Hakutulokset

1. E

ostin eilen hollantilaisia mansikoita

Ei niissä hirveästi eroa ole ei. Ei tämä suomalainen kasvihuonemansikka järin erikoiselta maistu. Sitten, kun mansikat tulevat avomaalta, niin silloin niissä on kesän maku.
  2. E

Viralliset jäähyväiset!

Miksi?!? :o :o Multa on jotain ilmeisesti mennyt ohi :/
  3. E

Miks naiset tekee raskaudestaan nykyään ihan järkyttävän numeron?

Mä en kans tajua sellaista yliampumista. Raskaus ei ole sairaus, joten kyllä mä teen ihan samoja juttuja nyt raskaana ollessa, kuin tein ennen raskautumista. Tietty loppuvaiheessa pitää vähän höllentää tahtia. Esikoisesta tiesin, että poika tulossa ja kerroin kyllä ihan avoimesti asiasta, jos...
  4. E

Kuinka paljon ootte pitäny vaatetta vastasyntyneellä vauvalla sisällä?

Mä en yleensä ihmettele toisten tekemisiä, mutta pisti silmään pihalla yksi kaunis ja lämmin päivä, kun naapurin vauvalla oli paksut sisävaatteet päällä ja äiti sulloi vauvan vielä lämpöpussiin ja veti vielä jalkapeitteen sen päälle :/
  5. E

Miksi te juotte muita kuin tuoremehuja?

En mä juokaan. Mä juon itsetehtyä, sokeroimatonta mehua.
  6. E

Salaattien säilyvyys

Mun mielestä kiinankaali on taas :p :p Sopii lämpimiin ruokiin (käytän esim. wokkeihin) ja porkkanaraasteen kanssa sekoitettuna tosi hyvää.
  7. E

Salaattien säilyvyys

Kyllähän ne voi, mutta mun mielestä esim. kurkku vetistyy. Voithan tehdä vaikka osittain valmiiksi ja lisätä kurkun vaikka huomenna?
  8. E

Kuinka paljon ootte pitäny vaatetta vastasyntyneellä vauvalla sisällä?

Ihan on ollut body ja puolipotkarit. Kesävauvalla (tuolloin oli lämmin, toisin kuin nyt) oli body ja shortsit.
  9. E

Tytön tulevassa hoitopaikassa mamuja

Eikä ole muuten minunkaan.
  10. E

Millainen äiti-tytär suhde sinulla on äitisi kanssa?

Erittäin läheinen suhde :heart: Ollaan veljen kanssa saatu haleja, suukkoja, huomiota, syliä ja samanlainen mun äitini on meidän lasten kanssa.
  11. E

Voi veetutus, että mua jurppii nuo känniläiset!

Ennen, kun tuo ostoskeskus rakennettiin tuohon alapuolellemme, niin siinä oli tiheä metsä, jossa nuo känniläiset usein istuskeli. Nyt, kun tuo ostoskeskus valmistui, ovat nuo alkoholistit levittäytyneet ties minne. Joskus istuvat tuossa rapuilla talon edustalla. Äsken istuskelivat tämän...
  12. E

Milloin käyt suihkussa?

Aamuisin olen aina käynyt, lasten kanssa tai ilman. Joskus myös iltaisin.
  13. E

Kysymys kaikille, jotka ovat nähneet kuvani! :)

Aaaa...no, ei kummiskaan tullut moinen mieleen =)
  14. E

Tein eilen elämäni ekat hää- ja rippikakkukoristeet :) *kuva*

Nimenomaan! Hienoja ovat! :flower: Jos mä joutuisin tekemään, niin mä en saisi mitään aikaiseksi - ihan tosi. Ja jos nuo possut näyttää lapsen tekemiltä, niin miltäköhän mun possut näyttäisi? :whistle: :whistle:
  15. E

G: Monta lasta?

Kolme alunperin, sitten toive neljännestä alkoi pikkuhiljaa tulla mieleen ja nyt neljättä odotan ja tämä saa jäädä viimeiseksi.
  16. E

Kysymys kaikille, jotka ovat nähneet kuvani! :)

Ei, vaan että sulle sopii kalju mielettömän hyvin (näin sellaisen kuvan, missä sulla ei ollut tukkaa).
  17. E

yksilapsisessa perheessä voidaan paremmin kuin monilapsisessa.

Tämäkin riippuu ihan vanhemmista mun mielestä. Mun tuttavapiirissä ei ole ainoatakaan keskimmäistä lasta, jotka oireilisivat. Meillä keskimmäinen oli 1,5v, kun kolmonen syntyi eli pieni oli vielä hänkin, mutta isoveikan kanssa (joka oli tuolloin vajaa 4v) olivat mukana vauvan hoidossa (toivat...
  18. E

G: Mitä teillä tänään syödään?

Syötiin perunaa, eilen tehtyjä lihapullia ja kastiketta + kurkkua ja porkkanaraastetta. Päivälliseksi jasmiiniriisiä, kanawokkia + mustikkakeittoa teen.

Yhteistyössä