Kysymys kaikille, jotka ovat nähneet kuvani! :)

• Viestiketjun aloittaja She-na
  • Ensimmäinen viesti
siv
Alkuperäinen kirjoittaja She-na:
Alkuperäinen kirjoittaja Narkissos vai epävarma?:
Aika tiukka kommentti edellisellä, mutta oikeesti, etkö saa mistään muualta ulkonäöstäsi palautetta kuin täältä?
Kyse oli lesboudesta, ei ulkonäöstä. Ja ainoa jolta saan palautetta on mieheni, eikä hän osaa muuta kuin kehua! :D
Tuota, jos kysymys kuuluu "kun näit kuvani ---", niin eikö kyse ole nimen omaan ulkonäöstä!?!

En kyllä ap:n kohdalla ole ikinä niin ajatellut, mutta ap:lla on sen verran naiselliset kasvot että sopii hyvin lyhyet hiukset (paksut huulet jne.) Mutta jos on erittäin lyhyet hiukset ja näyttää.... ei niin naisellisesta, niin sitten kyllä tulee mieleen heti rekkis :ashamed:

hmm
Alkuperäinen kirjoittaja dsaa:
Juu, tainnu toi syömishäiriö ja kuvien laittaminen ja bodaus viedä viimesetkin aivosolut. Jos ei aivot saa ravintoa, ei ne myöskään toimi. Ihan vinkkinä.
Kiitos vinkistä.. :( :'(
Kannattaa ottaa tosissaan. Aivot tarvitsee ravintoa, ihan niinkuin muukin elimistö toimiakseen.

.--.
Ensimmäinen ajatus kuvista ei ole ollut "tuo on lesbo". Kuvaketjuja ja keskusteluja sen verran nähneenä täytyy myös hieman ihmetellä, että miksi ap:lle ulkonäkö on niin tärkeää. Joku tässä ketjussa puhui, että ap voi olla eräänlainen motivaattori toisille ja ap:n laihdutusurakka osoittaa että laihtuminen ja hyvä kroppa (sehän ap:lla kuitenkin on, sitä en kiellä missään tapauksessa) on mahdollista. Toisaalta onko ap paras esimerkki laihtumisessa jos laihtumisen jälkeenkin käsitys omasta kehosta ja itsestä tuntuu hieman epävarmalta?

She-na
Alkuperäinen kirjoittaja .--.:
Ensimmäinen ajatus kuvista ei ole ollut "tuo on lesbo". Kuvaketjuja ja keskusteluja sen verran nähneenä täytyy myös hieman ihmetellä, että miksi ap:lle ulkonäkö on niin tärkeää. Joku tässä ketjussa puhui, että ap voi olla eräänlainen motivaattori toisille ja ap:n laihdutusurakka osoittaa että laihtuminen ja hyvä kroppa (sehän ap:lla kuitenkin on, sitä en kiellä missään tapauksessa) on mahdollista. Toisaalta onko ap paras esimerkki laihtumisessa jos laihtumisen jälkeenkin käsitys omasta kehosta ja itsestä tuntuu hieman epävarmalta?
En ole yhtään epävarma kehostani, tiedän tasan tarkkaan millainen se on. Se on hyvällä alulla siihen, mitä joskus haluan sen olevan. Ja jopa tähän "välitilanteeseen" olen aika tyytyväinen, virheineen ja puutteineen.

ejk
Ap:lla on jonkinsortin pakkomielle kroppaansa nyt muokata , toivottavasti ei mene yli tuo homma ( riski siihen on kun miettii sairastamistaustaa ). Toivottavasti pysyt terveenä ! :)
Itse en tykkää bodatuista kropista naisilla ja Ap on mun silmään kovannäkönen nainen. Mutta että lesboko ? Never :D

rt
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Kannattaa ottaa tosissaan. Aivot tarvitsee ravintoa, ihan niinkuin muukin elimistö toimiakseen.
Olen entinen anorektikko ja buliimikko, en tällä hetkellä pode kumpaakaan. Vielä.
Miten niin vielä? Onko siis tuloillaan vai?
eiköhän hän meinannut sitä että syömishäiriö on vähän niinkuin alkoholismi, siitä ei tunnu koskaan täysin parantuvan ja se voi 'yllättää' joskus vuosienkin päästä uudestaan. ja vielä kun elääkseen on pakko syödä, toisin kuin juoda alkoholia.

ahaa
Olen entinen anorektikko ja buliimikko, en tällä hetkellä pode kumpaakaan. Vielä.
jotainhan tuokin sun kehonkuvasta kertoo ja tarpeesta saada palautetta ja huomiota ja olla jollain lailla näkyvä

Yhteistyössä