Hakutulokset

1. V

Mikä koiraa vaivas?

No jos se on allerginen esim. sitten ampiaisille. Ja koirahan voi innostuneena vaikka juosta murtuneella jalalla joten ei välttis aristele
  2. A

Jos miehesi pettäisi, antaisitko anteeksi?

PUHUT ASIAA!
  3. H

MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

ei mitenkään :x
  4. I

Joulukuu lähestyy, haluaisin itse askarrella kalenterin johon laitan pienen yllätyksen lapselle joka päiväksi

Meillä oli pienenä sellanen joulukalenteri, että tonttu oli piilottanu taloon pussukan missä oli jotain kivaa mulle ja siskolle jaettavaksi, esim namia ,tarroja jne. äiti oli jostain ostanu semmoset numeroidut pienet pussukat jotka sitte ripusti millon minnekin piiloon, verhotankoon, laatikon...
  5. V

Miksi monet miehet valitsevat mielummin ura ja hauskanpito kun perhe ja lapsia???

Kirjoittamani viesti oli läppä!
  6. L

Sain juuri suru-uutisen...;(

Kiitos taas. Mies oli kyllä tosi surullisen kuuloinen, kun äsken vielä soitti ja toivotti hyvät yöt... Mummo oli sille aina kuin äiti. :'( Mahtaa olla kauheaa olla monen sadan kilsan päästä perheestä, kun kuulee tuollaista. Eikä edes ole tietoa milloin hän pääsee kotiin.. :/
  7. U

Odotuksen ilo kyllä menee

Me emme nyt oikein pääse samalle aaltopituudelle. Katsos kun näköjään tässä olisimme huolissamme samasta asiasta: Huolettaa minuakin lisääntyvä vastuuttomuus, aikuisten aikuisuuden puute, lastenhoidon ulkoistaminen; käsien pystyyn nostaminen yksinkertaisimmissakin asioissa. Sanalla sanoen se...
  8. P

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

no ehkei jos sen osaa tehdä, mutku mää en ossaa.... :whistle: ei mua oo ennen ees kinnostanu miten se tehdään, mut nyt alko vähän kiinnostaa... =)
  9. J

G: Kenen lapsiraukat joutuu pukeutumaan tavishaalareihin? (eli EI reimatec, lenne, jonathan, remu, rasavil, ticket to heaven)

meillä on muumipuku. onko se joku merkki? sit löytyy henkkamaukkaa viime vuoden mallistoa halpaakin halvempi haalari :|

Yhteistyössä