czz
Alkuperäinen kirjoittaja haukotus:Palstallakin on oltava omat pikkujulkkiksensa. Jostain syystä Kurhisetkin haluavat aika-ajoin seiskaan...
Tässähän on oikein julkkis ja esimerkki meille kaikille.
Alkuperäinen kirjoittaja haukotus:Palstallakin on oltava omat pikkujulkkiksensa. Jostain syystä Kurhisetkin haluavat aika-ajoin seiskaan...
Kiitos. Kyllä tässä pitää tarkkana olla, ettei lähe käsistä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja ejk:Ap:lla on jonkinsortin pakkomielle kroppaansa nyt muokata , toivottavasti ei mene yli tuo homma ( riski siihen on kun miettii sairastamistaustaa ). Toivottavasti pysyt terveenä !
Itse en tykkää bodatuista kropista naisilla ja Ap on mun silmään kovannäkönen nainen. Mutta että lesboko ? Never
Nimenomaan. Anorektion huomion kipeyttä, kokoajan jonkun pitää olla kertomassa, että kroppa on hyvä ja laiha ja timmi ja ja ja ja....Muuten ei ole tyytyväinen. Itseään pitää peilata ja kuvata jatkuvasti ->anorektikon oirekuva.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:jotainhan tuokin sun kehonkuvasta kertoo ja tarpeesta saada palautetta ja huomiota ja olla jollain lailla näkyväAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Olen entinen anorektikko ja buliimikko, en tällä hetkellä pode kumpaakaan. Vielä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kannattaa ottaa tosissaan. Aivot tarvitsee ravintoa, ihan niinkuin muukin elimistö toimiakseen.
Alkuperäinen kirjoittaja dsd:Nimenomaan. Anorektion huomion kipeyttä, kokoajan jonkun pitää olla kertomassa, että kroppa on hyvä ja laiha ja timmi ja ja ja ja....Muuten ei ole tyytyväinen. Itseään pitää peilata ja kuvata jatkuvasti ->anorektikon oirekuva.Alkuperäinen kirjoittaja ahaa:jotainhan tuokin sun kehonkuvasta kertoo ja tarpeesta saada palautetta ja huomiota ja olla jollain lailla näkyväAlkuperäinen kirjoittaja She-na:Olen entinen anorektikko ja buliimikko, en tällä hetkellä pode kumpaakaan. Vielä.Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Kannattaa ottaa tosissaan. Aivot tarvitsee ravintoa, ihan niinkuin muukin elimistö toimiakseen.
Miksi jonkun pitäisi mulle sanoa että kroppa on hyvä? Ja jos joku sanoo mua laihaksi, se on loukkaus eikä kohteliaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja dsd:Nimenomaan. Anorektion huomion kipeyttä, kokoajan jonkun pitää olla kertomassa, että kroppa on hyvä ja laiha ja timmi ja ja ja ja....Muuten ei ole tyytyväinen. Itseään pitää peilata ja kuvata jatkuvasti ->anorektikon oirekuva.
Lööppi:Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Miksi jonkun pitäisi mulle sanoa että kroppa on hyvä? Ja jos joku sanoo mua laihaksi, se on loukkaus eikä kohteliaisuus.Alkuperäinen kirjoittaja dsd:Nimenomaan. Anorektion huomion kipeyttä, kokoajan jonkun pitää olla kertomassa, että kroppa on hyvä ja laiha ja timmi ja ja ja ja....Muuten ei ole tyytyväinen. Itseään pitää peilata ja kuvata jatkuvasti ->anorektikon oirekuva.
Tää homma on lähteny niin pahan kerran nyt käsistä ja ulottuu kaikkeen, joka ikiseen ketjuun minkä aloitan tai mihin osallistun. Oli aihe mikä tahansa, kommentti mikä vain mistä vain kenelle vain. Mie en jaksa enää..
Sori kun oon tunkenu idioottina kuvia ja sori kun oon edes palstaillu. Tästä lähtien ei tule kuvan kuvaa, ei viestin viestiä kuin yhteen tiettyyn ketjuun.
Heippa kaikki, mukavaakin oli toisinaan!
:wave:
Tai eikö ole tärkeintä' se, että on itse tyytyväinen siihen miltä näyttää sanoi kuka tahansa mitä tahansa tai näytti miltä tahansa...ja että on varma, että sellaisena myös kelpaa muille ... sitä kutsutaan itsetunnoksiAlkuperäinen kirjoittaja Marii:Ei vissiin tullut tarpeeksi hyvää palautetta.
Eikö tärkein ole kuitenkin kaikki ne kommentit mitä miehesi sanoo? Ei tulisi mieleenikään tulla tänne kyselemään kommentteja ulkonäöstäni. Kysele omilta kavereiltasi.
Sekin =)Alkuperäinen kirjoittaja :):Tai eikö ole tärkeintä' se, että on itse tyytyväinen siihen miltä näyttää sanoi kuka tahansa mitä tahansa tai näytti miltä tahansa...ja että on varma, että sellaisena myös kelpaa muille ... sitä kutsutaan itsetunnoksiAlkuperäinen kirjoittaja Marii:Ei vissiin tullut tarpeeksi hyvää palautetta.
Eikö tärkein ole kuitenkin kaikki ne kommentit mitä miehesi sanoo? Ei tulisi mieleenikään tulla tänne kyselemään kommentteja ulkonäöstäni. Kysele omilta kavereiltasi.
ootko käyny lasik-leikkauksessa?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:oletko laittanut uuden kuvan? Eilen olin täysin poissa pelistä kun en nähnyt mitään lähelle leikkauksen jälkeen...nyt nenällä on Tiimarin halpislasit että edes jotenkin näkee lukea ja kirjoittaa, kun vasta 4-5 viikon päästä leikkauksesta lekuri voi määrätä oikeat lukulasit.
Kauas kyllä näen sitäkin paremmin =) Ulkona liikkuessa en enää laseja tarvitse
no en lasik-leikkauksessa mutta likinäkö on korjattu nyt vasemmasta silmästä, viikon päästä on vuorossa oikeaAlkuperäinen kirjoittaja mä:ootko käyny lasik-leikkauksessa?Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:oletko laittanut uuden kuvan? Eilen olin täysin poissa pelistä kun en nähnyt mitään lähelle leikkauksen jälkeen...nyt nenällä on Tiimarin halpislasit että edes jotenkin näkee lukea ja kirjoittaa, kun vasta 4-5 viikon päästä leikkauksesta lekuri voi määrätä oikeat lukulasit.
Sä nyt sekoitat oikean narsismin ja muotisana narsismin!Alkuperäinen kirjoittaja Sitä ei voi parantaa:Kyllä käy sääliiksi tuo She-na. Narsisimi on sairaus ja nyt on kyse siitä. Tuli palstalle pää täynnä toivoa vaan sai todeta etteivät kaikki olekaan yhtämieltä hänestä tai ulkonäöstä. Ja todellakaan en usko että ko henkilö lopettaisi palstailua, vähintään tekee uuden nikin tai muuttuu harmaaksi.
ei jumalauta. että ihan eka lause tässä sun tekstissä liippasi ap:n aloitusta, sitten meni taas niin omanapaiseksi kuten Marylla yleensä.Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:oletko laittanut uuden kuvan? Eilen olin täysin poissa pelistä kun en nähnyt mitään lähelle leikkauksen jälkeen...nyt nenällä on Tiimarin halpislasit että edes jotenkin näkee lukea ja kirjoittaa, kun vasta 4-5 viikon päästä leikkauksesta lekuri voi määrätä oikeat lukulasit.