa ei onnistuttu. Uuden testin teen ihan aikaisintaan sunnuntaina, jos silloin ei ole jo menkatkin alkaneet. Mulla on perjantaina suunnitteluaika ivf:ään, ja eilen juteltiin että kyllä me siihen nyt mennään vaikka se yksityisellä maksaakin ihan p***leesti. Ei vaan tahdo kärsivällisyys riittää odotella sitä julkisen puolen aikaa...
 
Onnittelut vielä kerran kaikille plussaajille!! :heart::heart:

Omaa napaa sen verran, että tänään muniksissa juilinut ja nippailut ihan kunnolla. Tänään dpo 5 joten toivottavasti olisi hyviä nippailuja eikä mitään muuta. Inhoon tätä odottelua! Mutta realisti oon ja jos meillä joskus vaikka tärppäisi, en usko sen ensimmäisessä clomikuurissa tapahtuvan :whistle:
 
Micaela Koskaan ei tiedä! :p Mä ainakin toivon, että meillä tärppäis heti ekasta clomikierrosta! :D kun mä tulin kuitenkin raskaaks pillereiden lopettamisenkin jälkeen melkein heti, niin toivon, et raskautuminen on vaan kiinni siitä, ettei ovista oo tapahtunu.. toivossa on hyvä elää! :LOL:
 
KODEHU! Onnea ja viivan vahvistumisia!

CAROLINA30 :heart::heart:

MICAELA, plussaonnea!

SCARLETH, toivoa ei oo menetetty niin kauan kun menkat pysyy poissa! Mä oon yleensä plussannu aina aika myöhään, tuosta keskimmäisestä tuli + vasta kun oli 3 pvää myöhässä, ja silloinkin sellanen et silloinen mies luki sen tuloksen negaksi...
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Scarleth sama kuin neiti81 kaa et mulla tuli ja + ekasta raskautumisesta ( mikä sitten päättyi ) vasta kun oli 5 päivää myöhässä. Mutb sen jälkeen vahvistuikin nopsaa ja digi muuttui joak viikko eteenpäin niinkuin pitkin. Älä hätäile, tilanne voi olla hyvä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Scarleth
Ihanaa Micaela :) Te olette niin piristäviä! En siis vielä heitä kokonaan kirvestä kaivoon. Odotellaan viikonloppuun.... tosin uskoisin, että menkat alkaa sunnuntaina, ellei nuo Luget pidä niitä loitolla. Joka tapauksessa nyt en hötkyile seuraavan testin kanssa yhtään!
 
Mahtavia uutisia täällä, onnea kaikille plussanneille, myös ovisplussasta ;)

ON: Nyt oli eilen niin kamala olo, kuin kuume olisi ollut tulossa. Joka paikkaan särki, reisissä juilimista ja "suppareita", alavatsaa ja alaselkää särki. Eli minusta vaikuttaa nyt siltä, että oikeasti ovis oli eilen. Tänään ei enää kipuile ja alapääkin tuntuu kuivemmalta...noh, sain onneksi eilen illalla vielä harrastettua sitä itteään, eli nyt jalat ristiin ja peukut pystyyn että tärppää! :) Mutta koska ovis on mahdollisesti ollut nyt laskettua ovista 3 päivää myöhemmin, täytyy mun muistaa sama myös menkkojen alusta...voi olla että alkavat sitten vasta 27. päivän maissa, eikä jo 24. päivä kuten olin uumoillut...Saas nähä!
Mutta mulla tosiaan oviskivut ovat tulleet vasta km:ien jälkeen kehiin, en sitä ennen koskaan tuntenut oviksen aikaan paljon mitään...nyt ei voi erehtyä! Mietityttää vaan, että onko ovis oikeasti just ennen kipuja (munasolu kypsyy ja kirvelee) vai silloin kun olet kipeimmilläsi vai sen jälkeen kun kivut loppuu? Tähän kun joku tietäisi vastauksen...mutta sen olen kuullut että ennen ovista olisi hyvä heiluttaa peittoja, niin siellä olisi kaverit odottamassa kun neiti-solu tulee porstuaan.

Ohhoh, ei pitäis vissiin liikaa näitä miettiä. Mutta toivoa tuo teidän plussanneiden viestit! :)
 
Keskiviikko 15.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

Evya..24v...........KM 06/11,08/11,10/11....................KP 5/28-30
Hannahi1...........KM 12/11......................................KP 6/28-30
duello..28v.........enkelivauva 2/09, KM 12/11.............KP 12/28-30
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 18/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11............................KP 20/33
Scarleth..35v......KM 1/12.......................................KP 26/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 28/30-32
taraolivia...........TM 11/11.......................................KP 37/?
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10....................KP 4/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 5/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11.............................KP 5/30-33
tiiru..................KM 11/11.......................................KP 6/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 13/28
Ipna..31v...........KM 12/11.......................................KP 15/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 19/27
Mame31..32v......KM 12/11......................................KP 25/?
Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 28/?
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 29/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Salasei..............KM 09/09........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12..........KP 3/?
Filuuri................KKM 1/12......................................KP 10/28
Missa-76............KM 04/11.......................................KP 29/28-32
Whisky Peat........KM 07/11......................................KP 30/30-35


HAAVEISSA NELJÄS

M1n1..33v............enkelivauva 12/10, KM 09/11.............KP 2/30
Vaavimasu...........KM 08/10, 08/11...............................KP 13/28-29
Wandii..32v...........KM 12/11.......................................KP 14/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11.................................KP 15/38
johnu...................KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10...........................................KP 8/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
No juu, oireitahan on taas vaikka muille jakaa, mut ne 2 tärkeää viivaa puuttuu...:D Eli olen eilen ja tänään testannut maailman tyylipuhtaimmat negat. :( Taisin nyt ovuloida ekaa kertaa sitten km:n, joten kaikki oireet voinee mennä ihan hormonimyrskyn piikkiin. Tosin syksyisestä kaksosraskaudesta testasin negan kp28 ja sit plussan kp32, mut nyt käytössä davidin ovistestien mukana tulleet r-testit, mitkä herkkiä, et luulis jo edes haamuilevan, jos raskaana olisin?? Kahtellaan, eiköhän ne menkatkin viim. vkonloppuna ala, jos ovat alkaakseen.

Onnittelut plussanneille! :heart:
 
kodehu Onnea haamusta..toivotaan että vahvistuu :heart:

Micaela toivoa on.. ite tein silloin joskus kp.28 negan mutta plussa sieltä sit lopulta tuli kaikki on mahdollista =)

nyt ku näitä plussia alkaa sataa ni toivotaan vielä monta plussaa keillä kierrot on lopuillaan :heart:

päivällä itelle kolahti tuo pettymys,, itkuhan siinä tuli :'( kuiteski puolvuotta yritettiin ennen ku plussa tuli.. meni kesken, heti uus plussa joka meni kesken ni jotenki uskoi että se olis nyt jo helpottunut tuo raskautuminen. Taasko odotetaan puol vuotta ennen ku plussa ilmestyy?? kohta "saadaan juhlia" yxvuotis päivää yrityksen aloittamisesta.. tiedän että moni on yrittäny pidempään mutta nyt oon omanapainen!! :':)ashamed:
 
rontti :hug: Ei näihin pettymyksiin varmaankaan koskaan totu. Pari päivää menee aina paskafiiliksissä rypien, mutta ainahan näistä sitten lopulta noustaan eikös juu :) Uskon, että meille kaikille suodaan kyllä se vauveli, kunhan ei anneta periksi.

ON: Täällä on kyllä niin menkkaränkkävitutus päällä ja alamahaa jomottaa, että eiköhän ne menkat sieltä ala ajallaan. No hyvä että alkavat, päästäänpähän nopeasti uuteen yritykseen. Ihmeen aikaisin silti alkanut menkkakivut, yleensä ne alkaa vasta samana päivänä kuin menkatkin, mutta nyt jomottelee jo, vaikka menkkojen pitäs alkaa vasta la-su -akselilla. Ärh.
 
).( jaahas tänäänkin ovistestiin taas niin tyylipuhdas nega ei mitään haamunhaamuakaan... :( ... no ehkä sitte joskus!

Ihanaa kun täällä jotkut plussaa :heart: , mä lähetän teille lisäliimaa ja tarrasukkia!!!
 
ipna: no onpas omituista?!?! Mulla ovistestiin tulee aina haamulainen, mutta jos sulla on kierto 30 päivää, niin voihan olla että tulee kp 16-18 jolloin jää luteaalivaiheeksi vielä 12 päivää.

scarleth: aikaiset menkkajuilimiset tietää vaan hyvää!! Mikäs dpo sulla on menossa? Mullehan kävi siinä viime kierrossa niin, että testasi negan dpo 12 negan ja seuraavana päivänä ne valemenkat (tai hematooma vuoteli), mutta raskaana olin kuitenkin. Meidän lapsettomuuslääkäri sanoi, että voi mennä 14 vrk kiinnittymiseen mikä kuulostaa musta hullulta, mutta luulisi että tietää. Tai no, joku hänen muistihäiriö on nyt maksanut meille 2 vauvaa, mutta silti.

rontti: tsemppiä! Mä tulin just kanssa lapsien kanssa iltakerhosta, jossa kaiki taas ihaili yhden äidin mahaa, jolla oli LA 31.7. Kyllä siinä mieleen muistui, että meillä olisi siihen verrattuna viimeisessä raskaudessa laskettuun aikaan eroa vaan 2 viikkoa ja mullakin voisi olla jo sellainen maha :( ja jos se kesäinen raskaus olisi kestänyt, niin LA olisi ollut jo huhtikuussa eli 1,5kk:n päästä. Tyhmää se on aina miettiä, mutta jotenkin vaan niin harmitus päällä, kun meillä on kuitenkin ollut niin selvä tuo km:n syy ja lääkkeen puutteen takia sykkeet loppunut (tai ainakin niin tällä hetkellä oletetaan). Kohtahan sen näkee, tai siis jos saatais nyt raskaus aluilleen, niin pääsisi testaamaan prednisolin kanssa, että meneekö loppuun raskaus. En mäkään ikinä olisi uskonut, että kun heinäkuussa kierrukka otettaisiin pois, niin vielä helmikuussakaan en olisi raskaana. Vaikka kuinka meillä on lapsettomuustausta niin silti...
 
Scarleth ja morebabies sen kun tietäisi että missä se ovis oikein luuraa... ehkä se on vielä edessä päin, mutta luulis edes tuon LH vähän nousevan kun kuitenkin joka päivä testaan? No jatketaan testaamista, jospa se sielä tulisi vielä. Mies kyllä tykkää tuosta varalta sektailusta ;-)....

Scarleth ensimmäisessä raskaudessa menkkajuilinta ilman menkkoja oli ainoa raskausoire ja tosiaan dpo 11 testasin ja silloin ei mitään näkynyt sen jälkeen tulikin menkka juilintoja ja odottelin menkkoja alkavaksi dpo 15 olikin sitten kunnon plussa. Tässä keskenmenneessä ei ollut yhtään mitään oireita, testailin vain sen takia että kun olin ottamassa vahvempia droppeja ja kun ehkäisyä ei oltu käytetty niin raskauden mahdollisuus oli olemassa.

morebabies täällä ilmeisesti on useampikin jolla keskenmenneen laskettuaika olisi ollut heinäkuussa 2012, itsekin ilmottaudun tähän kategoriaan... voi kun ei olisi mennyt kesken nyt olisi jo niin pitkällä :(
 
Tää on kyll aivan IHANA paikka,, kiitos kovasti tuesta ja kannustuksesta :) Yllättäen mies ei ymmärrä näitä miun "romahduksia" vaan kommentoi että onhan meillä jo lapsi ja ollaanhan myö onnistuttu raskautumaan, keskenmenneet yksilöt on olleet vaan viallisia ja six menneet kesken!! tottahan tuo on mutta eise lohduta sillon ku on pahamieli!

tännän on varmasti parempi päivä!
 
rontti, onhan sun mies tavallaan oikeassa myöskin, mutta ei se tosiaan lohduta siinä hetkessä yhtään! Tiedän kovin hyvin ihan omastakin kokemuksesta. Miehet varmaan useimmiten suhtautuu näihin asioihin vähän vähemmän tunteella (poikkeuksiakin toki on).

Morebabies, nyt on siis dpo 12. Eilen oli ihan jatkuvaa menkkajuilintaa, nyt vähän rauhallisempaa.

... mutta arvatkaapa mitä minä olen typeryyksissäni mennyt tekemään. No, niitä perhanan ovistestejä muutamana päivänä tälleen loppukierrosta. Älkää kysykö miksi.... vertailin testejä dpo 9 ja dpo 12, ja viiva on vahvistunut tosi paljon, ja kun vertasin dpo 12 kuvaa vastaavaan dpo 12 siinä kierrossa kun raskauduin, niin viiva on nyt ihan yhtä paksu. No arvaatte varmaan mitä tästä lähtee päässä pyörimään :headwall: Kun siis viimeksi tuo vahvistuva ovistestin viiva tiesi raskautta. Äh, olin niin jo eilen psyykannut itseni siihen että nega on varma, ja tavallaan olen yhä varma siitä, mutta kuitenkin sitä nyt sitten tuli tuosta aamuisesta ovistestistä mieleen, että entäpä jos kuitenkin.... :mad: Plz, muistuttakaa mua nyt siitä faktasta, että ovistestin viiva voi vahvistua ihan muutenkin vaan loppukiertoa kohden.... * lapioi lumikolalla jäitä hattuunsa*
 

Yhteistyössä