Kyllä oli kaupassa taas maailmanlopun meininki!!

• Viestiketjun aloittaja huhhuhhuh
  • Ensimmäinen viesti
"poikia3"
tuskin menet sinne kauppaan tekemään suuria ostoksia juuri aattona? Itse katselin kaupassa nimittäin ihan samaa. Järkyttäviä määriä ihmiset osti ja sitten keskiviikkona samat taas hamstraamassa. Ei kukaan voi syödä tuollaisia määriä, paitsi suurperheet, mutta niitähän suomessa on vähän. Eikös yleisempää ole 1-2 lapsiset perheet, ainakin täällä etelässä. No joo, ei ole minun ongelma, mutta mietin vaan miten hervottomasti sitä ruokaa menee roskiin?
Mä olin tänään aamulla kaupassa. Edellisen kerran oon ostanut isommin ruokaa ennen joulua. Maitoa ja leipää olen hakenut tässä välissä.

Mä käyn kerran viikossa kaupassa, ja ne ostokset tein myös tänään. Meni 102 euroa, ja neljä isoa kassillista ruokaa tuli, maidon päiväys on sunnuntaille, joten ennen sitä ei tarvitse käydä ostoksilla.

Ja ei meillä juurikaan ruokaa roskiin mene, viiden ihmisen sapuskat tuossa oli ja aatolle erityisherkkuina, perunasalaatti, sipsejä ja suolatikkuja, papuja ja tortillajuustoa.

kfkfkf
k-kaupassakin oli KAIKKI kassat käytössä ja pitkät jonot. Just kun ajateltiin ettei mennä minnekkään sittariin tai prismaan kun siellä on väkeä niin pirusti. Ei melkein liikkumaan päässyt kun joka puolella ihmisiä, Raision K-market siis kyseessä

hohhoh mitä touhua, maidon ja jauhelihan takia mentiin :D ehkä niit ois saanu tosta lähi siwastakin

fgf
ihan järjetön meno oli paikallisessa prismassa. Oli taas ihan älytöntä että edes menin sinne. Olisi pitänyt pysyä poissa. Lapset kiljui, ihmiset vihaisia, kiireisiä, huusivat ja tiuskivat. Kärryt rymisi ja ihmiset ostaa, ostaa ostaa. Tuli jotenkin jopa pelottava olo.

"vieras"
Juhlapäivinä meillä syödään paremmin. Tänäänkin ostettiin kärryllinen ruokaa, koska tänään on tarjolla monipuolista sapuskaa ja herkkuja. Juhlapäivinä meillä on iso oma perhe, molempien vanhemmat, osa sisaruksista ja heidän lapsistaan. Porukkaa siis on paljon jotka syövät.

Kieltämättä muakin huvittaa hamstraus pyhäpäivien varalle, yhdeltä frouvalta lehtisaalaatit lenteli kaupan käytävälle, kun oli niin täynnä ostoskärry:rolleyes: minä ne sitten noukein ja palautin frouvalle....terkut vaan sinne:wave: jos sattus palstailemaan.:ashamed::D

Niin no kyllä mä ostin suurimman osan kaikkea herkkua ja lapsille myös. Eli oikeestaan turha kauppareissu mut haluan mässätä kaikkea ekstraa juuri tänään ;)
Ehkä monelle tulee aatoksi vieraita, ainaki itse laittaisin silloin erilaisempia ruokia kuin muulloin...ja luulisin että jouluroat jo syöty/tökkii :xmas:

laugh
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27790078:
ja auta varjele, kun keskiviikkona kello lyö kahdeksan, nii ihmiset on syöksymässä kaupan ovesta sisään, ja veikkampa, että huomenna jo joku palstalla kyselee, onko mikään kauppa auki
uppista ja :LOL: vaan ketjulle :LOL:

salaattipussit sinkoilevat ilmassa kukkurapäisistä kärryistä - voin kuvitella ja etenkin prismassa meno on joskus aika totista.

HUOMIO VAROITUS HUOMIO - - lauantaina on taas poikkeuksia aukioloajoissa, ehkä?!?
Ploppiainen, plopp.

Yhteistyössä