Oudoin kysymys raskauteen liittyen?

• Viestiketjun aloittaja vauvatulossa
  • Ensimmäinen viesti
vauvatulossa
eli mitä outoa teiltä on kysytty raskauteenne liittyen?
Multa yks kaveri ihan tosissaan kysy että "ai, vieläkö sä meikkaat vaikka oot raskaana?"
Siis mitä ........ öäääh.

hg
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mulla rv 39+4 menossa. Eilen yks tuttu kysyi mut nähdessään, että "et ole vielä laitoksella".. No miltäs vaikuttaa, kasvotusten kun oltiin..
Tää on tällainen retorinen toteamus. Kunhan jotain jutunjuurta kehitteli.

Kaverilta tuli tosi huvittava kommentti kun kerroin olevani raskaana.
Ihan ohimennen totesin, että muuten, meille syntyy syksyllä vauva, niin kaveri totes, että: ai, mistä? :LOL:
No mistäköhän, totesin. Ja monet nauruthan siitä saatiin ja on jo useampikin vuosi saatu :D
Kun esikoinen sitten syksyllä syntyi, toi kaveri kortin jossa oli otsikkona, haikarako niitä lapsia tuo. Ihana.

Muoks, ja ei siis ehkä niin outo, mutta on jäänyt vahvasti mieleen sellasena hyvänä outona kommenttina :)

vieras
Mun mummi sanoi kakkosta odottaessa :"TAASKO?!ONKO NE LESTATIOLAISIA!!!?!" Lapsilla oli 2 vuotta ikäeroa. Ja kolmannen synnytettyäni tokasi mulle et oon kusessa näiden lasten kanssa. Noh, mummi on mummi vaikka voissa paistas.Ei se koskaan tosissaan san o. Ihana topakka savolaismuori :heart:

b
Mä näin yhden sukulaisen sattumalta kaupungilla ja olin ihan viimeisilläni raskaana ja maha siis oli tosi iso. No se sit kysy, että joko sun vauva on syntynyt? Olin vähän hämmästynyt, kun oli vielä kesä ja vähän vaatetta, niin olisi se pitänyt kyllä huomata:)

vieras
Kaksosia ootin niin kysyttiin "Ovatko luomut?" kysyjä kätilö se oli musta luokkaavaa. Meiltä kysyttiin myös et " oliko vahinko?" Johon vastattiin et raskaus ei ollu vahinko mut se niitä tulee kaks oli.

hg
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaksosia ootin niin kysyttiin "Ovatko luomut?" kysyjä kätilö se oli musta luokkaavaa.
Multakin ekassa neuvolassa kysyttiin että onko käytetty mitään hoitoja. Eikös kaikilta kysytä niin? Ei minusta ollenkaan loukkaavaa.

juu
Alkuperäinen kirjoittaja olin tosi kiukkuinen:
"Teetkö vauvan siksi että saat rahaa"
Kysyjänä isäni ja eipä tässä rikastuttu ole :D
myös minulta esikoisen aikaan eräs sukulaistäti tivasi tätä ja oikein LASKI, että paljonko niitä lapsilisiä kertyykään yhteensä...jepjep, lapsestahan ei mitään kuluja tietenkään ole...

Yhteistyössä