Sisäisesti vai ulkoisesti?

• Viestiketjun aloittaja "Valtsu"
  • Ensimmäinen viesti
"Valtsu"
Jos käyttöohjeissa lukee "Suositeltava vuorokausiannos 15-20 tippaa 2-5 kertaa päivässä veden kera. Ulkoisesti ihon desinfiointiin", niin käyttäisitkö sisäisesti vai ulkoisesti?

"Valtsu"
Kiitos :) Liikkeessä neuvottiin ottamaan sisäisesti, mutta tuo pullon kyljessä oleva ohje vähän hämäsi. Kyseessä muuten tosiaankin on luontaistuote eli Frantsilan Siloposki yrttiuute. Täytyy nyt tuotakin testata, jos auttaisi noihin hormooninäppylöihin (tai pikemminkin paiseisiin).

Voit käyttää tuota tuotetta sekä ulkoisesti että sisäisesti.
Minulla auttoi hormooninäppylöihin ja paiseisiin todella tehokkaasti tyrnimarja. Sitä minulle suositteli ravitsemusterapeutti. Olin sitä ennen syönyt melkein jatkuvasti antibiootteja niihin paiseisiin.
Söin ensin tyrniä mehuna ja hillona, mutta koska en pidä tyrnin mausta niin siirryin tyrnikapseleihin ja siihen hävisi minun paiseet. Suosittelen kokeilemaan!

"Valtsu"
Ilokas: kiitos vinkistä!! Minä olen kokeillut Bactosania, joka ei auttanut sekä antibiootteja, joita en voinut viikkoa pidempään syödä (olisi pitänyt syödä väh. 2 kk).
Saako tyrnikapseleita luontaistuotekaupasta vai ihan tavarataloista?

Niinpä, ehdottomasti luonnollisempi vaihtoehto ja minun kokemuksen mukaan tehokkaampikin kuin antibiootit. Minä söin useamman vuoden aina talvet antibiootteja ja kesiksi jouduin ne lopettamaan ja paiseet palasivat välittömästi!
Tyrnillä olen saanut ne pysyvästi pois. Tällä hetkellä syön silloin tällöin, kuuriluontoisesti, tyrniä, mutta en enää säännöllisesti joka päivä.
Toivon todella että saat apua iho-ongelmiisi! Todella ikäviä tuollaiset paiseet; kipeitä ja inhottavan näköisiä..

Yhteistyössä