Suhde ei jatkuisi, vaikka ei siitä miehestä kyllä eroon pääsisi. Noita lapsia kun on kuitenkin siunaantunut... Haluaisin eroon, en pääsisi.Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Eli jatkuisiko suhteenne vai ei?
Entä voisitko itse kuvitellakaan pettäväsi joskus?
Mulla molempiin ei -vastaukset.
Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Eli jatkuisiko suhteenne vai ei?
Näin minullakin, ihmeen paljon alkaa näkymään niitä harmaan eri sävyjä kun vanhenee, ehdottomuus rapisee ja tilalle tulee periaate että mitä vain voi tapahtua eikä mikään loppujen lopuksi niin hirveän vakavaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Aikoinaan olisin vastannut molempiin EI, mutta nyt, 31 vuoden ikäiseksi ehtineenä ja viimeisen parin vuoden aikana ystävieni ja tuttavieni liittoja, eroja, iloja ja suruja seuranneena vastaan että EHKÄ. Molempiin kysymyksiin.
Pakko mainita, mä en ole vanha. Ja olen kyllä näin aatellut/ toiminut tavallaan jo vuosia sitten.Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Näin minullakin, ihmeen paljon alkaa näkymään niitä harmaan eri sävyjä kun vanhenee, ehdottomuus rapisee ja tilalle tulee periaate että mitä vain voi tapahtua eikä mikään loppujen lopuksi niin hirveän vakavaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Aikoinaan olisin vastannut molempiin EI, mutta nyt, 31 vuoden ikäiseksi ehtineenä ja viimeisen parin vuoden aikana ystävieni ja tuttavieni liittoja, eroja, iloja ja suruja seuranneena vastaan että EHKÄ. Molempiin kysymyksiin.
Et sä ole mikään tiukkis vaan tervehenkisen oloinen kuin myös puolisosikin.Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:Eli jatkuisiko suhteenne vai ei?
EI - molempiin.
Ei missään nimessä jatkuisi, en pettäisi.
Sama, jos minä pettäisin,ihan sama tilanne kummankin reagoinnissa: ei keskusteluja, ei selittelyjä. Eri osoite saman tien ja se on siinä sitten, loppu.
Juttelimme tämän asian joskus läpi. Tosin ei siinä paljoa juteltavaa ollut.
Eri asia on sitten, missä menee se pettämisen raja, mitä siis kumppanilta sietää. En voisi tanssia hitaita enkä voisi antaa hiplata, se olisi pettämistä. Suutelu ehdottomasti on pettämistä.
Ei sähköposti-tekstiviesti-kavereita vastakkaisen sukupuolen kanssa.
- Ei fyysistä läheisyyttä, syliä halia tms., halata voi kaverimielessä, mutta ei muuten. Yksi tuttava-mies aina halaa minua, siitäkin oma mies on mustis.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Näin minullakin, ihmeen paljon alkaa näkymään niitä harmaan eri sävyjä kun vanhenee, ehdottomuus rapisee ja tilalle tulee periaate että mitä vain voi tapahtua eikä mikään loppujen lopuksi niin hirveän vakavaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Aikoinaan olisin vastannut molempiin EI, mutta nyt, 31 vuoden ikäiseksi ehtineenä ja viimeisen parin vuoden aikana ystävieni ja tuttavieni liittoja, eroja, iloja ja suruja seuranneena vastaan että EHKÄ. Molempiin kysymyksiin.
PUHUT ASIAA!Alkuperäinen kirjoittaja tiukkis:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:Näin minullakin, ihmeen paljon alkaa näkymään niitä harmaan eri sävyjä kun vanhenee, ehdottomuus rapisee ja tilalle tulee periaate että mitä vain voi tapahtua eikä mikään loppujen lopuksi niin hirveän vakavaa ole.Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:Aikoinaan olisin vastannut molempiin EI, mutta nyt, 31 vuoden ikäiseksi ehtineenä ja viimeisen parin vuoden aikana ystävieni ja tuttavieni liittoja, eroja, iloja ja suruja seuranneena vastaan että EHKÄ. Molempiin kysymyksiin.
Elämänkokemus tuo mukanaan kaikenlaista, ne harmaan sävyt, hyväksynnän, ymmärryksen.
Joskus myös niin ison kolhun kylkeen, että se vahvistaa omaa tiukkapipo-ajattelua, omaa joustamattomuutta ja ehdottomuutta.
En ole ikinä hyväksynyt pettämistä, mutta en ole sitäkovin tarkkaan ajatellut aiemmin. Nyt 43 ikävuoden tuoman moninaisen elämänkokemuksen myötä tästä asiasta oma mielipide on kirkastunut ja se on tiukkapipoinen, ehdoton, joustamaton, ymmärtämätön EI