HuOmenta !!

Ihanaa loppiasta joka kotiin ja työpaikalle !!!! :D:D

Se on sitten joulu tosiaan heitettävä tänään ulos. Kuusi siis lähtee.

Alkanutkin jo aikalailla varista ;) ...

Mutta nyt aamukahvi kaikessa hiljaisuudessa ja käväsen aikaisella juoksulenkilläkin. Mukava pikku pakkanen . -4

Huomenta! Meillä mies vastustelee joulun pois siivoamista. Jätetään siis valot vielä hetkeksi paikoilleen. :)

:) Huomenta! Minäkin taas yllättävän varhain heränneennä, tuossa puolikuuden maissa, on se kumma, kun saisi nukkua niin ei osaa :( Yhden mukin kahvia juonut, minä siivosin eilen joulun pois,ja järjestin olkkaria. Täälläkin pikku pakkanen oisko myös jotain -4C.
Nyt pitää olla hissukseen, kun muu väki nukkuu, eli kai koneella tai kattoa lastenohjelmia subilta :D

Huomenta!

Kehnosti taas nukuin, kun juniori kömpi viereen...
Kahvia, puuroa ja sit luistelu harjoituksia pojan kanssa. Iltapäivällä poika hiihtämään latukin ilmestyi vihdoin kun muutakin kuin puuterilunta satoi.

Jopas oli mahtava lenkkisää. Ei paremmasta väliä !! VAu.

Suunnittelin tunnin juoksua, mutta menisikin sitten puolitoista tuntia. Kulki niin hyvin tänään. Jee.

Kohta perheen kanssa puuroaamiaiselle, joten puuro hautumaan.

Oi tätä elämän iloa ;) . NAutitaan taas tästä päivästä. :heart::hug:

Yök, mä aloin eilen illalla klo 19 oksentamaan ja nyt oon ollut muutaman tunnin vapaa oksentelusta :) Menny siis yö lähinnä valvoessa ja kuumekin nousi. Tänään mulla olis ollut töitä mutten tietenkään mene.. pojan vein silti hoitoon ja kohta kömmin ite peittoihin.
Pojallahan tää sama homma oli to-pe yönä..

IhanaValo
Huomenta!

Littledeathille paranemisia!:hug:
Ihan ekaks pitää sanoo kun muuten unohtuu kuitenkin :)

Laitoin tänä aamuna kellon herättää klo 7, ihan huvikseen. No, lapset oli viereen kömpiny ja enhän mie pystyny nousemaan siihen, en ois kyl jaksanutkaan vaikka suunnittelin et rauhassa ois saanu juoda vaikka teet..puol 8 asti meni kuitenkin ja nousin sit lasten kans yhtä aikaa.

"odottava äiti"
Käsittämätöntä että jaksatte lenkkeillä aamuyöstä!!Illalla kyllä jaksaa joten kuten treenata.Käyn hiihtämässä,uimassa,kuntosalilla, pyöräilen ja squashia opettelen uutena lajina,mutta aamuvarhain liikkumisesta ei tulisi mitään. Toivottelen oikein pirteitä ja energisiä aamuja kaikille ja aloittelen minäkin päivän puuron keitolla ja teen juonnilla.

Huomenta, joulu lähti eilen ja täällä tänäänkin luvassa komea pakkaspäivä. Ja voi, viimeinen lomapäivä. Tässä lomalla hakenut uusia töitäki, jospa ois työpaikanvaihdos edessä.. Toivossa hyvä elää! :) Leppoisaa loppiaista kaikille!

Yhteistyössä