Kippuravarvas
Mua soitettiin töihin viime viikolla 6vko:n ajaks ja mä sanoin et ilmotan heti kun saan lapsenvahtia varmisteltua. Soitin äidilleni et mites on onnistuisko ees pari viikkoo. Äiti sano et tottakai meet töihin koko siks ajaks ja kyllä kaikki järjestyy. Mä soitin heti ihan innoissani että tulen, sovittiin vielä osastonhoitajan kans et kun mun mies on iltavuorossa niin mulla olis mahd. paljon aamua ja vapaat aika pitkälti viikolla kun viikonloppusin ei oo lapsenvahti ongelmaa.
No nyt mun äiti alko tänään puhuun et mites sit kun meen aamuun ja jos mieskin menee niin hänen täytyy tulla sit jo puol 7 meille. Et täytyy lähtee kotoo 6 jälkeen. Ja mä olin et no nii-i, vuoro alkaa 7, kuin? Niin se sano et aika hankalaa se on kun pikkusisko täytyy herätellä kouluun aamulla...se likka on 15-v!!! Ja sit kun se mun sisko joutuis ruokkiin koirankin aamulla!!! Voi vattu, mua nyt vatuttaa...
No nyt mun äiti alko tänään puhuun et mites sit kun meen aamuun ja jos mieskin menee niin hänen täytyy tulla sit jo puol 7 meille. Et täytyy lähtee kotoo 6 jälkeen. Ja mä olin et no nii-i, vuoro alkaa 7, kuin? Niin se sano et aika hankalaa se on kun pikkusisko täytyy herätellä kouluun aamulla...se likka on 15-v!!! Ja sit kun se mun sisko joutuis ruokkiin koirankin aamulla!!! Voi vattu, mua nyt vatuttaa...