K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hän, miten kukaan on voinut sanoa vielä kertaakaan, ettei mene Ruissiin, kun esiintyjätkään eivät ole olleet selvillä? Kyllä tietenkin menisin, jos Jokerit esiintyisivät siellä. En toki oleta niin, mutta kuvittelet nyt sanojasta omiasi.
Mä harmittelen vain niiden puolesta, jotka olisivat Ruissiin menossa, mutta ovat vanhoja, raihnaisia tai huonojalkaisia ja vip olisi siihen pelastus. Tietenkin aina voi lisätä kuluihin taksin, mutta se ois v tuttanut ainakin itseä tänä vuonna, luoja kiitos ei tarvinnut. Onhan toi nyt ihan ääliö ratkaisu festivaaleilta siirtää lauttaa kauemmas. Iso osa kuitenkin tulee junalla varmaan Turkuun?
Älä harmittele muiden puolesta, muut osaavat hoitaa omat elämänsä ja tulevat nauttimaan Ruissista kuten joka vuonna. :) Mahtava artistikattaus jo, muuten.

vierailija
Tiktokissa just törmäsin yhteen klippiin missä K meni bussiin fanilauman keskeltä ja ihmiset huusi "kiitos" ja siinä muitta mutkitta meni K:n perässä hänen avopuolisonsa siihen bussiin. Pieni ja vaalea, poninhäntäinen. Kivasti pukeutunut, hymyili vähän mut katseen piti alhaalla.
Jotenkin yllätyin et siinä se kuitenkin meni ihan tavallisesti, eikä siinä mitään peitelty tai salailtu hänen olemassaoloaan. Kuten oon kuvitellut et tehdään.

vierailija
Tiktokissa just törmäsin yhteen klippiin missä K meni bussiin fanilauman keskeltä ja ihmiset huusi "kiitos" ja siinä muitta mutkitta meni K:n perässä hänen avopuolisonsa siihen bussiin. Pieni ja vaalea, poninhäntäinen. Kivasti pukeutunut, hymyili vähän mut katseen piti alhaalla.
Jotenkin yllätyin et siinä se kuitenkin meni ihan tavallisesti, eikä siinä mitään peitelty tai salailtu hänen olemassaoloaan. Kuten oon kuvitellut et tehdään.
Oot todella jälkijunassa tän ilmoituksesi kanssa, asia on ruodittu täällä jo pohjia myöten.

vierailija
Mä en kestä miten KAU-NIS Bojan(a) on tässä haastattelussa! 😭😭😜
En nyt siis viittaa että ois naisen näköinen, tosta tuli vain mun uusi hellittelynimi Boitsulle 🥰

vierailija
Sä oot ainoa jolle toi on ongelma. Onneksi et ole menossa Ruissiin tänä vuonna. Pidä hauskaa Dinosaurusrokissa.
No en varmasti ole, eikä tuollaisen tyhmän päätöksen kritisointi tarkoita, että se on mulle ongelma. Harmittelen vain sitä, että tuossa sulaa tuon ”vip”-kuljetuksen hyöty käytännössä lähes täysin pois.
Ellei sitten käytä taksia, mutta kiva jos sellaista ei sit saakaan, jos yöllä kiire junalle etc.

vierailija
No en varmasti ole, eikä tuollaisen tyhmän päätöksen kritisointi tarkoita, että se on mulle ongelma. Harmittelen vain sitä, että tuossa sulaa tuon ”vip”-kuljetuksen hyöty käytännössä lähes täysin pois.
Ellei sitten käytä taksia, mutta kiva jos sellaista ei sit saakaan, jos yöllä kiire junalle etc.
On se jo vippiä ettei tarvi via dolorosaa maleksia. Sekin päättyy vasta Ruissalon sillalle ja siitä pitää siirtyä keskustaan.

vierailija
K on alusta asti elänyt avoimesti puolisonsa kanssa normaalia elämää ja monet fanit ovat avopuolison nähneet hänen mukanaan. K ei vain tuo puolisoaan mitenkään esiin somessa tai julkisuudessa, mutta ei hän puolisoaan muuten salaile. Mikä tässä on edelleen niin vaikeaa ymmärtää.

vierailija
Miksi väität vastaan kun kirjoittaja on jo siinä tukkijätkäficissään sanonut hakevansa paljon tietoa aiheesta? Kirjoittaminen vaatii paljon sellaista näkymätöntä työtä joka ei lukijalle näy mutta tekee tarinasta uskottavan. Ja nyt ei ole puhe mistään portaiden lukumäärästä, et taida ymmärtää pointtia.
Tietäisittepä vain, miten paljon esim toimittajat tekevät työtä yhden lukijasta pieneltä tuntuvan jutun eteen. Todella paljon.

Yhteistyössä