Tein eilen elämäni ekat hää- ja rippikakkukoristeet :) *kuva*

• Viestiketjun aloittaja CC
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mä en sitten voi sille mitääne ttä tollaset marsipaanimössöt näyttää niin hirveeltä ja epähygienisiltä :ashamed:
siis vaivaa olet nähnyt joo, ja ihan kivat silleen, mutta en jotenkin haluis lähellekään lautastani tollasta joka näyttää siltä että sitä on tuntikausia pyöritelty sormissa ja väännetty ja käännetty ja sitten se on jtoenkin tollanen ällökimalteinenkin,niinku olis jo sulanu käsissä :ashamed: anteeks! mut eiköhän kakun tilaajat tykkää kun tollaset toivoi! =)
Mä ainaki väännän marsipaania kumihanskat kädessä.

Mutta kivoja koristeita ap:lla :)
no sitähän ei vieraat tiedä syödessään kakkua =) samalta se silti näyttää.
pakkoko niitä koristeita on syödä? tuskin nuinkaan isoja koristeita kukaan syö.. vaan ovat nimenomaan koristeita :D

Hienoja ovat.. tuo rippiraamattu on todella söpö :D

ap
Ottaen tosiaan huomioon, että EN OLE AMMATTILAINEN, vaan amatööri, joten en myöskään omista ammattilaisen välineitä ja kaikkia kiille-,koriste- ja väriaineita. Pikkulusikoiden, hammastikkujen ym. avulla ei todellakaan saa yhtä siistiä ja hienoa jälkeä kuin kunnon välineillä. En tiedä, mitä tarkoitetaan sillä, että näyttävät lapsen tekeleiltä. Sitäkö, että kun eivät ole oikean possun näköisiä, vaan ns. piirroshahmon kaltaisia?

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ottaen tosiaan huomioon, että EN OLE AMMATTILAINEN, vaan amatööri, joten en myöskään omista ammattilaisen välineitä ja kaikkia kiille-,koriste- ja väriaineita. Pikkulusikoiden, hammastikkujen ym. avulla ei todellakaan saa yhtä siistiä ja hienoa jälkeä kuin kunnon välineillä. En tiedä, mitä tarkoitetaan sillä, että näyttävät lapsen tekeleiltä. Sitäkö, että kun eivät ole oikean possun näköisiä, vaan ns. piirroshahmon kaltaisia?
minusta se että näyttää lapsen tekemältä tarkoittaa just sitä että mun 9v olis voinu nuo tehdä. ja sen tekemäks ne oliskin ihan hienot.. mä olen aiemminkin kritisoinut sun blogis kuvia yms. mutta koska olen harmaa, minua syytetään kateudesta ja siitä että itse en osaa..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
minusta se että näyttää lapsen tekemältä tarkoittaa just sitä että mun 9v olis voinu nuo tehdä. ja sen tekemäks ne oliskin ihan hienot.. mä olen aiemminkin kritisoinut sun blogis kuvia yms. mutta koska olen harmaa, minua syytetään kateudesta ja siitä että itse en osaa..
Mitä asioita kritisoit mun blogissa? Ja kenen tekeleisiin vertaat mun tekeleitä? Kinuskikissaanko? Joo ei kannata, painitaan AIVAN ERI LUOKISSA!! :D

Gakku
Ihan kivat. On semmonen "käsityön jälki" noissa, mutta ekat kun on, niin arvostelijaraati katsokoon läpi sormiensa! Vaatii kyllä vielä paljon harjoittelua, että saat niistä sellaiset siistit ja särmät.

harmaa
Mitä asioita kritisoit mun blogissa? Ja kenen tekeleisiin vertaat mun tekeleitä? Kinuskikissaanko? Joo ei kannata, painitaan AIVAN ERI LUOKISSA!! :D
täällä palstalla oon antanu palautetta sun kuvista. esim. että kerma on vatkattu liian kovaksi ja siksi jälki ei oo niin kaunista tjmv. mutta kateuttahan se on muiden mielestä. mä en oo vertaamassa niitä mihinkään, mutta kuten sunkin viestistä huomaa, herneet on nenäs ja syvällä...

ap
täällä palstalla oon antanu palautetta sun kuvista. esim. että kerma on vatkattu liian kovaksi ja siksi jälki ei oo niin kaunista tjmv. mutta kateuttahan se on muiden mielestä. mä en oo vertaamassa niitä mihinkään, mutta kuten sunkin viestistä huomaa, herneet on nenäs ja syvällä...
Ja susta huomaa, ettei sun elämäs oo helppoa.

käsintehtyä arvostava
Mun mielestä sellaisilla ihmisillä ei ole varaa arvostella toisia negatiivisesti jotka eivät itse ole kokeilleet tehdä kyseistä juttua eivätkä tiedä mistä on kyse.

vieras
Ja susta huomaa, ettei sun elämäs oo helppoa.
no kyllähän noista kuvista huomaa et jälki on mitä on... se ei varmaan muiden elämästä tee vaikeaa jos joku siitä huomauttaa. :)

hellouta
Jos laittaa kuvia nettiin niin pitää olla valmis myös kritiikkiin. Itse en osaa muotoilla marsipaania tai sokerimassaa kovinkaan hyvin ja luulen että saman tyyppistä räpellystä saisin myös aikaiseksi.

kuka halusi possut?
Toivottavasti possuaihe on sovittu hääparin kanssa. Olisin kauhuissani jos minun pitäisi laittaa hääkakun päälle possuja. Muuten ihan mukavan näköisiä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja kuka halusi possut?:
Toivottavasti possuaihe on sovittu hääparin kanssa. Olisin kauhuissani jos minun pitäisi laittaa hääkakun päälle possuja. Muuten ihan mukavan näköisiä.
Jep. Toiveena oli nimenomaa possupariskunta :D

vieras
Minustakin tuo miesporasa olisi tarvinnut frakin...kylmähän sillä raukalla tulee pelkässä mirrissä :D.
Sulho katsoo morsianta, mutta minne morsian katsoo???! Se olis myös saanut katsoa sulhoa :D

Ensimmäisiksi kakunkoristeiksi nuo on todella hyvät kyhäelmät :)

Harjoitusta vaan paljon

Yhteistyössä