Hakutulokset

1. I

Moniko täällä lopettanut polttamisn raskauden ja imetyksen ajaksi?

Molemmissa raskauksissa on tupakka alkanut maistumaan todella pahalle ja oksennuttamaan jo ennen kuin olen tiennyt olevani raskaana. Joten lopettaminen on käynyt hyvin helposti. Esikoisen imetyksen jälkeen aloin polttamaan uudelleen, josta soimin itseäni mielettömästi! Nyt toista odottaessani...
  2. I

Kuka tuntee papin ammattia? Kysymys:

Seurakuntapapin palkka kuuluu yleensä vaativuusryhmään 601 ja sen peruspalkka on 2690,39 €/kk
  3. I

Teoriassa kyllä pitää työpäivinä olla kokoajan käytettävissä, käytännössähän se nyt ei tietenkään voi kokoajan olla mahdollista. Muistelen, että pappien vapaapäiväsäädöksissä on kohta, että pitää olla tietyn verran viikonloppuvapaita. Mutta diakoneilla ei ole muuta työaikasäädöstä kuin "kaksi...
  4. I

Olen itse seurakunnassa töissä, en tosin pappina vaan diakonina. Ehkäpä meidän aika huonot palkkausasiat perustuu siihen, että olemme suostuneet liian helposti huonoon työehtosopimukseen :) Opiskellessamme eräs opettaja sanoi meille, että "sen että saatte tehdä kutsumustyötä, pitäisi riittää...
  5. I

Kiinteä kuukausipalkka. Ei extraa toimituksista, ei ilta- tai vkonloppulisiä. Työaika määritelty: kaksi vapaapäivää viikossa, työpäivinä kokoajan käytettävissä. Ja samaa koskee kaikkia hengellisen työntekijöitä.
  6. I

G: Imetystyyny, turhake vai must-ostos?

Minulle ainakin oli todella tarpeellinen. Käytin sitä jatkuvasti päiväimetyksiin.
  7. I

Korkojen kera?

Pidin kovasti!
  8. I

5 v:n iltarukous

Oikein hyvää asiaahan lapsi rukoili! Suloista! :)
  9. I

kehukaa suosikki dermosil-tuotettanne?? =)

Kaikki E-sarjan tuotteet tuoksuu niin hyvälle! :)
  10. I

taaperoni söi juuri 4 omatekemää lihapullaa, rusleivän puolikkaan, jossa lauantaimakkaran siivu, 1 tomaatinsiivua

Kyllä ei meillä ainakaan auta olipa sitten luomu tai kunnon geenimanipuloitua lihaa, yhtä "yäk" on kaikki! :)
  11. I

taaperoni söi juuri 4 omatekemää lihapullaa, rusleivän puolikkaan, jossa lauantaimakkaran siivu, 1 tomaatinsiivua

Mikähän olisi oikeasti salaisuus siihen, että saisi huonosti syövän lapsen syömään?! Meillä on kohta 3-vuotias tyttö, joka on alkanut boikotoimaan kaikkia kasviksia ja pikku hiljaa kaikkea muutakin, paitsi makaroonia, riisiä ja lohta. Olen hyvin tietoinen siitä, että pelkällä makaroonilla ja...
  12. I

Monta viikkoa kannattaa yleensä pitää kirpparipöytää?

Kirpparilla jossa itse olen muutaman kerran myynyt, saa kysellä myyntiä kesken viikon. Olen pitänyt pöytää 2-3 viikkoa.
  13. I

Lehtien lahjatilausten lahjat uudistuneet parempaan suuntaan:

No, onpas todella! :O Pitäisköhän tilata lehti lahjaksi...
  14. I

Kertookas vinkkejä ristiäisten tarjoiluun...

Kuulostaa oikein hyvälle, nam! Hienosti olet huomioinut kala- ja kasvissyöjätkin. Ja se on hyvä, että painotus on suolaisissa tarjottavissa. Olen itse huomannut, että valitsen tarjoilupöydästä aina mielummin suolaista kuin makeaa. Aika paljon on tarjottavia, joten halutessasi voit jättää kyllä...
  15. I

veisittekö lapsen lääkäriin?

En veisi, jos on kerran hyväkuntoisen oloinen. Luulen, etten täältä edes TK:sta saisikaan aikaa. YKsityiselle toki voisi viedä, mutta mielestäni se on ennenaikaista. Nyt on vaan tosi sitkeää flunssaa liikkeellä. Jaksamishaleja teille!
  16. I

Onko teillä Tallinnassa vanhankaupungin korvilla jokin hyvä ravintola suositus?

African kitchen on ihan helmi! Todella hyvää ruokaa ja edullista!
  17. I

Sisäisesti vai ulkoisesti?

Niinpä, ehdottomasti luonnollisempi vaihtoehto ja minun kokemuksen mukaan tehokkaampikin kuin antibiootit. Minä söin useamman vuoden aina talvet antibiootteja ja kesiksi jouduin ne lopettamaan ja paiseet palasivat välittömästi! Tyrnillä olen saanut ne pysyvästi pois. Tällä hetkellä syön...
  18. I

Luontaistuotekaupasta ainakin saa ja luulen että myös tavarataloista sekä joistain apteekeista.
  19. I

Voit käyttää tuota tuotetta sekä ulkoisesti että sisäisesti. Minulla auttoi hormooninäppylöihin ja paiseisiin todella tehokkaasti tyrnimarja. Sitä minulle suositteli ravitsemusterapeutti. Olin sitä ennen syönyt melkein jatkuvasti antibiootteja niihin paiseisiin. Söin ensin tyrniä mehuna ja...
  20. I

Kumman tien tulevaisuuteen valitsen, kaksi vaihtoehtoa, antakaa mielipiteenne !

Minä valitseisin perhepäivähoitajan uran! :)

Yhteistyössä