Viime viikolla olin menossa aamuvuoroon ja kahdeksalta piti olla töissä. Just ku olin lähdössä töihin, niin huomasin että pennun naama alkoi turvota. Korvat, kuonon päältä, kaula ja huulet turpos niin kovaa, että huulen sisäpuoli näkyi tosi hyvin. Yritin sitä viilennellä ja soitellä päivystävälle eläinlääkärille, enkä tietysti sitä saanu kiinni. No menin sitte käymään töissä ja samalla soitin eläinlääkäriin aikaa. N. 45 min päästä menin kotiin hakemaan pentua ja sillon oli jo kaikki ihan ok.
Mä en tajua mistä johtui. Aamulla ei saanu ruokaa, eikä pihalla syöny mitään. Mä olin kyllä ihan paniikissa, että nyt se kuolee. Onneksi ei kumminkaan ollu tuon pahempaa. Onko muiden koirilla ollu tuommosta? Korvatki oli aivan semmoset niinku niissä olis jotain patteja, vaikka yleensä ne on ihan ohuet ja sileät
Mä en tajua mistä johtui. Aamulla ei saanu ruokaa, eikä pihalla syöny mitään. Mä olin kyllä ihan paniikissa, että nyt se kuolee. Onneksi ei kumminkaan ollu tuon pahempaa. Onko muiden koirilla ollu tuommosta? Korvatki oli aivan semmoset niinku niissä olis jotain patteja, vaikka yleensä ne on ihan ohuet ja sileät