kehukaa suosikki dermosil-tuotettanne?? =)

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En edes muita tuotteita tiedä, mutta sain äidiltäni ihanan tyrni-käsivoiteen ja tyrni-käsisaippuan lahjaksi, ja ne ovat loistavia tuotteita. Ihana tuoksu, ja käsivoide kosteuttaa hyvin näin talvikuivaa ihoa.

käsrasvaa
Mie en voi elää iman sitä E sarjan käsirasvaa, yks tosi hyvä on se laventelisalva esim kuivillle kantapäille ollut loistava ym...Aika monta tuotetta oon kokeilut, ja oon kyllä tykännyt. Ne uduet pumppupullossa olevat shampoot ja hoitoaineetkin oli mun mielestä hyviä

"punainen"
punainen appelsiini dödö ja suihkugeeli. Vadelma kuorinta vartalolle on hyvää, tosin ei tuoksu vadelmalle vaan aika jotenkin imelä, tuju se tuoksu. Silmänympärysvoide, Q10 on hyvää myös.

vvvvv
[QUOTE="vieras";22854550]Punaisen appelsiini tuoksuinen deodorantti on ihanan tuoksuinen ja pitää raikkaana koko päivän.[/QUOTE]

Tää on hyvä ja saman sarjan suihkugeeli + vartalomaito

"vieras"
[QUOTE="punainen";22854595]punainen appelsiini dödö ja suihkugeeli. Vadelma kuorinta vartalolle on hyvää,[/QUOTE]

Meillä on samanlainen ostoslista, tosin tykkään myös E-sarjan puhdistusvaahdosta ja keittiösaippuasta, saksanpähkinäkäsivoide viel lisäksi

"punainen"
[QUOTE="vieras";22854937]Meillä on samanlainen ostoslista, tosin tykkään myös E-sarjan puhdistusvaahdosta ja keittiösaippuasta, saksanpähkinäkäsivoide viel lisäksi[/QUOTE]

joo nuo E-sarjan, esim se vartalohoitovoide on ihana, samoten punainen appelsiini ihonhoitovoide on ihana, niin kevyt ja imeytyy tosi nopeasti ihoon! + hyvän tuoksuinenkin. Dödöstä olen tykännyt, pitää kyllä raikkaana koko päivän! :)

sd
Keittiösaippuan nimeen vannotaan täälläkin. Ihanan raikas tuoksu ja pesee tehokkaasti sipulin ja kalan hajutkin pois käsistä. Eikä kuivata käsiä niinkuin "tavallinen" saippua. Miehellä oli sitä challenger (?)-suihkusaippuaa ja tuoksua, aaaaah <3 Nimestä en oo ihan varma, nyt loppunut niin ei pääse tarkastamaankaan.

Yhteistyössä