Kysymys kaikille, jotka ovat nähneet kuvani! :)

• Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
teinix
Alkuperäinen kirjoittaja totuus:
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Oliko ensimmäinen ajatuksesi kuvastani, että "tuo on lesbo"? :D
OPlen luullut niin joo kun kommentoit aina sen toisen kaljupään ketjuihin että ihana muruni tms.
tätäkään en käsitä et miks pitää hanitella ja murutella...vaik kuinka olis kavereita ni...plaah

vieras
Sinänsä ihmetytä AP:n tälläiset avaukset,kun, mikäli nyt oikein muistan, enkä sotke kehenkään toiseen.niin eikös tämä ap ole tehnyt aikamoisen urakan painonpudotuksessa ? Jos näin, niin kyllä olisin minäkin vastaavassa tilanteessa aivan uuden ulkomuotoni lumoissa.Niin, ja vastaus kysymykseesi ap...EN ole saanut sellaista käsitystä sinusta että olisit lesbo.

quote="ok"]Ei ollut. Ja muakin ihmetyttää nää jatkuvat ulkonäköaloitukset ap:lta. [/quote]

mie
Mua häiritsee kun sä puhut aina ja vaan itsestäsi, ja siitä miten hyvännäköiset lihakset sinulla on. Entiiä, mutta häiritsee silti. Lesboudesta en ossoo sanoa mitään.

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja ??:
entä jos oikeasti miettisit miksi tätä teet, etkä yrittäisi huumorilla siirtää asiaa sivuun?
Ei mun tartte sitä miettiä! Teen tätä viihdyttääkseni itseäni ja kanssapalstalaisiani! Vaikka kaikille tämä ei ikävä kyllä ole viihdettä.. :/

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Mua häiritsee kun sä puhut aina ja vaan itsestäsi, ja siitä miten hyvännäköiset lihakset sinulla on. Entiiä, mutta häiritsee silti. Lesboudesta en ossoo sanoa mitään.
En ole kertaakaan eläissäni sanonut missään kenellekään, että minulla olisi hyvännäköiset lihakset! Ja vaikka joskus moiset olisikin, en sanoisi sittenkään. Ja en viitsi muitten asioita täällä levitellä, siksi on "turvallista" puhua itsestään! :)

olis ollu kiva että niitä kuvia olis laitettu tähän ketjuun kun niistä kuvista kerran keskustellaan mutta nyt kun muistan sen yhden ketjun missä oli ennen ja jälkeen kuvat laihtumisesta ym niin ei mulla tullu mieleen että oot lesbo mutta vaan kovin miehisen tai kovan näköinen vaikka en nyt tarkoita et se olis automaattisesti huono asia vaan voi olla ihan persoonallinen osa ja sopia kokonaisuuteen. voi tietty olla myös osoitus huonosta itsetunnosta tai jostain muusta keskeneräisestä asiasta Vaikea sanoa kun en paremmin tunne, mutta tuon kuvan perusteella en osaa muodostaa kovin kummoisia päätelmiä

huh hah
Olen miettinyt samaa,
aika ihmeellinen tarve kysellä täältä mielipiteitä vartalostaan, jatkuvasti vailla jotain palautetta ja mielipidettä. Aloitukset on aina ulkonäköön liittyviä. Ilmeisesti kyseisen henkilön elämä ja maailma pyörii oman navan ja ulkonäön ympärillä.

vieras
Täytyy sanoa ettei mulle oo kenenkään kuvasta tullut mieleen lesbo. Ne lesbot joita itse tunnen ovat kyllä niiiiiin yltiönaisellisia, kaukana jostain lesbostereotypiasta.

Yhteistyössä