-Jonttu-
No ei kyllä ollut. Ekana vaan ajattelin, että miten sulla on pysynyt hiusväri niin hyvin
OPlen luullut niin joo kun kommentoit aina sen toisen kaljupään ketjuihin että ihana muruni tms.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Oliko ensimmäinen ajatuksesi kuvastani, että "tuo on lesbo"?
Eiku nyt meni väärin.. sekasin sut johonkin toiseen.. Sun kuvaa en olekaan nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:No ei kyllä ollut. Ekana vaan ajattelin, että miten sulla on pysynyt hiusväri niin hyvin
niinpäniin...uskoo ken tahtooAlkuperäinen kirjoittaja She-na:I do. Tai no en oikeesti välitä, kunhan huvikseni heitin kysymyksen!Alkuperäinen kirjoittaja Salla:Who cares?
tätäkään en käsitä et miks pitää hanitella ja murutella...vaik kuinka olis kavereita ni...plaahAlkuperäinen kirjoittaja totuus:OPlen luullut niin joo kun kommentoit aina sen toisen kaljupään ketjuihin että ihana muruni tms.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Oliko ensimmäinen ajatuksesi kuvastani, että "tuo on lesbo"?
It's a dirty job but somebody's gotta do it!Alkuperäinen kirjoittaja ok:Ei ollut. Ja muakin ihmetyttää nää jatkuvat ulkonäköaloitukset ap:lta.
Ei tarvi anteeksi pyydellä tommosta!Alkuperäinen kirjoittaja K:näin minäkin aattelin...anteeksi.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Ei se, mutta että onpa hirvee!
entä jos oikeasti miettisit miksi tätä teet, etkä yrittäisi huumorilla siirtää asiaa sivuun?Alkuperäinen kirjoittaja She-na:It's a dirty job but somebody's gotta do it!Alkuperäinen kirjoittaja ok:Ei ollut. Ja muakin ihmetyttää nää jatkuvat ulkonäköaloitukset ap:lta.
No kun se on mun ihana muruni!Alkuperäinen kirjoittaja totuus:OPlen luullut niin joo kun kommentoit aina sen toisen kaljupään ketjuihin että ihana muruni tms.
Eiköhän tällä palstalla ole liian vähän huumoria.Alkuperäinen kirjoittaja ??:entä jos oikeasti miettisit miksi tätä teet, etkä yrittäisi huumorilla siirtää asiaa sivuun?Alkuperäinen kirjoittaja She-na:It's a dirty job but somebody's gotta do it!Alkuperäinen kirjoittaja ok:Ei ollut. Ja muakin ihmetyttää nää jatkuvat ulkonäköaloitukset ap:lta.
Eikö? Varsinkaan täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ei kai sitä ulkonäön perusteella ihmistä kategorioida.
No ei tää mikään uskon asia ole, itse kyllä tiedän mistä välitän ja mistä en. Ja luuletko etten olisi naisellinen jos mua haittais jotku lesboepäilyt?Alkuperäinen kirjoittaja just:niinpäniin...uskoo ken tahtoo
Ei mun tartte sitä miettiä! Teen tätä viihdyttääkseni itseäni ja kanssapalstalaisiani! Vaikka kaikille tämä ei ikävä kyllä ole viihdettä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja ??:entä jos oikeasti miettisit miksi tätä teet, etkä yrittäisi huumorilla siirtää asiaa sivuun?
En ole kertaakaan eläissäni sanonut missään kenellekään, että minulla olisi hyvännäköiset lihakset! Ja vaikka joskus moiset olisikin, en sanoisi sittenkään. Ja en viitsi muitten asioita täällä levitellä, siksi on "turvallista" puhua itsestään!Alkuperäinen kirjoittaja mie:Mua häiritsee kun sä puhut aina ja vaan itsestäsi, ja siitä miten hyvännäköiset lihakset sinulla on. Entiiä, mutta häiritsee silti. Lesboudesta en ossoo sanoa mitään.
No kyllä kai jotkut. Olen minä kuvasi nähnyt, mutta mieleen tuli vain, että olet persoonallinen tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja She-na:Eikö? Varsinkaan täällä?Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Ei kai sitä ulkonäön perusteella ihmistä kategorioida.