Tein eilen elämäni ekat hää- ja rippikakkukoristeet :) *kuva*

• Viestiketjun aloittaja CC
  • Ensimmäinen viesti
CC
Mitäs tykkäätte?
Hääpari ja rippipojan vanhemmat esittivät toiveensa joiden perusteella askartelin :) hauskaa, mutta ei kovinkaan helppoa kuitenkaan!

http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/2541142/kakun-koristeita-/#commentform

Mielipiteitä saa kertoa!

vieras
mä en sitten voi sille mitääne ttä tollaset marsipaanimössöt näyttää niin hirveeltä ja epähygienisiltä :ashamed:
siis vaivaa olet nähnyt joo, ja ihan kivat silleen, mutta en jotenkin haluis lähellekään lautastani tollasta joka näyttää siltä että sitä on tuntikausia pyöritelty sormissa ja väännetty ja käännetty ja sitten se on jtoenkin tollanen ällökimalteinenkin,niinku olis jo sulanu käsissä :ashamed: anteeks! mut eiköhän kakun tilaajat tykkää kun tollaset toivoi! =)

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en sitten voi sille mitääne ttä tollaset marsipaanimössöt näyttää niin hirveeltä ja epähygienisiltä :ashamed:
siis vaivaa olet nähnyt joo, ja ihan kivat silleen, mutta en jotenkin haluis lähellekään lautastani tollasta joka näyttää siltä että sitä on tuntikausia pyöritelty sormissa ja väännetty ja käännetty ja sitten se on jtoenkin tollanen ällökimalteinenkin,niinku olis jo sulanu käsissä :ashamed: anteeks! mut eiköhän kakun tilaajat tykkää kun tollaset toivoi! =)
Mä ainaki väännän marsipaania kumihanskat kädessä.

Mutta kivoja koristeita ap:lla :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä ainaki väännän marsipaania kumihanskat kädessä.

Mutta kivoja koristeita ap:lla :)
no sitähän ei vieraat tiedä syödessään kakkua =) samalta se silti näyttää.

vieras
ekaksi yritykseksi ihan hyvä,rippikoristeon ihan hieno.Possuista tuo sulhopossuli onjäänyt ehkä hiukan korjaillun näköiseksi,muttaharjoitustahan tuo tarvii ettäalkaa luonnistua muotoilu. Ei paha yritys ollenkaan hääkoristekaan,ehkäsulholleoisvoinut laittaamyös jotain frakkia päälle niin ei olis niin alastoman näköinen eikä epätasaisuudetkaan erottuis niin hyvin :)

arvostan käsintehtyä
Tässä sen näkee, että harva ihminen enää arvostaa käsintehtyä. Kaiken pitää näyttää täydellisen sileältä ja teollisesti valmistetulta, jotta kelpuutetaan! Mun mielestä tosi hienot ja persoonalliset koristeet!
Lyön vetoa, että 90 % teistä ei todellakaan osaisi tehdä yhtä hienoja! Jatka samaan malliin ap!

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja arvostan käsintehtyä:
Tässä sen näkee, että harva ihminen enää arvostaa käsintehtyä. Kaiken pitää näyttää täydellisen sileältä ja teollisesti valmistetulta, jotta kelpuutetaan!
Mä taas ihmettelen sitä (en noita ap:n koristeita mutta muuten) että miksi ihmisten on sitä mieltä, että käsintehdyn pitää jotenkin näyttää "käsintehdyltä" eli yleensä epäsiistiltä. Mä ainakin arvostan nimenomaan sitä, että joku tekee sen käsityönsä huolellisesti. Ei käsintehty ole synonyymi hutiloidulle. Tätä huomaa esim ompelu- ja neuletöissä tosi paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Tässä sen näkee, että harva ihminen enää arvostaa käsintehtyä. Kaiken pitää näyttää täydellisen sileältä ja teollisesti valmistetulta, jotta kelpuutetaan!
Mä taas ihmettelen sitä (en noita ap:n koristeita mutta muuten) että miksi ihmisten on sitä mieltä, että käsintehdyn pitää jotenkin näyttää "käsintehdyltä" eli yleensä epäsiistiltä. Mä ainakin arvostan nimenomaan sitä, että joku tekee sen käsityönsä huolellisesti. Ei käsintehty ole synonyymi hutiloidulle. Tätä huomaa esim ompelu- ja neuletöissä tosi paljon.
Tän kommentti on mun mielestä hieman paksua jo. Siis näyttääkö toi siltä että se on hutiloiden tehty? Et ole tainnut itse koskaan koristeita massasta väsätä.. vaikuttaa vaan siltä. Tai sitten sä olet joku ihmeperfektionisti joka ei koskaan ole tyytyväinen mihinkään.

Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Mä ainakin tykkään noista koristeita. Ihmetyyppejä täällä on kun sanotaan että ekaks yritykseksi ok, mutta vähän heikko esitys..
Siis ei ollenkaan heikko esitys. Mä ainakin katoin että vau, hienoja.
Nimenomaan! Hienoja ovat! :flower:

Jos mä joutuisin tekemään, niin mä en saisi mitään aikaiseksi - ihan tosi.
Ja jos nuo possut näyttää lapsen tekemiltä, niin miltäköhän mun possut näyttäisi? :whistle: :whistle:

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja sunflower20:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Tän kommentti on mun mielestä hieman paksua jo. Siis näyttääkö toi siltä että se on hutiloiden tehty? Et ole tainnut itse koskaan koristeita massasta väsätä.. vaikuttaa vaan siltä. Tai sitten sä olet joku ihmeperfektionisti joka ei koskaan ole tyytyväinen mihinkään.
Jos sä osaat lukea, niin varmaan luet jo kommenttini ensimmäiseltä riviltä, että en ihmettele ap:n koristeita. Kommentoin vaan ton yhden kommentoijan viestiin, jossa annetaan ymmärtää että käsintehty on jotain hutiloitua ja vähän sinnepäin, kun sitä se ei ole.

Minna
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Käsintehdyssä näkyy se, että kyseessä ei ole teollinen tuote. Ei se tarkoita hutiloitua.

Kyllä käsityö saa näkyä.
Mä väännän nyt käsin rautalangasta. Ei ole mitään "kyllä käsityö saa näkyä", käsintehty ei tarkoita sitä että se olisi yhtään sen käsintehdymmän näköinen kuin teollinen tuote. Käsin on usein jopa mahdollista saada paljon siistimpää ja tarkempaa kuin teollisesti.

Yhteistyössä