Hakutulokset

1. V

Lähes kolmekymppiset ekakertalaiset Vol 2.

Vaivaan taas teitä kysymyksilläni...Kerroin viikonloppuna esiintyneestä tuhrusta (rusehtavaa) ja lievistä alavatsakivuista. No, tuhrua tuli pe-su, tänään ei mitään. La irtosi siis jonkilainen "limaläjä". Makuuhuoneessa on urakoitu kiitettävästi, päivittäin =) Paikat on ihan kuivat, mutta nyt...
  2. K

MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

Eskarissa on naamiaiset, mutta ite en meinaa "juhlistaa" mitenkään. Enkä pidä siitä krääsästäkään. Amerikan hömpötyksia :D
  3. K

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

No pitäs!! Toivottavasti mulla ei juurkaan olis aamuja miehen kans samaan aikaan! |O
  4. K

Kamalaa

No tuo kommentti olikin tarkoitettu lähinnä tuohon kun ap mietti että jos perheessä on enemmän lapsia ja äiti joutuu sitten olemaan poissa kotoa. Kun aika monessa perheessä se on jo nyt niin. Eipä muakaan nappaa yhtään ajatus siitä että mun lapsi pitäisi kuljettaa jonnekin ulkomaille jossa...
  5. olkinalle

Kamalaa

Lasten syöpähoidoissa käytössä on kansainvälinen käytöntä, kyllä Norjassa ihan samallalailla hoidetaan kun täälläkin. Nim: syöpätaudeilla töissä
  6. T

Miksi monet miehet valitsevat mielummin ura ja hauskanpito kun perhe ja lapsia???

Toisen avovaimo ei pysty saamaan lapsia ja toinen haluaisi takaisin menettämänsä perheen.
  7. T

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) vol.2

.......se on sitten taasen yksi tentti opinnoissa vähemmällä ja parin tentin tulokset saatuna. Tyytyväinen itseeni voin olla kun psykologian ja kehityspsykologian arvosanoiksi sain H3. Niin et eikös tuo ole sellainen keskitason suoritus? :headwall: Jaa jaa pikkumyy tuolla kyseli jotta mitä...
  8. MissMaisa

Mikä koiraa vaivas?

No toivottavasti ei enää ikinä tuollalailla ala turpoamaan, säikähdin kyllä niin kovaa :/
  9. P

***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

Sumppis, Hilbert ja kiki iso plussapuhuri Kiki tuohon liian lyhyeen ,alle 9pv, luteaalivaiheeseen syödään keltarauhashormonia ,jotta se pitenis ja alkio kerkiäisi kiinnittyä. Mulla oli se viimeksi juuri 9pv. Sef sinun lääkäri ei kyllä tiedä mitä on vauvakuume. Maalikuuhunhan on ikuisuus...
  10. Nyynä

Huomenta....

no esimerkiksi siten että siinä vaiheessa ap on ollu jo sairaalassa :whistle:
  11. P

mistä sulla moinen asuvalinta? :D
  12. Ristiinkulkija

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

Niinhän ne meni että 2 ilmoitti ajallaan ja kolmas päivää myöhässä. Neljästä ei kuulunut mitään?!? Lapsi ei uskalla eskarissa kysyä mikseivät tulleet...pelkää mitä vastaavat... ja mie ihan siuta varten opettelin miten niitä lähetetään...
  13. P

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

no en ihmettele, ku kerran o äitis jo luvannu tulla!!! kai nyt ton ikäsen pitäis ite kouluun suoriutua ja koirakin osata ruokkia!!
  14. V

G: Kenen lapsiraukat joutuu pukeutumaan tavishaalareihin? (eli EI reimatec, lenne, jonathan, remu, rasavil, ticket to heaven)

Kannattaa jo varata aikaa psykiatrille. :hug: Kamalaa tuollainen, älkää ihmetelkö jos on huonot välit lasten kanssa kun ne kasvavat ja ymmärtävät mitä ovat raukat joutuneet pitään päällään lapsina. :'( :whistle:
  15. V

kyllä tää ny taitaa olla menoa..

mulla 2 lasta ja ekaa odottaessa eikä synnytyksessä mitään. Mut tokan odotus oli niin hirveää ja raskasta kun oli kokoajan paha olo ja selkä ei kestänyt. Mutta synnyttää voisin mennä jos joku oottais mun puolesta:)
  16. S

No en sitten yhtään mitenkään. Ja ei, en tykkää siitä krääsästäkään :x
  17. S

Patja homeessa!!!

Omituista, että sängyssä ylipäätään on umpipohja. Ottaisin sen pois ja laittaisin laudoista sälepohjan tilalle. Tai vaihtaisin koko pinniksen sälepohjaiseen. Kyllä sängynpohjan kuuluu olla reikäinen, jotta hengittää.
  18. K

Raskauskammo/synnytyspelko

Onko kenelleen jäänyt? Mulla kuopuksen jälkeen iski niin kauhee kammo ja pelko, että jos luinkin raskausuutisen, tulin pahoinvoivaksi ja oksetti. Onneksi se meni ohi ja nyt nuo uutiset saa kyynelehtimään, ihan ilosta. Mutta olen mä silti onnellinen, ettei mun tartte enää synnyttää. Vaikka...
  19. V

Voi kun mä haluan!!!!!!!!!

paitsi mä söin kun odotin esikoista kun en tienyt :xmas: :xmas: :xmas:

Yhteistyössä