Hakutulokset

1. S

mitäs hyvää leivotte tänään?

Eilen tein puolukkarahka pikkupullia ja huomenna meinasin pojan kanssa tehdä lusikkaleipiä :p Vastaus tänään en mitään :)
  2. S

Lapset facebookissa?

Eikös se ole niin, että vanhempi omalla esimerkillä kertoo lapselle mikä on oikein ja mikä väärin...? Kun ikäraja on olemassa niin se on. Ei sitä aiheesta riippumatta ohiteta oli sit olut, tupakka,elokuva jne. Mun asenne tämä.
  3. S

mitä tänään syödään?

Tein juuri jauheliharisottoa ja kasvissosekeittoa. On sit tuo keitto valmiina, pääsee ulkoilemaan rauhassa pojan koulun jälkeen illaksi. Uuniriisipuuro sitten illalla vielä muhimaan :p Tekisin kana+riisi= risottoa :)
  4. S

Miten laitatte kasviksia...

No mä teen paljon erilaisia vihersalaatteja, eri makuisilla etikoilla saa kevyttä vaihtelua? Tuolla vihreää: J Juuresraasteet maukkaita jos vatsa kestää. Tomaattia sellaisenaan popsin. Uunissa hauduttaen juureksia, höyryttäen kasviksia.
  5. S

Tulipa nostalginen fiilis näistä <3

Juu-u :) Joihinkin 80-luvun aikoihin haluaisin palata, mutta liekö se mitään tuleevaisuuteen vaikuttaisi...
  6. S

Ostokset jäi tänään kaupan kassalle kun kortti lakkasi toimimasta :-/

Ei enää joka kassajärjestelmässä ole mahdollisuutta korttijuovaa vetää eikä kassalla lupa tehdä niin saati korttinumeroa näpyttää. Ja siruhan voi lakata toimimasta milloin vaan... Mitähän tuosta seuraa aikanaan :) OP-Pohjolan uutuuskortilla eroon pin-koodista | Kauppalehti.fi
  7. S

HuOmenta !!

Huomenta! Kehnosti taas nukuin, kun juniori kömpi viereen... Kahvia, puuroa ja sit luistelu harjoituksia pojan kanssa. Iltapäivällä poika hiihtämään latukin ilmestyi vihdoin kun muutakin kuin puuterilunta satoi.
  8. S

Montako lasillista sun pitäisi juoda tästä pullosta ennen kuin tulisit känniin? :)

Kamalan makeaa...mutta pullo riittäis hujakkaan :)
  9. S

HuOmenta !!

Huomenia! Hyvää Uutta Vuotta! Täälläkin eräs joka ei vuosiin ole valvonut edes kymppiuutisiin asti :D (no ehkä muutaman kerran vuodessa aika ylittynyt...) Aamulla ollaan koko sakki klo 6-7 pirteitä, varsinkin lapset. Sopii meille :)
  10. S

Voiko ahdistus aiheuttaa oikeita kipuja?

Kyllä voi!!!
  11. S

Onko paikkakunnallasi järjestetty "lasten" ilotulitusta?

En ole kuullutkaan, mutta jees idea olisi. Ei meillä kukaan valvo puoleen yöhön että ihan äitikin tykkäisi aikaisemmasta paukuttelusta :)
  12. S

Kyllä oli kaupassa taas maailmanlopun meininki!!

Niin no kyllä mä ostin suurimman osan kaikkea herkkua ja lapsille myös. Eli oikeestaan turha kauppareissu mut haluan mässätä kaikkea ekstraa juuri tänään ;) Ehkä monelle tulee aatoksi vieraita, ainaki itse laittaisin silloin erilaisempia ruokia kuin muulloin...ja luulisin että jouluroat jo...
  13. S

G: Parhaat nakit ja paras perunasalaatti?

Joku maggaran sukulainen noista Savuhovi - makkarat ja itsetehty pottusalaatti namnam!
  14. S

HuOmenta !!

Huomenta ja Hyvää Tulevaa Vuotta kaikille! Nakkia ja salaattitarpeita sekä lapsille herkkuja lähettävä ostaa, sit ulkoilua ja illalla paukkuja kuunnellen :)
  15. S

menu : valkosipuliperut, ulkofile, mitäs muuta

Just kuolasin tuolta kaikkea ihanaa :) Uudenvuoden cocktailpalat, p
  16. S

viisihenkiselle perheelle ruuat kuukaudeksi 200 eurolla?

Joo hyviä vinkkejä asiaan saisi varmaan joka kunnan pph:lta!Heillä se ruokaraha on niukka ja kuitenki pitäis lapsille tarjota tietyn "luokan" murkinat. Osta tosiaan punalappuisia, leipomon myymälästä leivät, kattele kilohinnat tarkkaan ja karsi vihannes/kasvispuolta, kun talvella ne on...
  17. S

En jaksa ENÄÄÄ!!

Tuskin missään perheessä kotihommat koskaan on valmiina...tai siis aina tulee uutta ja uutta. Mä työnsin imurilla pojan lelut sen sängyn alle kun ei niitä kerännyt ja siivosin muuten huoneen pinnat :) Lopetin myös miettimästä onko vaatteet yms mytyssä kaapissa ja ostin moppiin öljyliinoja...
  18. S

Meidän äkäpussi vajaa 2v, onkohan tuo enää normaaliakaan...?

Joopa joo, ihan kuin itse olisin ap:n kanssa kirjoittanut nuo viestit. Täällä nyt 2v5kk poika ja aivan samoja piirteitä ja käytösjuttuja kuin ap:n lapsella. Mä hoitovapaalla ja alkaa olee oma jaksaminen loppu. Poika ollu vauvasta alkaen tuollainen erittäin vaativa ja lyhytpinnainen yms...
  19. S

Jos olis aivan PAKKO muuttaa pois Suomesta, niin minne muuttaisit?

Irlanti, Englanti, Norja olis jees.
  20. S

Mitään tänään olet syönyt ja tulet syömään???

Aamupala puuroa ja kahvia, päivällä liian monta hapankorppua sekä pullaa ja kahvia taas, äsken ahmin pizzerian tulisen pizzan ja piti alkaa keventää joo :laugh:

Yhteistyössä