huhhuhhuh
Ihmiset hamstraavat ruokaa, vaikka keskiviikkona jo kaupat auki. Mihin ihmiset saa tuollaisen määrän menemään. Puolet kuitenkin roskiin! Ei ainakaan tällä kylällä taantuma näy!!
tuskin menet sinne kauppaan tekemään suuria ostoksia juuri aattona? Itse katselin kaupassa nimittäin ihan samaa. Järkyttäviä määriä ihmiset osti ja sitten keskiviikkona samat taas hamstraamassa. Ei kukaan voi syödä tuollaisia määriä, paitsi suurperheet, mutta niitähän suomessa on vähän. Eikös yleisempää ole 1-2 lapsiset perheet, ainakin täällä etelässä. No joo, ei ole minun ongelma, mutta mietin vaan miten hervottomasti sitä ruokaa menee roskiin?mä ostan yleensä isot märt kerrala, ett riitä 2-3 viikoksi. Eipähän tarvii sit käydä kuin vihanneksi ja maitoo täydentämässä. En niin kamalasti tykkää kaupoissa keirtää
Muahhahahaa ei hitto et repesin jyrki the "käteinenhän" se siinä on.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27789795:
jos mulla on sattumoisin olut tilipäivä silloin niin tottakai menen.tuskin menet sinne kauppaan tekemään suuria ostoksia juuri aattona? Itse katselin kaupassa nimittäin ihan samaa. Järkyttäviä määriä ihmiset osti ja sitten keskiviikkona samat taas hamstraamassa. Ei kukaan voi syödä tuollaisia määriä, paitsi suurperheet, mutta niitähän suomessa on vähän. Eikös yleisempää ole 1-2 lapsiset perheet, ainakin täällä etelässä. No joo, ei ole minun ongelma, mutta mietin vaan miten hervottomasti sitä ruokaa menee roskiin?