HuOmenta !!

"hei"
Oikeesti, heräsitkö sinä pyhäaamuna tuohon aikaan!? Pakko kysyy et meetkö sä illalla kuuden maissa aina yöunille vai miten voit noin aikasin herätä? :) Mä oon yövuorossa ja ootan vaan et pääsen nukkuun. Ollu yks tuskasimmista öistä ikinä! Siis että on väsyttäny ihan kamalasti ja taas tuntuu et väsymys oikeen vyöryy päälle. Enää kaks tuntia ja pääsen nukkuun!!

"raketti"
toivottavasti nyt ei kuitenkaan kaikki lumet katoa ;) Meilläkin tulee vettä mutta kyllä tuolla luntakin on <3
Tuohon nukkumaan ihmettelyyn voin tdeta että me ainakin kävimme jo 23.00 jälkeen nukkumaan, ei vaan jaksanut niin ei.
Ammuttiin raketit lasten kanssa tuossa noin klo 20-21 ja sitten saunottiin ja niin vaan hiipi nukkumatti silmiin.

• Tykkää
Reactions: marabou
Itse en jaksa noihin nukkumaan menoaikoihin vastaillakaan , kun aina joku ihmettelee. Pitäskö munkin ihmetellä miksi joku valvoo joka ilta puoleen yöhön, sitten töissä aivan koomassa , aina :(

Mulle kun tällänen rytmi on paras :D:D Jaksaa vaikka mitä.

"äityli"
Marabou .... olen kohtalo toverisi .... minäkin mielellään menen aikaisin nukkumaan ja herään PIRTEÄNÄ & AIKAISIN uuteen aamuun .....

Ehtii tehdä kotitöitä vähän , ennen kuin lapset heräävät ja saa olla niiden kanssa 100 % : sti !

• Tykkää
"äityli"
Minulla ihan sama onko vapaa aamu vai menenkö töihin klo 05.15 - herään joka tapauksessa
HYVISSÄ ajoin .

Ja meillä ainakin lapset nauttii , kun äiti on heidän kanssaan ... tekemättä välillä esim. pyykkihuoltoa , ruokaa yms. Vaan olen kaikki nämä tehnyt jo aamun hiljaisina & aikaisina tunteina , samalla kun nautin pari mukillista kahvia.

Olen Maraboun tavoin "outo tapaus" myös ystäväpiirissäni.

Mutta tämä sopii minulle & perheelleni.

• Tykkää
Huomenia!
Hyvää Uutta Vuotta!

Täälläkin eräs joka ei vuosiin ole valvonut edes kymppiuutisiin asti :D (no ehkä muutaman kerran vuodessa aika ylittynyt...)
Aamulla ollaan koko sakki klo 6-7 pirteitä, varsinkin lapset. Sopii meille :)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
IhanaValo
Huomenta!
Voi kun voiskin mennä jo ysin jälkeen nukkuu mut yleensä siinä on lapset vasta menny nukkumaan, saattavat vielä rampata hyvää yötä sanomassa tai veskissä..Sit kun siinä ite syö iltapalaa ja vähän aikaa koneella pyörähtää niin hupsis kello on jo ykstoista ja taas on aamulla väsy..

No, hyvää uutta vuotta kuitenkin, sehän se unohtui sanoa :)

Jihuu!!
Täällä kans aamuvirkku! Mä en tiedä mitään parempaa ku herätä hiljaiseen ja rauhalliseen aamuun, puuhata kaikkee rauhassa. Jos nukkuu yli seiskan, niin auttamatta on koko päivä pilalla. :D Ja ihmettelijöitä riittää aina. Huoh. Mä taas en tajua niitä jotka aina valittaa väsymystä ja saamattomutta ja ja... omia valintoja ne on.

"raketti"
Huomenta!
Voi kun voiskin mennä jo ysin jälkeen nukkuu mut yleensä siinä on lapset vasta menny nukkumaan, saattavat vielä rampata hyvää yötä sanomassa tai veskissä..Sit kun siinä ite syö iltapalaa ja vähän aikaa koneella pyörähtää niin hupsis kello on jo ykstoista ja taas on aamulla väsy..

No, hyvää uutta vuotta kuitenkin, sehän se unohtui sanoa :)
Tuon takia itse olenkin jättänyt koneen iltasella rauhaan ;) ja aamusta satunnaisesti silloinkin olen tässä koneella,tai puhelimen netissä kun muksut on vallanneet koneen :D

näi o!
[QUOTE="raketti";27792456]Tuon takia itse olenkin jättänyt koneen iltasella rauhaan ;) ja aamusta satunnaisesti silloinkin olen tässä koneella,tai puhelimen netissä kun muksut on vallanneet koneen :D[/QUOTE]

Just näin! Tietokone on sellanen aikavaras ettei parempaa olekkaan. Illalla kun on ilman konetta, niin kas kummaa kun pääsee aiemmin nukkumaan. Meillä lapsi on nyt kolmen, menee kasilta nukkumaan. Ei tietty nukahda heti, mutta ei myöskään tuu sängystään enää pois. Tottakai nyt pissalla saa käydä, mutta se hoidetaan ennen sänkyynkäymistä, niin harvemmin tarvii enää nousta. Kun poika kasvaa, niin kyllä meillä silti aiotaan mennä ajoissa nukkumaan, aamulla kuitenkin pitää herätä ajoissa. Lapsi oppii hyvin just sen rytmin minkä hälle opettaa pienestä pitäen.

Huomenia vaan kaikille ja hyvää uutta vuotta! Täällä myös aamuihminen, mutta nautin silloin tällöin myös pitkään nukkumisestakin...mutta aamun hiljaisina tunteina en kylläkään siivoa tai pyykkää kovin isosti ainakaan, vaan nautin omasta ajasta. Kaikelle löytyy aikansa päivästä, lapsellekin, kun suunnittelee ajankäyttöä :). Jokaisella tyylinsä ja hyvä niin.

huomenta! Totesin eilen, että mä olen vanha, ens vuonna täytän 30, en jaksa edes valvoa, jotta olisin nähnyt kaupungin ilotulitukset(nukahdin jo 22.00).

Tällä vuodelle on suuret odotukset! Hyvää uuttavuotta kaikille :)

Yhteistyössä