Hakutulokset

1. E

G: ostatko ALE ruokaa?

Ostaa ne! =) Jotkut rikkaat on oikeasti TOSI pihejä :whistle: Mun isovanhemmat isän puolelta on suht varakkaita, muttei se kyllä missään näy. KAIKKI mahdollinen ruoka ostetaan alesta ja kaikki muukin, mitä ikinä tarvitsevatkaan. Yksi tosi rikas mies koitpuolessa käy kaupoissa ihan vaan...
  2. E

G: Juhannus menuu? Banni päättyi, sen kunniaksi ;)

:laugh: Joo :laugh: No ei... toinen täyttää 60v ja toinen 75v :D
  3. E

G: ostatko ALE ruokaa?

Ostan toki. Selvää säästöä se on =) *muoks. lihatavaraa ostan siis alennuksesta, leipiä tms en.
  4. E

G: Juhannus menuu? Banni päättyi, sen kunniaksi ;)

Me mennään mun vanhemmille maalle ja perjantaina syödään itsetehtyä perunasalaattia, uusia pottuja omasta maasta, kalaa (silliä ja isän savustamaa lohta), makkaraa, lihaa, salaattia, täytettyjä herkkusieniä. Mies laittaa siellä lauantaina afrikkalaista ruokaa (fufua, jauhobanaania...
  5. E

Kertokaas taas yliluonnollisia kokemuksia!

Minä en usko henkimaailman juttuihin, mutta mies uskoo (tai ehkä hän on vähän saanut minuakin "vedettyä" siihen mukaan). Äitini näki unen, jossa hänen sängyn vierellään seisoi kasvoton naishahmo valkoisessa, pitkässä kaavussa. Hahmo ei sanonut mitään, ei tehnyt mitään. Äitini (joka ei...
  6. E

Aikaista lauantai huOmenta !! :)

Huomenta! Heräsin ajoissa itsekin (en kyllä ihan noin aikaisin =)), kävin suihkussa ja nautin aamukahvin hiljaisuudessa. Esikoinen ja kuopus hereillä, keskimmäinen nukkuu yhä (harvinaista, etä näin kauan!). Kauppaan tehdään lähtöä, kunhan poika heräilee. Äiti ja isä tulevat käymään ja...
  7. E

lihasoppa ja pakastaminen

AMEN!!!
  8. E

Makeat "vartaat"?

Ananas, mango, banaani (tummuu kyllä ikävästi)
  9. E

tän päivän ohjelma

Ei mitään :/
  10. E

Näetkö haamua näissä? *kuvia*

Ei näy.
  11. E

Uusi kuva eiliseltä haamuilijalta

:flower: :flower: =)
  12. E

Oudoin kysymys raskauteen liittyen?

Mun mummini totesi mulle, kun odotin kolmatta lastamme, että "Voi, kun niin toivon, että pääsisit jo tuosta taakastasi!" :o
  13. E

G; Jos saisit valita, olisiko ainokainen lapsesi tyttö vai poika?

En tiedä, enkä osaa/halua valita. Mulla on kaksi ihanaa poikaa ja yksi ihana tyttö.
  14. E

ostin eilen hollantilaisia mansikoita

Aijaa...mä en ole vielä törmännyt.
  15. E

Harkitsemme tätä taloa, mielipiteitä?

Ihan kiva noin talona, mutta itse en haluaisi tuollaisessa asua. Mä tykkään vanhoista taloista :heart:
  16. E

Teidän perheen suosikki-laatikkoruoka?

Kaamoskiusaus, johon laitan perunasuikaleita (kuorin ja suikaloin itse, mutta kaupan pakasteet käyvät mainiosti), kuullotettua sipulia, poron- tai saksanhirvikäristystä, suolaa, pippuria ja rutkasti kermaa ja juustoraastetta päälle :p :p :p
  17. E

Ei ole musta toisten kukkaroille, miten siihen muka pystyy?

Mulla on samanlainen äiti (ja isä). Tänne meille kun eksyvät kylään, niin haluavat ruokakauppaan, tekevät omat ostoksensa ja minä omani ja sitten kassalla sanovat, että "pistä tähän samaan meidän ostosten kanssa, me maksetaan". Yritän aina kiemurrella, että kyllä mä maksan meidän ruoat ym, mutta...
  18. E

Lapsen hampaiden heilumisesta kysymys.

Joo, kuuluu niiden. Meijän esikoiselta lähti kaksi alahammasta viime vuonna ja mua ällötti niin kovin, kun poika aina kitkutteli niitä :x Ne oli enää niin vähän loppujen lopuksi kiinni, että kun heitin pojalle kaulurin, joka sitten sattui osumaan hampaisiin, niin toinen niistä lähti...

Yhteistyössä