MITEN "JUHLISTATTE" HALLOWEENIA?

mä ajattelin laittaa koristeita ja maalata lasten kasvot,askarrella ja kattoa(itte)jonku kauhupätkän sitten illan aikana ja otan tietty ölppää!

kaupaski oli kaikkia ihania tuikkukippoja h:n liittyen

Meillä on lauantaina Halloween-juhlat taloyhtiön kerhotalolla. Se on koristeltu asianmukaisen kaameaksi, ja siellä on tarjolla herkkuja :p. Naamiaisasu pakollinen: tyttö pukeutuu keijuksi, prinsessaksi tai keijuprinsessaksi :D, pojasta tulee joko Nalle Puh tai kurpitsa (jos löytyy kurpitsahattu tai naamari), ja minusta tulee joko vihreä ötökkä tai sitten noita-akka.

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Meillä on lauantaina Halloween-juhlat taloyhtiön kerhotalolla. Se on koristeltu asianmukaisen kaameaksi, ja siellä on tarjolla herkkuja :p. Naamiaisasu pakollinen: tyttö pukeutuu keijuksi, prinsessaksi tai keijuprinsessaksi :D, pojasta tulee joko Nalle Puh tai kurpitsa (jos löytyy kurpitsahattu tai naamari), ja minusta tulee joko vihreä ötökkä tai sitten noita-akka.
mistä sulla moinen asuvalinta? :D

Mua jotenkin vaan ärsyttää nuo Jenkeistä pöllityt juhlapäivät. Sen verran on pakko osallistua, että pojan eskariin vien jotain syötävää ja täytyy myös hankkia joku naamiaisasu kun lapsilla on halloween naamiaisnyyttärit.

Mä en perusta ystävänpäivästäkään, mun mielestä se on aivan yhtä turha. Mä muistan ystäviäni niin usein kuin pystyn, vaan valitettavasti nykyisin ehdin niin harvoin. En kuitenkaan tarvi mitään erillistä päivää, jolloin ostaa krääsää ystäville ja kertoa että välittää heistä.

Meillä juhlittiin jo, järjestettiin lapsille ja heidän serkuilleen juhlat, pääkallokakku, koristeita, naamareita, kasvojen maalausta ja oikein mukavaa oli.
Minua ei ärsytä yksikään juhla, joka tekee lapsista noin innostuneita ja onnellisia, oli se juhla sitten pöllitty vaikka marsilaisilta :D

tytolla (2 v) on tarhassa naamiaiset, han pukeutuu lumi-ukoksi, pulleavatsainen puku porkkananenineen loytyi kaupasta. tein eilen pari kurpitsalyhtya, ne laitan palamaan talon eteen ke-iltana, etta pienet trick or treat-noidat ja muut tietaa tulla namuja kyselemaan =)

vieras
Meillä on lasten bileet:) Vieraita tulossa noin 15 (+ muutama aikuista). Hiukan pelottavaa ohjelmaa, karmivaa syötävää, mini disko ja tietysti koristeet. Lapset odottavat innokkaasti, ovat oikeastaan odottaneet siitä saakka kun viime viikolla annettiin kavereille kurpitsa-kutsut:D

amerikkalaista hapatusta :x ei juhlita mitenkään! hautausmaalla käydään varmaankin kävelyllä =) siitä tulee aina mieleen se, kun esikoinen on lähtenyt syntymään pyhäinmiestenpäivänä kun oltiin hautausmaalla kävelemässä ja vedet meni :heart:

Yhteistyössä