ja ihme ne on melkeen paremman makuisia kuin suomalaiset mansikat. kuin hirveesti sit lie säilöntäaineita. no sama se. ei niitä tule kuitenkaa kilotolkulla syötyä
eikö muka?Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä:ja ihme ne on melkeen paremman makuisia kuin suomalaiset mansikat. kuin hirveesti sit lie säilöntäaineita. no sama se. ei niitä tule kuitenkaa kilotolkulla syötyä
täällä ainakin on jo myynnissä avomaan mansikat...Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ei niissä hirveästi eroa ole ei. Ei tämä suomalainen kasvihuonemansikka järin erikoiselta maistu. Sitten, kun mansikat tulevat avomaalta, niin silloin niissä on kesän maku.
mä nyt vaan aattelin tuota kuljetusmatkaa. luulis että se pilaa makua. ja se on kyllä totta, että kannatan suomalaista. hyvin hyvin harvoin ostan ulkolaisia tuotteita. no banaanit ja tällaiset tietty, kun niitä ei täällä kasva. olen ehdottomasti kotimaisen kannattajaAlkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Mut eikös tuo oo hassu juttu... Jos oisit HOllannissa niin ei tulis mieleenkään että ei ostais hollantilaisia mansikoita :xmas:
Aijaa...mä en ole vielä törmännyt.Alkuperäinen kirjoittaja sinttu:täällä ainakin on jo myynnissä avomaan mansikat...Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Ei niissä hirveästi eroa ole ei. Ei tämä suomalainen kasvihuonemansikka järin erikoiselta maistu. Sitten, kun mansikat tulevat avomaalta, niin silloin niissä on kesän maku.