Pitääkö mun korvata kaverille jotain? Pliis mielipiteitä!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mä en kehtais pyytä rahaa jos olisin sen tiputtanut.. ja en haluis maksaakaan,, et sä ollut paikalla kun hän sen tiputti... vähän kohtuutonta pyytää rahaa siitä mitä ei saanut tavallaan..

Lissu
Mä maksaisin puuterin kokonaan, koska kyllä sitä pystyy vielä käyttämään. Tuskin kaveri sitä tahallaan pudotti. En kyllä ikinä toisi enää kenellekään mitään laivalta jos joutuisin sen itse maksamaan, vaikka sitten vahingossa olisi pudonnut. Tai no jos olisi vaikka viinipullo säpäleinä niin eri juttu, mutta kun tuo puuteri ei ole tosiaan käyttökelvoton.

hei
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Sinäkö se olit, joka vasta eilen kyseli kannattaako pyytää kaveria tuomaan mitään laivalta? Hoho. Eli kaveri oli ensin kysynyt tuoko jotain vai oma-aloitteisestiko pyysit?

Ikävämpi juttu, mutta kaitpa sun on puolet maksettava. Etenkin, jos itse pyysit tuomaan. Yrittäisin vielä käyttää tota.
Kyllä sitä joten kuten pystyy ehkä käyttämään, mutta käyttöikä puolet lyhyempi kun sitä menee paljon hukkaan joka avauksella... Maksan siis puolet. Niin ja en kysellyt täällä aiemmin yhtään mitään tähän asiaan liittyvää :)
Okei. Ja mistä toi "hoho" tonne tuli??? Ei ollut tarkoitus!

Yhteistyössä