Pitääkö mun korvata kaverille jotain? Pliis mielipiteitä!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pyysin kaveria tuomaan laivalta mulle puuterin joka maksoi about 30e. No kaveri on sen jossain vaiheessa tiputtanut kun puuteri oli mennyt ihan pieniksi murusiksi :(

Kaveri ehdotti että maksaisin puolet puuterin hinnasta. Harmittaa maksaa puuterista jota en voi käyttää, mutta kaverisuhteen säilymiseksi on kai se maksettava kun hänelläkin menee saman verran rahaa hukkaan (puuteria ei pysty käyttämään enää).

Paska tuuri molemmilla.

-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Miksei pysty käyttämään?
Ensinnäkin osa puuterista valuu päälle ja lattialle vaikka kuinka varovainen olisi sitä avatessa. Toisekseen ei se levity tasaisesti murustuneena
Vaihdat sen toiseen purnukkaan. Aivan hyvin voi käyttää rikkoontunutta puuteria, ostat vaan sellaisen vipan millä levittyy tasaisesti.

Ja maksaisin kaverisi ehdottamat 15 ?. Minusta se on kohtuullista.

hei
Sinäkö se olit, joka vasta eilen kyseli kannattaako pyytää kaveria tuomaan mitään laivalta? Hoho. Eli kaveri oli ensin kysynyt tuoko jotain vai oma-aloitteisestiko pyysit?

Ikävämpi juttu, mutta kaitpa sun on puolet maksettava. Etenkin, jos itse pyysit tuomaan. Yrittäisin vielä käyttää tota.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja alma:
Miksei pysty käyttämään?
Ensinnäkin osa puuterista valuu päälle ja lattialle vaikka kuinka varovainen olisi sitä avatessa. Toisekseen ei se levity tasaisesti murustuneena
Millä sä sitä puuteria oikein levität?
Mitä ihmeen kysymyksiä, tietysti sillä meikkisienellä mikä siinä (cliniquen) mukana tulee.

-Jonttu-
Miksei pysty käyttämään?
Mitä ihmeen kysymyksiä, tietysti sillä meikkisienellä mikä siinä (cliniquen) mukana tulee.
No heität sen sienen menemään, ja ostat vipan!

ap
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sinäkö se olit, joka vasta eilen kyseli kannattaako pyytää kaveria tuomaan mitään laivalta? Hoho. Eli kaveri oli ensin kysynyt tuoko jotain vai oma-aloitteisestiko pyysit?

Ikävämpi juttu, mutta kaitpa sun on puolet maksettava. Etenkin, jos itse pyysit tuomaan. Yrittäisin vielä käyttää tota.
Kyllä sitä joten kuten pystyy ehkä käyttämään, mutta käyttöikä puolet lyhyempi kun sitä menee paljon hukkaan joka avauksella... Maksan siis puolet. Niin ja en kysellyt täällä aiemmin yhtään mitään tähän asiaan liittyvää :)

ap
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Miksei pysty käyttämään?
No heität sen sienen menemään, ja ostat vipan!
Ei toi ole jauhepuuteria niin ei sitä saa vipalla levitettyä, ei se ihan niin hienoa murua ole... taitaa olla meikkivoidepuuteria.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

Kyllä sitä joten kuten pystyy ehkä käyttämään, mutta käyttöikä puolet lyhyempi kun sitä menee paljon hukkaan joka avauksella... Maksan siis puolet. Niin ja en kysellyt täällä aiemmin yhtään mitään tähän asiaan liittyvää :)
Laita se eri purnukkaan. Isompaan.

Ikävämpi tapaus. Ottaa varmaan kaveriakin päähän. Mutta kohtuullista on puolittaa tuska!

Itse ostin kerran Joe Blascon kivipuuterin ja tietty se käsilaukkuun heti ja illalla sitten ihastelin sitä, niin tiputin sen kivilattialle!! Ei yhtään harmittanut, ei ei ei.

Yhteistyössä