Korkojen kera?

• Viestiketjun aloittaja Korkokenkä
  • Ensimmäinen viesti
"huhhuh"
Ai hyvä?!

Kyllä voi olla ihmisillä erilaisia makuja! Mun mielestä aivaan karseen puiseva ja teennäinen.. varsinkin toi Minna Kaupin haastattelu. Ei naurattanut yhtään, tuli suorastaan myötähäpeän tunne...

Jännä, koska pidän kyllä molemmista juontajasta muuten.

"Tiina"
[QUOTE="huhhuh";22904560]Ai hyvä?!

Kyllä voi olla ihmisillä erilaisia makuja! Mun mielestä aivaan karseen puiseva ja teennäinen.. varsinkin toi Minna Kaupin haastattelu. Ei naurattanut yhtään, tuli suorastaan myötähäpeän tunne...

Jännä, koska pidän kyllä molemmista juontajasta muuten.[/QUOTE]

Mulla menee boxille ja pelkään sitä, että ohjelma on juuri teennäinen ja väkisin naurettu ja tehty. Aikoinaan pidin Maria!-ohjelmasta ja viimeiset pari vuotta sekin ollut sellaista esittämistä ja "coolia", että ei vaan voi katsoa. Saapa nähdä miten käy Koroille.

dd
[QUOTE="huhhuh";22904560]Ai hyvä?!

Jännä, koska pidän kyllä molemmista juontajista muuten.[/QUOTE]

tää on niiku mun suusta.

noksu
Tykkään! Jotenkin hauskan välitön höpölöpötunnelma mutta sitten kumminkin niitä kysymyksiä joita ehkä itsekin kysyisi. Vähän vielä rohkeampia uteluita saisi olla.

Kdkd
Mun mielestä hyvä. Tuli hyvä mieli. Ihanan raikas ja rento meininki. Veikkaan että julkkisten luotto näihin naisiin on korkeella. Ja molemmat edukseen kyllä tälläsessä suorassa lähetyksessä.

jjxrt
Mun mielestä juontajat toi liikee esillee itteensä. Hyvän talk shown pointti on siinä, että mielenkiintosilta haastateltavilta kysellään mielenkiintosia kysymyksiä, nyt vieraat tuntui jäävän jotenkin varjoon.

"Liisa"
Ihan sekavaa hörhöilyä ja kikatusta koko ohjelma. Rikkinäinen ja kaoottinen vaikutelma.
Toivottavasti juontajat hivenen rauhoittuvat jatkossa ja tosiaan juontaja ei mielestäni ole
pääosassa vaan vieraat. Haastattelut liian lyhyitä ja pinnallisia mainoskatkotkin toki rikkovat kokonaisuutta. Kyllä yle1:n ja teeman ohjelmat päihittävät nämä kaupalliset pikaohjelmat.

No juuri sellainen se oli kuten etukäteen ajattelinkin: hirvee yritys olla "erilainen talk show". Minustakin haastattelut oli liian pinnallisia, vaikka yritys oli vissiin esittää erilaisiakin kysymyksiä tjt.

Lähetysaika on kuitenkin sellanen, että todennäköisesti katson ohjelmaa jatkossakin. Jospa nää naiset (joista molemmista muuten yleeensä oon tykänny) yllättäis vielä positiivisesti :)

"vierailija"
Se mitä hetken katsoin Mikael & Maria Jugnerin kohdalla, niin Pääskysaari oli mielestäni ihan ok, mutta en ymmärrä miksi Pimiä on joka *** ohjelmassa?? Pelkää käkättämistä koko esiintyminen. Paremmin sopii BB-tyylisiin ohjelmiin. Muuten olisin katsonut koko jakson, mutta ei pystynyt :/

irkkoliisa
Katsoin vähän vaan alkua ja enpä nyt tiedä, se Kaupin haastattelu oli tavallaan ihan retee, mutta siis jotenkin hävettävä kuitenkin, ehkä vähän liikaa yritystä... tai jotain semmoista. Nolotti vähän haastateltavan puolesta. Ehkä tästä paistaa liikaa läpi "tämä on ihan sairaan hyvä vahvojen nykyaikaisten naisten ohjelma, jotka uskaltavat näyttää älynsä ja suulautensa ja kuitenkin oman naisellisuutensa ja käyttää korkokenkiä ja meikata"... Hehhehee. Siis justiin tätä mistä on nyt jauhettu viimeiset muutamat vuodeta. KORKOKENGÄT - uuuuuuhhhhhhhh... Ei mulla mitään ole naisellista pukeutumista vastaan, mutta kyllä tämmönen päälleliimaus on jotenkin väsynyttä. Sekavaa selitystä ehkä mutta olkoon.

kaffetauko
Yritetty vääntää naisten HooPeeÄrrää tässä kuitenkaan onnistumatta. Pimiän ärsyttävä nauru,yritetty tehdä rempseä joo mutta kun jutut jäävät kikatikikati+parisuhdenaureskeluille,miten on elämässä epäonnistuttu sekä itsensä ylentuomiselle niin pahaa tekee. Miksi kaksi sekoilevaa juontajaa haastattelee yhtä haastateltavaa?

"Kenguru"
No just sellasta: "aikuiset leikkii pissistä" ohjelma. Kauhea! En tosin jaksa muutenkaan enää mitään bb meininkiä katsella, ja siihen kastiin minulla tuo ohjelma menee.

Yhteistyössä