Hakutulokset

1. V

Voi että mua nyt vähän vatuttaa!!

No se ei varmasti ole ap:n vika.Jokainen "valittakoot" mistä tahtoo, ei ole sulta pois. Ap:lle kyllä mulla ainakin menis hauli peppuun jos olis luvattu ja sitten melkein täysikäsen ihmisen takia yritettäs peruutta.
  2. V

Sano äidilles että herättää tytön soittamalla sille (kai sen ikäsellä känny on?) ja se koira: jos äitis laittaa sille sapuskat valmiiksi - syököön sitten kun on nälkä.
  3. Pinki

Millainen matka Pasilan asemalta Pasilan poliisitalolle?

no on se nyt pidempi kuin 300m :o
  4. K

No kannattaa prkl. Ei kai se mun vika oo et kaikkia ei isovanhemmat auta!!
  5. J

Mä tarvisin huomiselle voimia

Meillä on ainakin toiminut sellainen, että ollaan kotona leikitty jotain esim. hammaslääkäriä ja kun tyttö on tiennyt mitä on edessä, niin aina on mennyt hienosti.. Mutta meillä neiti ei kyllä varmaan muutenkaan laittais kovin hirveesti hanttiin, ku tuntuu, että aina oikeen odottaa, että pääsee...
  6. V

Mikä koiraa vaivas?

Kyypakkaus on ihan turha. Ei sillä ole mitään todistettua tehoa.
  7. K

Jahas, muistatahan sitten itsekin olla koskaan valittamatta yhtään mistään...
  8. S

ehdotelkaa millaisia lastenvaatteita ostaisin kummitytölle

Entä lahjakortti vaateliikkeeseen? Joulun jälkeen saisi halvemmallakin.
  9. T

syysvauvasta 2008 haavelijat

Oikein paljon onnea Oinas95!!!!!! :flower:
  10. raksmaitaks

MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

Mua jotenkin vaan ärsyttää nuo Jenkeistä pöllityt juhlapäivät. Sen verran on pakko osallistua, että pojan eskariin vien jotain syötävää ja täytyy myös hankkia joku naamiaisasu kun lapsilla on halloween naamiaisnyyttärit. Mä en perusta ystävänpäivästäkään, mun mielestä se on aivan yhtä turha...
  11. V

Mä tarvisin huomiselle voimia

Eikös. Mää oikeesti hämmästelin sen hammaslääkärin viisautta ja kykyä joustaa. Halus vaan, että yksi pieni ihminen sais hyvän kokemuksen, eikä jäis mitään kammoa. Ja tää lapsi on kyllä niin monesti ollu väkisin kiinni pidettynä ties missä koitoksissa. Nyt ku ei ollu oikeesti pakko tehä mitään...
  12. P

apuva... mustakin tuuli haamukirjottaja!!!!!!!!!!

no voih... kyllä mua nyt harmittaa, jos ihan mua varten opettelit... :ashamed: Ja kyllä harmittaa myös lapsesi puolesta!! Ihan oikestiko siis kukaan ei tullu ja neljä ei ees ilmottanu mitään!! Voihan kökkö... kyllä ihmiset osaa olla idiootteja!!! Kyllä nyt pisti oikein kunnolla...
  13. V

Mikä koiraa vaivas?

hmm oliskohan kyypakkaus hyvä ensiapu tollaisissa kohtauksissa? eikö esim. ihmisellä jos se saa allergisenkohtauksen eikä ole adrenaliiniä niin sanota et ensiavuksi kelpaa kyypakkaus... voin muistaa kyllä ihan väärinkin..
  14. V

Huomenta....

Ilmeisesti.Pian tappelu sitten tulikin.
  15. V

Mikä koiraa vaivas?

Meijän koira turpos kanssa jotain 1,5 vuotiaana tollee ja oksenteli. Mä sain sit vast seuraavana päivänä tietää et pihassa oli ollu käärme :( oiskohan purassu, en tiedä.
  16. N

toisilla ole minkäänlaista apua isovanhemmista kun niitä ei ole! Et kannattaako valittaa?
  17. J

Aiotteko ostaa vai varastaa aidon kuusen jouluksi?

omasta mettästä tai voi se lähtä vahikossa naapurinki:) Mutta ihan TIEDOKSI ETTÄ OJAN VARRELTA SAA OTTAA IHAN LUVALLA KUUSEN EN MUISTA SITÄ METRIMÄÄRÄÄ MIKÄ PITI VÄLIS OLLA:)
  18. R

Kesävauvasta 2008 Haaveilijat (vol. 3)

http://www.geocities.com/vauvakuumeiset/
  19. Nyynä

fanta!!!

nostan, vaikkei fanta taia olla enää linjoilla... :ashamed:

Yhteistyössä