Milloin käyt suihkussa?

• Viestiketjun aloittaja jupi
  • Ensimmäinen viesti
ÄITI
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Miten kauan te suihkussa lutraatte, jos lapset ei sitä aikaa ilman äitiä pärjää?
Mun mielestä on aika edesvastuutonta jättää pienet lapset keskenään..putoamiseen/muuhun tapaturmaan ei vaadita kuin silmänräpäys!

puh
Alkuperäinen kirjoittaja ÄITI:
Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Miten kauan te suihkussa lutraatte, jos lapset ei sitä aikaa ilman äitiä pärjää?
Mun mielestä on aika edesvastuutonta jättää pienet lapset keskenään..putoamiseen/muuhun tapaturmaan ei vaadita kuin silmänräpäys!
No onko sulla lapset aina vieressä? Jos lapset on vaikka omassa huoneessa ja sä käyt keittiössä, kerkeävät he jo siinä ajassa satuttamaan itsensä. Tai kun käyt vaikka kakalla? Kestää sekin kauemmin kun silmänräpäyksen.

Meillä käydään suihkussa iltaisin, niin ja lapset suihkutetaan siinä samalla.
Ei mitään ongelmaa olla koko perheen voimin iltasella suihkussa.

Meillä lapsia on neljä, tosin tuo nuorimmainen kylvetetään vain kerta viikkoon kun ei oikein pääsee vielä likaamaan itseään kun ikää on vähän vajaa 3kk.

Mulla oli ongelmaa löytää aikaa suihkuhetkelle silloin, kun mulla oli 1-vuotias ja vastasyntynyt ja itse olin koko ajan hikinen ja maitoinen:) Onneksi se aika oli melko lyhyt, sittemmin otin aina paaperot suihkuun mukaan. Nyt ihan hiljattain olen myös uskaltanut jättää nuo lapset hetkeksi itsekseenkin ja käynyt pikasuihkussa, esimerkiksi aamupalan aikana kerkeän hyvin, oven jätän auki ja kylppäristä on näköyhteys keittiöön. Yleensä kuitenkin käyn yhä yhdessä lasten kanssa iltaisin, varsinkin nyt kesällä kun lapset on niin likaisia ettei pikasuihkutus välttämättä riitä.

Lisään vielä, että lapset täyttää nyt 3 ja 2 tänä kesänä.

Yhteistyössä