Kysymys kaikille, jotka ovat nähneet kuvani! :)

• Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
Sone Sinful
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
entä jos oikeasti miettisit miksi tätä teet, etkä yrittäisi huumorilla siirtää asiaa sivuun?
Ei mun tartte sitä miettiä! Teen tätä viihdyttääkseni itseäni ja kanssapalstalaisiani! Vaikka kaikille tämä ei ikävä kyllä ole viihdettä.. :/
Miulle on viihdettä, tosi kiva katella siun kuvia kun näkee hyviä tuloksia! Monelle se antaa toivoa ja uskoa siihen että on mahdollista laihtua ja näyttää sikahyvältä kunhan vaan tekee töitä paljon sen eteen :flower:

Kyllähän moni varmasti ärsyyntyy - kateudesta

:D

pakko tunnustaa, kyllä se kävi mielessä!
tuli sellanen rekkalesbo mieleen. ( eikä pahalla ketään kohtaan ) :ashamed:

Mutta nyt kun on lukenut enemmänkin apeen kommentteja niin en kyllä enää ajattele niin, kuva ei kerro koko totuutta.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja huh hah:
Olen miettinyt samaa,
aika ihmeellinen tarve kysellä täältä mielipiteitä vartalostaan, jatkuvasti vailla jotain palautetta ja mielipidettä. Aloitukset on aina ulkonäköön liittyviä. Ilmeisesti kyseisen henkilön elämä ja maailma pyörii oman navan ja ulkonäön ympärillä.
Ei mulla ole mitään tarvetta, voi kai asioita tehdä ihan huvikseenkin. Ja en vain viitti tuoda julki tänne mitään vakavia asioita tai perheemme omia juttuja. Lisäksi mulla on kova treeni ja tiukka dieetti menossa, joten onko ihme jos semmoset asiat pyörii mulla päässä.

Melkein aina kun laitan kuvan, laitan sen vain jotta voitte sitä naureskella tai kauhistella. Mielipidettä en ole kysynyt kovinkaan usein.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja Sone Sinful:
Miulle on viihdettä, tosi kiva katella siun kuvia kun näkee hyviä tuloksia! Monelle se antaa toivoa ja uskoa siihen että on mahdollista laihtua ja näyttää sikahyvältä kunhan vaan tekee töitä paljon sen eteen :flower:

Ja ihan varmasti ärsytän vielä jatkossakin, tukka-, tatska- ja muilla kuvilla! Miten joillekin sais jakeluun, että kuvalinkkejä ei ole pakko avata?! :D

Sone Sinful

Ja ihan varmasti ärsytän vielä jatkossakin, tukka-, tatska- ja muilla kuvilla! Miten joillekin sais jakeluun, että kuvalinkkejä ei ole pakko avata?! :D
Nii-in =) Kyse onkin siitä että ne tahtoo ärsyyntyä ;)

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja dsd:
Tämä on KESKUSTELU-palsta. Tää aloittaja pitää tätä KUVApalstana suurimmaksi osaksi aikaa. Hänen KUVISTAAN pitää siis ilmeisesti keskustella....
No kyllä tänne muutkin on laittaneet kuvia. Eikä mun kuvista tarvi keskustella, eikö sultakaan enää parempaa irtoa??! :D

qsS
Alkuperäinen kirjoittaja dsd:
Tämä on KESKUSTELU-palsta. Tää aloittaja pitää tätä KUVApalstana suurimmaksi osaksi aikaa. Hänen KUVISTAAN pitää siis ilmeisesti keskustella....
No kyllä tänne muutkin on laittaneet kuvia. Eikä mun kuvista tarvi keskustella, eikö sultakaan enää parempaa irtoa??! :D
Alkaa pikkuhiljaa jutut loppua, kun sinä jaksat päivä toisensa jälkeen jatkaa samaa vanhaa paskaa. Hankkisit elämän niin ei tarvis täällä palstalla ruinata mielipiteitä.

dfsa
Alkuperäinen kirjoittaja Vinkuiita:
Höh, musta on vaan hauska nähdä erilaisten ihmisten (palstalaisten) kuvia. Ehkä mussa on sitten jotain tirkistelijän vikaa, kun ei ärsytä yhtään :D ainakaan vielä ;)
Joo, jos kerran tai pari laittaa kuvansa, mutta tää laittaa aika useesti...Että on jo nähty!!!!

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja qsS:
Alkaa pikkuhiljaa jutut loppua, kun sinä jaksat päivä toisensa jälkeen jatkaa samaa vanhaa paskaa. Hankkisit elämän niin ei tarvis täällä palstalla ruinata mielipiteitä.
No mikset itsekin tekis jotain kehittävämpää? Älä avaa sellaisia ketjuja, joiden aloittaja on She-na.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja dfsa:
Joo, jos kerran tai pari laittaa kuvansa, mutta tää laittaa aika useesti...Että on jo nähty!!!!
Onko ne linkit pakko avata?? :headwall: En laita suoria kuvia, ettei kukaan joudu vastoin tahtoaan näkemään!!!!!!

ok

Jos muhun viittaat (sanoin että ihmetyttää nää alituiset ulkonäköaloitukset sulta) niin tiedän kyllä ettei ole pakko avata. Mutta kun nyt niitä laitat ja selvästi niistä haluat keskustella, niin ei, ensimmäinen ajatukseni ei ollut että tuo on lesbo, mutta nykyään mietin onko sulla joku syömishäiriö tai kehonkuvahäiriö tai jotain.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja ok:
Jos muhun viittaat (sanoin että ihmetyttää nää alituiset ulkonäköaloitukset sulta) niin tiedän kyllä ettei ole pakko avata. Mutta kun nyt niitä laitat ja selvästi niistä haluat keskustella, niin ei, ensimmäinen ajatukseni ei ollut että tuo on lesbo, mutta nykyään mietin onko sulla joku syömishäiriö tai kehonkuvahäiriö tai jotain.
Syömishäiriöinen olen.. :(

Maiju
Alkuperäinen kirjoittaja dfsa:
Onko ne linkit pakko avata?? :headwall: En laita suoria kuvia, ettei kukaan joudu vastoin tahtoaan näkemään!!!!!!
Ei se sitä tarkoita, että olisi linkit avannut :whistle:
Tyhmäkin tajuaa, että linkin takana on kuvasi :headwall:

hellsbells
Ei.

En ole ajatellu että ootkohan lesbo :) Itellänikin on ollut kalju pää, ihan vaihtelun vuoksi vaan, joten tiedän että melkosen monen eka miete kaljusta naisesta on , että hää on lepakko. Kumma juttu kyl. o_o

Yhteistyössä