Salaattien säilyvyys

Ammattilainen
En tekis tänään. Voithan pilkkoa ja esivalmistella kaikki ja sekoitta huomenna. Riisin ja tonnikalan ja aurinkokuivatut tomaatit voit sekoitaakin jo tänään, ja sit ne vihreät sinen sekaan huomenna.

Btw. miksi käytät kiinakaalta? mun mielestä se ei ole ihmisravinnoksi sopivaa olenkaan. :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:
En tekis tänään. Voithan pilkkoa ja esivalmistella kaikki ja sekoitta huomenna. Riisin ja tonnikalan ja aurinkokuivatut tomaatit voit sekoitaakin jo tänään, ja sit ne vihreät sinen sekaan huomenna.

Btw. miksi käytät kiinakaalta? mun mielestä se ei ole ihmisravinnoksi sopivaa olenkaan. :x
Mun mielestä jäävuorisalaatti on ihan kauheeta :x

Alkuperäinen kirjoittaja Ammattilainen:

Mun mielestä kiinankaali on taas :p :p Sopii lämpimiin ruokiin (käytän esim. wokkeihin) ja porkkanaraasteen kanssa sekoitettuna tosi hyvää.

Yhteistyössä