Silmät lasissa
Olenko jotenkin kasvatusmetodeiltani vääristynyt vanhempi, kun en todellakaan tahdo 8- ja 10-vuotiaiden lastemme olevan facebookissa. 10 -vuotias on alkanut kinuaman sinne, kun kaikki muutkin ovat siellä. On näyttänyt luokkakavereiden kuvia, "suurinosa luokkalaisista" on siellä facebookissa.
En ole sallinut ja tietääkseni facebookissa onkin se ikäraja 12-13 v.?
Enkä muutenkaan koe tarpeelliseksi, että LAPSET nuokkuvat netissä..
8-vuotias on myös näyttänyt netissä luokkalaistensa kuvia. Ei itse halua sinne, eikä koe tarpeelliseksi tahikka kiinnostavaksikkaan edes..
Onko siis "outuoa" kun en halua päästää lapsiani sinne nettiin? Mies on facebookissa, minä en että "lapsen valvominenkin siellä netisä onnistuisi jotenkin".
P.S katselin joidenkin niiden 8- ja 10-vuotiaitten lapsien kuvia, jollakin tytöllä oli hirveitä "herutus-kuvia", lantiofarkkuja, olkapäät esille jättäviä paitoja ja kaikkia keikistely asentoja..
Eikö vanhemmat kato lastensa perään nettikäyttäytymisellään?
En ole sallinut ja tietääkseni facebookissa onkin se ikäraja 12-13 v.?
Enkä muutenkaan koe tarpeelliseksi, että LAPSET nuokkuvat netissä..
8-vuotias on myös näyttänyt netissä luokkalaistensa kuvia. Ei itse halua sinne, eikä koe tarpeelliseksi tahikka kiinnostavaksikkaan edes..
Onko siis "outuoa" kun en halua päästää lapsiani sinne nettiin? Mies on facebookissa, minä en että "lapsen valvominenkin siellä netisä onnistuisi jotenkin".
P.S katselin joidenkin niiden 8- ja 10-vuotiaitten lapsien kuvia, jollakin tytöllä oli hirveitä "herutus-kuvia", lantiofarkkuja, olkapäät esille jättäviä paitoja ja kaikkia keikistely asentoja..
Eikö vanhemmat kato lastensa perään nettikäyttäytymisellään?