vieras
joululahjaksi.. tuli sellainen toive että vaatteita kaivattaisiin.. en kyl keksi että mistä ja minkälaisia ikää jouluna 9 kk.
mä koitan aina kyläillessä kummipojan tai hoitolasten luona niin kurkkia vähän vaatekaappiin niin tietää sitten että mimmosesta tykätään ja mitä jo on...Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:lahjakortti olis kiva mut asuvat semmosella paikkakunnalla et ei siä oo ku pari ruokakauppaa ja lähin kauppakeskus alue taitaa olla 60 km päässä. itteä lähellä on esim. hm, seppälä, lindex, marimekko, pikku kenguru.. koon tiedän et minkä kokoisia haluavat, mut en kyl yhtään tiedä et mikä maku heil on vaik oon yrittänyt tiirailla ja kysyä.. silloin kun oon käynyt kylässä niin vauvalla on ollut päällä paljon valkoista, bodyja, viimeks tais olla ruskeat potkarit ja vaaleanpunainen paita...
tuo setti, joka maksaa 14.90Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:Mä tykkäisin veluurisesta puvusta, jossa housut ja hupparitakki (siis ihan sisäkäyttöön kuitenkin..) tässä esim http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_SET
Juu, on veluuria =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sellaiset plyyshin tapaiset vaatteet on kivoja.Onko se nyt sitten veluuria.
meillä on menossa pakettiin tuo toisena (?) oleva setti 12,90?Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:tuo setti, joka maksaa 14.90Alkuperäinen kirjoittaja Minniina:Mä tykkäisin veluurisesta puvusta, jossa housut ja hupparitakki (siis ihan sisäkäyttöön kuitenkin..) tässä esim http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=BARN_BAB_SET
just niitä kaikkia mä siellä hennesillä kuolastin.... vaikka on niitä isommillekin ihania, mutta vauvapuolella on niin sulosia, että yks oli pakko ostaa tytön nukelle joululahjaksi....Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:jotain h&m:n hello kitty juttuja =) meillä tuolla jo kasa oottaa että pakettiin laitan
meillä on molemmilla tytöillä ja nyt jouluks jo kans ostelin, tolle pikkuselle tässä ostin paidan ja ne farkut, on ne ihanan suloiset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:just niitä kaikkia mä siellä hennesillä kuolastin.... vaikka on niitä isommillekin ihania, mutta vauvapuolella on niin sulosia, että yks oli pakko ostaa tytön nukelle joululahjaksi....Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:jotain h&m:n hello kitty juttuja =) meillä tuolla jo kasa oottaa että pakettiin laitan
niin on!! ei teillä semmosta ruskeeta kitty slipoveria oo...?! musta ei on niin iiiiiihana!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:meillä on molemmilla tytöillä ja nyt jouluks jo kans ostelin, tolle pikkuselle tässä ostin paidan ja ne farkut, on ne ihanan suloiset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:just niitä kaikkia mä siellä hennesillä kuolastin.... vaikka on niitä isommillekin ihania, mutta vauvapuolella on niin sulosia, että yks oli pakko ostaa tytön nukelle joululahjaksi....Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:jotain h&m:n hello kitty juttuja =) meillä tuolla jo kasa oottaa että pakettiin laitan
just tää on kaapis odottamas ja tuon värisenäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Meilläkin tämä ruskea-vaalpunaisena.Ihana!
ei oo ruskeeta...Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:niin on!! ei teillä semmosta ruskeeta kitty slipoveria oo...?! musta ei on niin iiiiiihana!!!Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:meillä on molemmilla tytöillä ja nyt jouluks jo kans ostelin, tolle pikkuselle tässä ostin paidan ja ne farkut, on ne ihanan suloiset :heart:Alkuperäinen kirjoittaja peppi-lotta04:just niitä kaikkia mä siellä hennesillä kuolastin.... vaikka on niitä isommillekin ihania, mutta vauvapuolella on niin sulosia, että yks oli pakko ostaa tytön nukelle joululahjaksi....Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:jotain h&m:n hello kitty juttuja =) meillä tuolla jo kasa oottaa että pakettiin laitan
no saa =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:itse asiassa nyt kun muistelen niin heil oli semmonen hello kitty- puuvillainen "verryttelypuku" semmonen aniliinipunainen.. jospa mä ostaisin heil lisää noit hello kitty juttuja... kiitti muuten vinkeistä! tosiaan jos ostais noit käytännöllisiä vaatteita mitä ehdottelitte bodyja ja veluuripukuja... ja ehkä vois yrittää ostaa vähän semmosia kokonaisuuksia joita olis helppo yhdistellä... kait 60? saa jo ihan kivasti vaatteita..
se on aivan ihana ja pehmoinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän lapsen kummit laittaa vaatteisiin noin 20?.
Tuo kuvassa oleva on söpö!Vyötärössä on myös nauhat.
Ja lämpimän oloinen!Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:se on aivan ihana ja pehmoinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän lapsen kummit laittaa vaatteisiin noin 20?.
niin on =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja lämpimän oloinen!Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:se on aivan ihana ja pehmoinen :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän lapsen kummit laittaa vaatteisiin noin 20?.